Tips voor in bed
+3
nina
Mamsie
Tabbert
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tips voor in bed
Ondanks dat ik dit eigenlijk dit durft te posten, doe ik het toch maar. Binnenkort heb ik de zoveelste dat met een hele leuke gozer en nu is het zo dat we lang genoeg gewacht hebben met seks. Echter ben ik nogal onervaren (maar zo kom ik niet over en dat verwacht hij ook niet) en ben daar dan ook best onzeker in, vooral aangezien hij een ontzettende player is geweest en vele maar dan ook vele bedpartners en ervaringen.
Nu wil ik hem uiteraard wow-en met mijn kunsten, die ik niet heb, zodat hij mij iig nooit vergeet
Nu vraag ik mij af, wie heeft er tips. Waar maak je man mee gek??
Nu wil ik hem uiteraard wow-en met mijn kunsten, die ik niet heb, zodat hij mij iig nooit vergeet
Nu vraag ik mij af, wie heeft er tips. Waar maak je man mee gek??
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Re: Tips voor in bed
Toch neem ik aan dat ik er ook niet als een opblaaspop bij moet gaan liggen...
Tabbert- Prater
Tabbert schreef:Toch neem ik aan dat ik er ook niet als een opblaaspop bij moet gaan liggen...
hahaa nee dat zou ik niet doen nee. Zorg dat jij je sexy voelt. Neem het heft maar een beetje in handen en laat niet hem alles "bepalen" zeg maar. Beetje dominant zijn kan menig man wel waarderen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien een sexy lingerie setje, waarin jij je ook enorm sexy voelt :-)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
komt vast helemaal goed .
zorg dat je jezelf goed voelt en dat je het zelf ook fijn vind .
een man vind het ook altijd erg fijn om een vrouw te kunnen verwennen en het een vrouw naar zijn zin te maken .
dus zeg gewoon al je iets niet fijn vind of liever iets anders wil .
en durf je het niet te zeggen help je hem gewoon om de juiste weg te vinden .
zorg dat je jezelf goed voelt en dat je het zelf ook fijn vind .
een man vind het ook altijd erg fijn om een vrouw te kunnen verwennen en het een vrouw naar zijn zin te maken .
dus zeg gewoon al je iets niet fijn vind of liever iets anders wil .
en durf je het niet te zeggen help je hem gewoon om de juiste weg te vinden .
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
Heel apart. I did not say such a thing. And yet you're reading it. How did you end up there?Tabbert schreef:Toch neem ik aan dat ik er ook niet als een opblaaspop bij moet gaan liggen...
Ik zeg gewoon dat je maar eens moet beginnen met alle crap te cutten en gewoon op je gevoel moet gaan. Als je tien jaar getrouwd bent en een ingedut seksleven hebt, kun je eens aan speeltjes, spelletjes en andere hulpmiddelen gaan beginnen. Je bent nu nogal geinfiltreerd door de sekspolitie die zegt dat je dat je seks niet meer gewoon op jullie gevoel en natuurlijk kunt aangaan.
Gast- Gast
Ik vind dit een beetje een rare vraag.
Iedereen vind iets anders fijn en lekker.
Elke sekspartij is weer anders, de een is geil en wild, de ander weer zacht en teder (is ook geil trouwens).
Ik denk niet dat je date allerlei acrobatische toeren tussen de lakens verwacht .
Ik zou hem niet alles laten bepalen maar neem zelf het heft in handen, plaag hem een beetje, verwen hem.
Vraag hem wat hij lekker vindt en doet dit bij hem.
Durf jezelf te zijn en geniet!
Iedereen vind iets anders fijn en lekker.
Elke sekspartij is weer anders, de een is geil en wild, de ander weer zacht en teder (is ook geil trouwens).
Ik denk niet dat je date allerlei acrobatische toeren tussen de lakens verwacht .
Ik zou hem niet alles laten bepalen maar neem zelf het heft in handen, plaag hem een beetje, verwen hem.
Vraag hem wat hij lekker vindt en doet dit bij hem.
Durf jezelf te zijn en geniet!
Gast- Gast
Ik denk dat je vanzelf wel "aanvoelt" wat hij lekker vindt, gewoon eens een paar dingetjes uitproberen en zien hoe hij daarop reageert. Aan zijn reacties, gezichtsuitdrukkingen, kreunen, etc. merk je vanzelf wel of hij het fijn, lekker en geil vindt. Daarbij geeft het toch niets dat je onervaren bent? Iedereen is onervaren geweest, ook hij en ik denk dat sommige mannen het alleen maar kunnen waarderen dat je (nog) niet zoveel bedpartners hebt gehad.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Mamsie schreef:Tabbert schreef:Toch neem ik aan dat ik er ook niet als een opblaaspop bij moet gaan liggen...
hahaa nee dat zou ik niet doen nee. Zorg dat jij je sexy voelt. Neem het heft maar een beetje in handen en laat niet hem alles "bepalen" zeg maar. Beetje dominant zijn kan menig man wel waarderen.
Dit ben ik wel met je eens. Dan krijg je wat meer zelvertrouwen en gebeurd de rest vanzelf wel..
Gast- Gast
Bedankt, heb goed naar jullie adviezen geluisterd en eerlijk en zelfverzekerd geweest. Heb mezelf er voor kunnen afsluiten en puur op mijn intuïtie afgegaan. En ja, het was zo ook zeer fijn.
Jammer genoeg heeft hij twee dagen later aangegeven dat hij mij niet kan geven wat ik verdien (lees: de seks was zeer lekker, maar ik wil nu weer terug naar enkel vriendelijk zijn). MANNEN! Pff
Jammer genoeg heeft hij twee dagen later aangegeven dat hij mij niet kan geven wat ik verdien (lees: de seks was zeer lekker, maar ik wil nu weer terug naar enkel vriendelijk zijn). MANNEN! Pff
Tabbert- Prater
Hmm... Dat is balen Tabbert. Hoe is het daarna verlopen na dat hij dat heeft gezegd?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
En daar komt hij pas achter nádat jullie seks hebben gehad? Uhuh. Lekkere vent zeg.
Das wel belabberd, Tabbert.
Das wel belabberd, Tabbert.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Daar kwam hij inderdaad na de seks achter terwijl hij nog gezegd had dat hij zo wel elke dag wilde wakker worden.
Tja, Sweety, ik heb hem daarna niet meer gezien. Hij heeft het ook pas gisteren gezegd. Ben nog wel even de stad ingegaan na mijn werk en zijn vrienden en huisgenoten gezien, maar die willen er niets over zeggen. Kan er weinig aan doen. Heb hem wel gezegd dat aangezien ik eerlijk ben geweest, hij ook eerlijk moet zijn en geen onzin moet verkopen als 'je verdient meer'. Ik bedoel, hallo, dat bepaal ik toch zeker. Daar had hij echter geen antwoord meer op terug.
Tja, Sweety, ik heb hem daarna niet meer gezien. Hij heeft het ook pas gisteren gezegd. Ben nog wel even de stad ingegaan na mijn werk en zijn vrienden en huisgenoten gezien, maar die willen er niets over zeggen. Kan er weinig aan doen. Heb hem wel gezegd dat aangezien ik eerlijk ben geweest, hij ook eerlijk moet zijn en geen onzin moet verkopen als 'je verdient meer'. Ik bedoel, hallo, dat bepaal ik toch zeker. Daar had hij echter geen antwoord meer op terug.
Tabbert- Prater
Hmm wat een e*kel zeg!!
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» Tips voor Londen
» Tips voor 2e slaapkamer
» Tips voor New York
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» Tips voor Londen
» Tips voor 2e slaapkamer
» Tips voor New York
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: