Mutsy 4rider Single Spoke
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mutsy 4rider Single Spoke
Ik heb deze kinderwagen in de winkel gezien en hij leek me wel fijn en mooi.
Nieuw is hij 559 euro. Maar nu heb ik er eentje op marktplaats gezien voor 250 euro.
Ik zal natuurlijk een kijkje kunnen gaan nemen en als ik het niks vind, hem gewoon niet nemen! Maar nu heeft iemand hem te koop aan de andere kant van het land!
Mijn vraag aan jullie is: wie heeft deze kinderwagen? En hoe bevalt ie?!
Zal het de moeite waard zijn om er bijna 2 uur voor te rijden..
Nieuw is hij 559 euro. Maar nu heb ik er eentje op marktplaats gezien voor 250 euro.
Ik zal natuurlijk een kijkje kunnen gaan nemen en als ik het niks vind, hem gewoon niet nemen! Maar nu heeft iemand hem te koop aan de andere kant van het land!
Mijn vraag aan jullie is: wie heeft deze kinderwagen? En hoe bevalt ie?!
Zal het de moeite waard zijn om er bijna 2 uur voor te rijden..
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mutsy 4rider Single Spoke
Wij hebben deze wagen en vind het een fijne wagen, het enige wat ik jammer vind is dat de wagenbak lekker hoog is, dus je kindje is dichtbij zogezegd, en de wandelwagen is daarentegen weer laag, dus kindje iets verder bij je vandaan. dat vind ik wel jammer, maar verder is het een hele fijne wagen
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Wij hebben deze wagen ook gehad. wij vonden hem te zwaar en te lomp. Daarvoor hadden we de mutsy transporter, dat was een hele fijne wagen qua inklappen en compactheid. Alleen de buggy inzet was erg onhandig. Daarna zijn we overgestapt naar de bugaboo cameleon. Die bevalt ons super, en daar zijn weer dan ook blijven hangen.
Gast- Gast
Ik zit ook heel erg te tijfelen of we deze, of de mutsy slider nemen.
Ben nog even aan het kijken wat van elk de voor en nadelen zijn.
Ben nog even aan het kijken wat van elk de voor en nadelen zijn.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Wij hebben 'm en ik had achteraf liever voor de MC Mura 4 gekozen
De nadelen vind ik:
- het onderstel blijft groot/lomp en vooral zwaar. Niet zo erg als je hem 1x in/uit de auto moet tillen, maar wel als je dit regelmatig moet doen op 1 dag.
- de wagenbak was al snel te klein voor Y.
- ik vind dat Y. totaal niet goed zit in het wandelwagen gedeelte. Nu met de voetenzak valt het wel mee, maar zonder de voetenzak zit hij er gewoon niet goed in.
Door bovenstaande gebruiken we de Mutsy eigenlijk alleen maar om hier boodschappen te doen (10 minuten lopen) en als we weggaan met de auto gebruiken we onze buggy (Nuna Pepp) De buggy gebruiken we dus vaker dan de wandelwagen Toen ik zwanger was 'viel' ik vooral voor de kleur (we hebben de Cargo Grey) en heb verder totaaaaaaaaaaal niet nagedacht over hoe ons kindje evt in het wandelwagengedeelte zou zitten. Achteraf gezien hadden we daar beter op moeten letten. Hetzelfde voor de wagenbak. We hebben Y. een maand of 2 in de MC moeten vervoeren omdat de wagenbak te klein was, maar het wandelwagen gedeelte nog te groot waardoor hij uit de gordels gleed en helemaal scheef lag. Hier dus blijer met onze Nuna Pepp buggy dan met de wandelwagen
Hij is trouwens wel een stuk goedkoper dan toen ik hem kocht vorig jaar. In totaal heb ik er 799 euro voor betaald toen
De nadelen vind ik:
- het onderstel blijft groot/lomp en vooral zwaar. Niet zo erg als je hem 1x in/uit de auto moet tillen, maar wel als je dit regelmatig moet doen op 1 dag.
- de wagenbak was al snel te klein voor Y.
- ik vind dat Y. totaal niet goed zit in het wandelwagen gedeelte. Nu met de voetenzak valt het wel mee, maar zonder de voetenzak zit hij er gewoon niet goed in.
Door bovenstaande gebruiken we de Mutsy eigenlijk alleen maar om hier boodschappen te doen (10 minuten lopen) en als we weggaan met de auto gebruiken we onze buggy (Nuna Pepp) De buggy gebruiken we dus vaker dan de wandelwagen Toen ik zwanger was 'viel' ik vooral voor de kleur (we hebben de Cargo Grey) en heb verder totaaaaaaaaaaal niet nagedacht over hoe ons kindje evt in het wandelwagengedeelte zou zitten. Achteraf gezien hadden we daar beter op moeten letten. Hetzelfde voor de wagenbak. We hebben Y. een maand of 2 in de MC moeten vervoeren omdat de wagenbak te klein was, maar het wandelwagen gedeelte nog te groot waardoor hij uit de gordels gleed en helemaal scheef lag. Hier dus blijer met onze Nuna Pepp buggy dan met de wandelwagen
Hij is trouwens wel een stuk goedkoper dan toen ik hem kocht vorig jaar. In totaal heb ik er 799 euro voor betaald toen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij hebben hem, maar we zetten die van ons ook op marktplaats, omdat we toch graag wat anders willen voor de volgende, maar op zich beviel hij wel goed, alleen de zwenkwielen voor blijven weleens vast zitten.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Mutsy 4Rider inklappen
» Mutsy 4Rider wandelwageninzet
» Mutsy Evo
» Mutsy slider
» Mutsy Exo ervaringen?
» Mutsy 4Rider wandelwageninzet
» Mutsy Evo