Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo blij!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Zo blij! Empty Zo blij!

Bericht  Silva za 13 aug 2011 - 9:47

Ik moet even zeggen hoe blij ik ben!

Gisteren heb ik de laatste hand aan mijn portfolio gelegd voor school, want volgende week donderdag ga ik afstuderen als 't allemaal goed gaat! Ik zag zo tegen het afmaken van het portfolio af omdat het zoooo veel werk was, maar nu is het toch echt eindelijk KLAAR! Nu alleen nog maar afwachten en het gesprek voorbereiden en dan hoor ik a.s. donderdag of ik mijn diploma gehaald heb of nie....
Very Happy
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo blij! Empty Re: Zo blij!

Bericht  Xanna za 13 aug 2011 - 10:04

Oh spannend zeg! Kan mij dat gevoel nog wel herinneren van 2 jaar geleden (ook op de pabo). Maar het gaat vast allemaal goed komen! :-) En daarna lekker aan het werk?

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:16

Ow, spannend! Welke opleiding doe je?

Gast
Gast

Bericht  Silva ma 15 aug 2011 - 7:21

Pabo Wink

Verwacht ook wel dat het goed komt, maar oh die spanning... ik kan soms echt doemdenken haha, maar ik heb een 8 voor mn stage en een 8 voor mn afstudeeronderzoek, dus als ik het gesprek echt helemaal verkloot dan kan ik volgens mij nog niet zakken (hoop ik dan maar Wink)
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bliss di 16 aug 2011 - 10:01

Was jij dat nou die een tijdje geleden zo'n gezeik had met stage omdat je er per ongeluk een woord uit had geflapt in de klas? Zo ja, hoe is dat afgelopen?? Vond de reactie van die directeur toen echt zwaar overdreven!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Silva wo 17 aug 2011 - 7:49

Ja dat was ik ja!
Nou, uiteindelijk heb ik gewoon gelijk gekregen van de pabo, ik weet niet meer precies wat ik hier allemaal verteld had, maar het bleek dat de gang van zaken qua begeleiding daar ook helemaal niet klopte, dat ze mij niet op zo'n wijze hadden moeten aanpakken en dat ze al helemaal niet van mij mochten vragen (nadat ik mn stageafbreuk had aangegeven) de vrijwillgersvergoeding, waar ik voor had gewerkt, terug te storten (wat ik dus wel gedaan had als impulsieve 'oh-help' actie).
Uiteindelijk na twee maanden erachter aan zitten heb ik meer geld terug gekregen dan ik in eerste instantie gekregen had. Ze hadden me namelijk te weinig betaald bleek! De directeur was woest. Verder heeft de onderwijsstichting de directeur op de vingers getikt en stond de pabo volledig achter mij.
Geweldig dus smile Ik heb mn stage afgerond op een andere school, waar ik binnen vijf weken een 8 haalde. Ze snapten niet waar de school het vandaan haalde dat ik niet competent genoeg was.
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bliss wo 17 aug 2011 - 7:54

Wow, fijn zeg, je was vast erg opgelucht! En wat slecht van die directeur zeg!
Gefeliciteerd met het (bijna) behalen van je diploma smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud