Ik wil me graag even voorstellen
+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers
Pagina 16 van 21
Pagina 16 van 21 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21
Re: Ik wil me graag even voorstellen
Lejow schreef:Puuc schreef:June schreef:Puuc schreef:
Ik begrijp überhaupt niet dat jij weer reageert. Ik hou niet van jouw attitude dus als we daar over gaan beginnen.
Heerlijk die positieve instelling !
Joh laten we nou eerlijk zijn. Ik vind het leuk voor Nikita dat zij zo onwijs veranderd is dus vond het `wel grappig` te lezen hoe ze hier nog steeds omschreven werd. Waarop ik haar verandering dus vertelde. Purple vind dat aardig van en dat ik het dus wel kan. Waarop ik reageer dat ik dat ook kan maar dat negatieve dingen altijd sneller onthouden worden, dat klopt ook. Ik heb echt wel meer dan eens iets aardigs gezegd hier, kom op zeg. Alleen als me iets dwars zat of ik was het ergens niet mee eens zei ik het ook. En misschien met minder tact dan irl of als anderen.
Waarom moet Storm dan in godsnaam over attitude beginnen?? Get a life.
+ Lejows stopwoordje
Gast- Gast
MissBlunt schreef:Ik vind "Oprotten" op geen enkele manier vergelijkbaar met "Aap" gericht aan een donker persoon.
Het argument dat CBL is begonnen getuigt van weinig gevoel voor verhoudingen. "Aap" aan een donker persoon sturen is heel duidelijk een grens overgaan, echt heel erg smakeloos en rascistisch.
Iets voor Deesjemeis zeg maar.
Ben ik met je eens, de inhoud had niet gehoeven en dat is ronduit racistisch.
Maar als jij een topic opent en zielig gaat lopen doen omdat je een pm hebt gekregen met het woordje aap, maar wel verzwijgt dat jij eigenlijk begonnen bent met een pm te versturen. Dat vind ik niet kloppen.
Oprotten is ook zeker geen normaal woord. Dan kun je aan de ene kant wel iets terug verwachten.
Puuc schreef:
Joh laten we nou eerlijk zijn. Ik vind het leuk voor Nikita dat zij zo onwijs veranderd is dus vond het `wel grappig` te lezen hoe ze hier nog steeds omschreven werd. Waarop ik haar verandering dus vertelde. Purple vind dat aardig van en dat ik het dus wel kan. Waarop ik reageer dat ik dat ook kan maar dat negatieve dingen altijd sneller onthouden worden, dat klopt ook. Ik heb echt wel meer dan eens iets aardigs gezegd hier, kom op zeg. Alleen als me iets dwars zat of ik was het ergens niet mee eens zei ik het ook. En misschien met minder tact dan irl of als anderen.
Het valt me op dat jij zegt dat je ergens positief instaat en dat vond ik ook leuk als het over Nikita gaat. Jammer dat je daarna weer direct zo aangebrand reageert. Ik onthoud echt niet alleen het slechte in de mens hoor. Ik haat je ook niet, heb er ook niet per se last van, het valt me gewoon op dat dit wederom bijzonder negatief is en meteen zo pissig.
Gast- Gast
SarahKey schreef:MissBlunt schreef:Ik vind "Oprotten" op geen enkele manier vergelijkbaar met "Aap" gericht aan een donker persoon.
Het argument dat CBL is begonnen getuigt van weinig gevoel voor verhoudingen. "Aap" aan een donker persoon sturen is heel duidelijk een grens overgaan, echt heel erg smakeloos en rascistisch.
Maar als jij een topic opent en zielig gaat lopen doen omdat je een pm hebt gekregen met het woordje aap, maar wel verzwijgt dat jij eigenlijk begonnen bent met een pm te versturen. Dat vind ik niet kloppen.
Oprotten is ook zeker geen normaal woord. Dan kun je aan de ene kant wel iets terug verwachten.
Weinig aan toe te voegen
(god wat ben ik meegaand hahaha)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Puuc schreef:
Het valt me op dat jij zegt dat je ergens positief instaat en dat vond ik ook leuk als het over Nikita gaat. Jammer dat je daarna weer direct zo aangebrand reageert. Ik onthoud echt niet alleen het slechte in de mens hoor. Ik haat je ook niet, heb er ook niet per se last van, het valt me gewoon op dat dit wederom bijzonder negatief is en meteen zo pissig.
Ik denk dat ik gewoon van Storm niets meer kan hebben. Ik denk dat dat het is. Altijd maar weer er bovenop, heel vermoeiend. Als zij er niet op gereageerd had was er niets aan de hand geweest. Ik heb echt geen attitude omdat ik ook weleens aardige dingen zeg. Kom op zeg. Moest er trouwens bij komen dat je iemand haat die je alleen van een forum kent. Dat is pas bizar.
Gast- Gast
Nou, poe.. dat moest er ook nog eens bijkomen.
Lees je stuk nou eens terug. Het hele stuk is normaal en dan die laatste toevoeging weer, meteen zo'n sneer. Waar is dat nou goed voor? Verder snap ik het als je op een gegeven moment genoeg van iemand hebt, dat heb ik ook weleens hier.
Lees je stuk nou eens terug. Het hele stuk is normaal en dan die laatste toevoeging weer, meteen zo'n sneer. Waar is dat nou goed voor? Verder snap ik het als je op een gegeven moment genoeg van iemand hebt, dat heb ik ook weleens hier.
Gast- Gast
June schreef:Nou, poe.. dat moest er ook nog eens bijkomen.
Maar geef dan is antwoord op de vraag waar de post van Storm goed voor is? Wat voegt zij positief toe dan? Of lees je daar overheen?
Gast- Gast
Ik ben het er ook wel mee eens, dat Storm met de sneer begint.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ik ben het er ook wel mee eens, dat Storm met de sneer begint.
Heeft het met de hormonen te maken dat je zo meegaand geworden bent?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Lejow schreef:Ik ben het er ook wel mee eens, dat Storm met de sneer begint.
Ik denk het whahaha, gaat gewoon helemaal nergens over dit
Ja of degene met wie ik het eens ben, hebben gewoon rete goede, niets aan toe te voegen posts
Lejow- Lady Post-a-lot
Zwoesj schreef:Lejow schreef:Ik ben het er ook wel mee eens, dat Storm met de sneer begint.
wou het ook net opmerken, je bent wel errugg meegaand haha.
Ik ben juist meer tegendraads nu door de hormonen
Puuc schreef:
Maar geef dan eens antwoord op de vraag waar de post van Storm goed voor is? Wat voegt zij positief toe dan? Of lees je daar overheen?
Ik heb Storm echt wel ooit naar je uit zien halen hoor, maar ik vond het in dit geval dus niet zo. Ik vond het geen sneer, meer een opmerking dat het haar opviel dat je negatieve reacties plaatst. Vervolgens zeg jij dat het niet zo is en laat je, in mijn ogen, direct weer zien dat je wel heel negatief bent. Dat is het enige wat ik wil zeggen. Ik wil niemand verdedigen.
En nu ben ik er wel klaar mee. Zoveel interesseert het me allemaal niet en het is wel duidelijk dat jij en Storm elkaar niet mogen.
Gast- Gast
Mijn vriend zei laatst ook al: Wanneer word je nou weer eens boos? Je bent niet boos te krijgen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Mijn vriend zei laatst ook al: Wanneer word je nou weer eens boos? Je bent niet boos te krijgen!
Ik denk dat het mij wel lukt
Gast- Gast
kom maar op.. ken je hebben!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Of wordt het zoals RYW vandeweek zei:
YOU AND ME.. ANDERE FORUM.. NU!!!!
YOU AND ME.. ANDERE FORUM.. NU!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
SarahKey schreef:MissBlunt schreef:Ik vind "Oprotten" op geen enkele manier vergelijkbaar met "Aap" gericht aan een donker persoon.
Maar dat is toch gezegd door die truuske zelf op het andere forum? Hoe betrouwbaar is dat dan? Nu neem je het klakkeloos aan terwijl zij zich net had aangemeld op dit forum en dan een PM stuurt naar CBL met aap erin. Al is het als reactie op dan nog gaat het te ver.
Waarom zou CBL haar eigenlijk zomaar een berichtje sturen met oprotten erin? Ze was nog maar net aangemeld.
nisavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 243
June schreef:Puuc schreef:
Maar geef dan eens antwoord op de vraag waar de post van Storm goed voor is? Wat voegt zij positief toe dan? Of lees je daar overheen?
Ik heb Storm echt wel ooit naar je uit zien halen hoor, maar ik vond het in dit geval dus niet zo. Ik vond het geen sneer, meer een opmerking dat het haar opviel dat je negatieve reacties plaatst. Vervolgens zeg jij dat het niet zo is en laat je, in mijn ogen, direct weer zien dat je wel heel negatief bent. Dat is het enige wat ik wil zeggen. Ik wil niemand verdedigen.
En nu ben ik er wel klaar mee. Zoveel interesseert het me allemaal niet en het is wel duidelijk dat jij en Storm elkaar niet mogen.
Wat een gelul.
Gast- Gast
nisavi schreef:SarahKey schreef:MissBlunt schreef:Ik vind "Oprotten" op geen enkele manier vergelijkbaar met "Aap" gericht aan een donker persoon.
Maar dat is toch gezegd door die truuske zelf op het andere forum? Hoe betrouwbaar is dat dan? Nu neem je het klakkeloos aan terwijl zij zich net had aangemeld op dit forum en dan een PM stuurt naar CBL met aap erin. Al is het als reactie op dan nog gaat het te ver.
Waarom zou CBL haar eigenlijk zomaar een berichtje sturen met oprotten erin? Ze was nog maar net aangemeld.
Nu lees je niet goed, in een eerder berichtje heb ik neer gezet: als het waar is. Dus ik neem het echt niet klakkeloos aan.
Dit is precies wat ik bedoel. Het lijkt me juist heel vermoeiend voor jou om zo negatief in het leven te staan. Zodra je ergens op aangesproken wordt, reageer je alsof er een pijl in je kont schiet.Puuc schreef:
Ik begrijp überhaupt niet dat jij weer reageert. Ik hou niet van jouw attitude dus als we daar over gaan beginnen.
Gelukkig heb ik niet zo'n negatieve sfeer om me heen hangen en ga ik dus ook niet verder meer op je in, ik heb mijn punt wel gemaakt dacht ik zo.
Gast- Gast
Storm schreef:Dit is precies wat ik bedoel. Het lijkt me juist heel vermoeiend voor jou om zo negatief in het leven te staan. Zodra je ergens op aangesproken wordt, reageer je alsof er een pijl in je kont schiet.Puuc schreef:
Gelukkig heb ik niet zo'n negatieve sfeer om me heen hangen en ga ik dus ook niet verder meer op je in, ik heb mijn punt wel gemaakt dacht ik zo.
sorry dat ik ff inbreek maar ga stuk om dit dik gedrukte stukje
Maar verder bedoel ik er niks mee het is gewoon hoe het verwoord wordt
Gast- Gast
Damn, hoe lang gaan we hier nog over doorkeuvelen...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Stylegirl schreef:Mozzarella wil jullie dit graag even laten weten:
Ik vind het vervelend dat mensen het verhaal zo hebben veranderd dat het is: Mozz noemde iemand lelijk.
Zo was het niet.
Reva postte waar is dat meisje met dat mannelijke gezicht en die (vieze) oude vriend.
Waarop ik een topic opende: waar is dat meisje met die (vieze) gele tanden en die teckel. Over die tanden is in den treure gepraat en nooit iemand geband. Dat maakt het niet leuk, maar wel minder shocking omdat ik gewoon iets aanhaalde.
Héél wat forummers hebben toen doorgepost in deze waar is topics, en flink lopen rellen, beledigen en doen. Maar ik heb er daarna niet meer in gepost. En meteen mijn bericht verwijderd toen ik vernam dat deze persoon nog op het forum zit. Ik wil niemand moedwillig kwetsen. Als ik zoiets zeg over de koningen (die ook niet op het forum komt) krijg ik toch ook geen ban? Nouja mijns inziens had ik het daarmee goed gemaakt.
Waarop ik de dag erna een ban kreeg.
Verder heb ik vervolgens geen forum opgezet waarop mag worden beledigd.
Ik wil me eigenlijk nergens voor verdedigen maar ik stoor me eraan dat forummers die voorheen altijd meelachten met me, nu doen alsof ze heilig zijn. Ik denk dat de meesten wel weten dat ik weet waar mijn grenzen liggen.
Eigenlijk had ik me voorgenomen me niet teveel meer met deze kwestie te bemoeien, maar nu wil ik toch wel even wat zeggen. In bovenstaand stukje staat dus eigenlijk dat het oké is om iemand belachelijk te maken (in dit geval met haar uiterlijk) zolang diegene dat maar niet meekrijgt. Met andere woorden, als dat maar achter haar rug gebeurt, is het acceptabel Dus nu Mozz hier niet meer komt, mogen we dan ook gemene opmerkingen over haar uiterlijk en in het algemeen gaan maken?
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Damn, hoe lang gaan we hier nog over doorkeuvelen...
"Hou eens op met dat gemekker. Ik kom hier voor mijn rust hoor." Lang leve deze briljante quote van de Andrélon reclame die hier heel hard opgaat.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 16 van 21 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» Voorstellen!
» Even voorstellen...
» Even voorstellen!
» ik zal me even voorstellen
» Even voorstellen
» Even voorstellen...