Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe gaat het met je?

+9
Marin
Inge
Lotus
L!ND@
bolus26
Xanna
Lynn_
Verona
Suus
13 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Lynn_ za 13 aug 2011 - 9:29

Verona, dat meen je niet?> Jullie wonen nog niet lang samen toch? Jeetje, wat klote zeg!! Hoezo denk je dat hij er nog op terug komt?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Xanna za 13 aug 2011 - 9:30

Jeetje Verona, heftig zeg! Zitten jullie nog wel in één huis nu samen?

Ik kan mij je topic met alle klusvorderingen van vorig jaar nog goed herinneren (als ik de goede voor mij heb?), en nu is het ineens allemaal voorbij Neutral Heb je al enig idee hoe nu verder, of is het allemaal nog vers?

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Verona za 13 aug 2011 - 9:36

We wonen net 5 maanden samen, hebben zelfs al 3 katten. En tja...het ging niet heel erg slecht ofzo. Na de verbouwing hebben we allebei geen rust genomen en zijn we doorgegaan met het gewone leven. Hij is depressief, dat herken ik gewoon in hem, maar hij wilde geen hulp. En ik zat gewoon niet lekker in mijn vel. En de eerste waar je dan op gaat vitten als iets niet lukt is de ander. Dat was de laatste tijd dus zo, niet dat we continu elkaar aan het afzeiken waren, maar de sfeer was wat minder. En hij vind dat blijkbaar dus iets heel groots, en dus heeft hij er donderdagavond een punt achter gezet. Vanavond slaap ik nog hier, en vanaf morgen weer bij mijn ouders. Ik voel mij echt gesloopt.

En waarom ik denk dat hij weer terugkomt, is omdat ik weet hoe hij is. Iets klinkt enorm goed in zijn hoofd en blijkt toch pittiger te zijn dan gedacht. De blik in zijn ogen als hij naar mij kijkt...is geen blik van iemand die er helemaal klaar mee is.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 9:37

Verona schreef:Ik ben een wrak. Mijn relatie van 4 jaar is over en ben nu dus mijn vriend, beste vriend en thuis kwijt. Al weet ik dat hij op zijn beslissing terug zal komen....het is gewoon KUT.

Ow wat klote. Maar weet je waarom het voorbij is? (Je hoeft het hier niet te vertellen als je dat niet wilt hoor Wink ) Wat bedoel je eigenlijk dat ie op zn beslissing zal terug komen?

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Lynn_ za 13 aug 2011 - 9:40

Jeetje. Ik kan me heel goed voorstellen dat jij je gesloopt voelt! Het lijkt me wel heel moeilijk om hier nu mee om te gaan. Enerzijds ga je naar huis, anderzijds verwacht je wel dat het goedkomt. Maar wil je dat zelf ook? Dat hij terugkomt op zijn besluit?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Xanna za 13 aug 2011 - 9:41

Ik zal je verhaal niet quoten voor het geval je het nog wel wil halen...Maar wat een rotsituatie! hug
Je bent gewoon helemaal gebroken op zo'n moment en misschien is een beetje afstand nemen nu wel het juiste. Al is dat natuurlijk onzettend moeilijk als je je leven met iemand deelt. Misschien is het juist goed om elkaar nu wat ruimte te geven en te zorgen dat je beiden eerst weer op de juiste weg komt, ookal is dat op dit moment heel moeilijk te beseffen.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Verona za 13 aug 2011 - 9:42

Als hij met iemand gaat praten en het gaat tussen ons zoals het nu gaat dan wil ik het zeker weten. Al wil ik dan weer eerst daten. Ook leuk...daten met je ex hihi
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Verona za 13 aug 2011 - 9:45

Zullen we maar weer terug naar het onderwerp gaan...anders bevuil ik het hele topic haha
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 9:46


Oke, dus er is wel een kans dat het wel goed kan komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Lynn_ za 13 aug 2011 - 9:47

Ligt aan jou... Als je er over wil praten, doen we dan gewoon toch. Anders kun je ook een topic plaatsen bij liefde & relatie?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Xanna za 13 aug 2011 - 9:51

Nou back on topic, laat ik dan maar beginnen laughcry

** Weg

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:43

Ik voel me vrij bluhh op het moment. Ik ben ontzettend gestresst en dat komt mede omdat ik over 2,5 week een moeilijk examen moet afleggen en nog hard moet studeren terwijl ik daar weinig tijd voor heb. Verder voel ik me een beetje alleen. Iedereen is op vakantie, heeft geen tijd (of ik heb dan net weer geen tijd) en ik mis gewoon een beetje gezelligheid op het moment Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  bolus26 za 13 aug 2011 - 11:38

@ verona dat is echt heeeel klote joh! hoop dat hij snel tot inkeer komt en jullie er samen uitkomen. lijkt me vooral ook zo vervelend dat je weer naar huis moet zeker nu je net lekker samenwoonde.

ik voel me niet zo super maar ben blij dat dat na een weekend met een boel irritatie en ruzietjes de lucht weer geklaard is!
nu een beetje moe dus zo maar es slapen
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  L!ND@ za 13 aug 2011 - 19:44

Razz_ schreef:Verder voel ik me een beetje alleen. Iedereen is op vakantie, heeft geen tijd (of ik heb dan net weer geen tijd) en ik mis gewoon een beetje gezelligheid op het moment Sad

Zullen we dan maar een clubje oprichten? Ik heb daar ook last van. Verder zit mijn rug helemaal vast, geen fijn gevoel. Straks eerst maar eens een lekkere warme douche nemen!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Lotus za 13 aug 2011 - 20:10

Ik voel me niet echt geweldig. Het is een chaos in mijn hoofd. Er is niemand met wie ik kan praten. Ik ben afgelopen week weer afgevallen en ik merk dat ik er niet alleen maar blij mee ben. Dat het nu heel dubbel begint te worden. Wat op zich goed is, maar het zorgt voor veel verwarring en veel strijd in mijn hoofd. Ik voel me eenzaam en bang en verdrietig en boos en nog veel meer door elkaar. En ik word niet goed van dat rotweer van de laatste tijd.

hug voor de meiden die zich ook niet zo fijn voelen!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 20:18

ben nu erg brak. Ik lag ook pas tegen half 5/5 uur in bed en ben nu gewoon alweer wakker en op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Lotus za 13 aug 2011 - 20:24

Theedoosje schreef:ben nu erg brak. Ik lag ook pas tegen half 5/5 uur in bed en ben nu gewoon alweer wakker en op.

Dan heb je een korte nacht gehad!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 20:24

Lotus hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Inge za 13 aug 2011 - 20:25

TD, ik doe mee met brak zijn. Heb een slaapdienst gehad op mijn werk, Alleen niks geslapen.. kort weggedut maar verder niet geslapen Sad
Gister om 14uur begonnen en zo om 11uur vrij.
Daarna gelijk door naar Ajax, dus ook niet echt tijd om bij te komen.

TD was het gezellig met de meiden?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 20:25

Razz_ schreef:Ik voel me vrij bluhh op het moment. Ik ben ontzettend gestresst en dat komt mede omdat ik over 2,5 week een moeilijk examen moet afleggen en nog hard moet studeren terwijl ik daar weinig tijd voor heb. Verder voel ik me een beetje alleen. Iedereen is op vakantie, heeft geen tijd (of ik heb dan net weer geen tijd) en ik mis gewoon een beetje gezelligheid op het moment Sad
Ik ga je even een PM terug sturen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Lotus za 13 aug 2011 - 20:27

Storm schreef:Lotus hug

Dankjewel!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 20:28

Storm schreef:
Razz_ schreef:Ik voel me vrij bluhh op het moment. Ik ben ontzettend gestresst en dat komt mede omdat ik over 2,5 week een moeilijk examen moet afleggen en nog hard moet studeren terwijl ik daar weinig tijd voor heb. Verder voel ik me een beetje alleen. Iedereen is op vakantie, heeft geen tijd (of ik heb dan net weer geen tijd) en ik mis gewoon een beetje gezelligheid op het moment Sad
Ik ga je even een PM terug sturen!

Razzz ik heb deze week tijd en volgende week. Dus als je een keer wat wilt gaan doen?? hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 20:30

Inge schreef:TD, ik doe mee met brak zijn. Heb een slaapdienst gehad op mijn werk, Alleen niks geslapen.. kort weggedut maar verder niet geslapen Sad
Gister om 14uur begonnen en zo om 11uur vrij.
Daarna gelijk door naar Ajax, dus ook niet echt tijd om bij te komen.

TD was het gezellig met de meiden?

Het was erg gezellig ja. En gelukkig ben ik dus niet alleen brak Wink Jij had ook een druk dagje met werken en dan gelijk door. Was het wel leuk bij Ajax? :P

Lotus> ja kort nachtje ja. En even voor jou hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Lotus za 13 aug 2011 - 20:31

Dankjewel, TD!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Marin za 13 aug 2011 - 20:49

Laat ik het zo zeggen: Het gaat in een stijgende lijn steeds beter!

Ik ben de laatste tijd heel goed uitgerust, dus heb niet heel veel pijn meer. Ik merk wel dat ik al weer af en toe veel te druk ben, heb een socialer leven dan ik eigenlijk aan zou kunnen en moet goed op m'n grenzen letten en soms gewoon nee zeggen tegen mensen. Dat vind ik nog erg moeilijk, want dat is niet leuk, maar is beter voor m'n eigen lichaam.

Maar al met al zit er zeker verbetering in. Ik hoop op een leuke baan, ben druk aan het solliciteren en weer klaar om te werken (al vind ik het wel eng). Ik ben aan het freelancen als bruidsfotografe en dat gaat zo langzamerhand een beetje rollen. Echt ontzettend leuk werk is het, maar ook wel zwaar. Wel heel lonend.

En natuurlijk heb ik een nieuw vriendje. We hebben nu bijna een maand een relatie en het gaat echt heel goed. We leren elkaar steeds beter kennen, zijn steeds meer op ons gemak bij elkaar en kunnen onszelf zijn, en voelen elkaar beter aan. Het is echt een hele prettige sfeer waarin we ons bevinden, gek op elkaar en samen zo gek als een deur, maar het voelt ook echt gewoon goed en serieus.

Dus ja, wat ik zeg: Stijgende lijn met veel geluksmomentjes smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met je? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gaat het met je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum