Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

+12
PrimaBella
SleepingBeauty
Melisande
Barbabella
Suus
Flippin' Bitch
Chocolate Cookie
Marin
Oasis
bolus26
mzcharlotte
Caresses
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Flippin' Bitch vr 12 aug 2011 - 21:41

Er komen mensen eten / naar mijn huis kijken die ik al lang niet meer heb gezien smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Suus vr 12 aug 2011 - 21:44

Spannend en leuk, Joy! Very Happy

Ik heb een vrij rustig weekend, maar vanavond gaan we gezellig uit eten voor de verjaardag van mijn jongste broertje. Hij is eigenlijk pas volgende week jarig, maar dan is bijna iedereen op vakantie/Lowlands/weg.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Barbabella vr 12 aug 2011 - 21:48

Ik heb vanavond een goed fout feest van mijn zus ( die wordt 30), morgen lekker uitslapen ! Daar kijk ik nog het meest naar uit laughcry heb meer zin in volgend weekend, Decibel Cool
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:48

Wat mijn weekend bijzonder gaat maken is een gezellig avondje met Storm en Okidoki en misschien Snoes Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:49

Theedoosje schreef:Wat mijn weekend bijzonder gaat maken is een gezellig avondje met Storm en Okidoki en misschien Snoes Wink

Veel plezier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Melisande vr 12 aug 2011 - 22:13

Ik ben onderweg naar Schiphol en vanaf daar naar een zonnig weekje Griekenland. Heb ik echt zin in!
Melisande
Melisande
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 69
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:14

Cimic schreef:
Theedoosje schreef:Wat mijn weekend bijzonder gaat maken is een gezellig avondje met Storm en Okidoki en misschien Snoes Wink

Veel plezier!


Dank je, dat komt wel goed Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:16

Vanavond 'film kijken' met de meiden (maar heb geen DVD speler laughcry ) en morgenavond misschien naar de kermis met een zwangere collega Very Happy

Ze is nu 8,5 week zwanger en ik vind het zo bijzonder dat ze mij dat als eerste en enige verteld heeft op het werk. Ik stond echt te springen, zo blij was ik voor haar haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:17

Wat leuk Storm dat ze het jouw wel verteld heeft smile En leuk dat jullie samen gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:18

Dankje TD!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:58

Geen wilde plannen. Straks met mijn zoontje naar de kinderboerderij als het droog blijft.. en nog even 2 pakketjes wegbrengen.

Morgen zwemmen met mijn zoontje, een vriendin en haar zoontje, en s'middags nog naar ballorig denk ik (met man en zoontje)

Donderdag even een nachtje weg (Preston Palace) met mijn man, even ontspannen. En de kleine word dan lekker verwend door oma Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 23:11

freakielief schreef:
Maura schreef:Niets. Ik hoopte op seks, maar mijn telefoon blijft uit zichzelf akelig stil. :P
Wat voor telefoon heb jíj dan? Moet een heftige vibreerstand zijn.:P

Hahaha!Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  SleepingBeauty vr 12 aug 2011 - 23:24

Maandag op vakantie gaan!! haha
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  PrimaBella vr 12 aug 2011 - 23:39

Ik ga daten met mijn vriendinnengroep! Sinds lange tijd is het ons gelukt om een dag te vinden waarop we allemaal kunnen! Very Happy
We gaan vanmiddag eerst bowlen, daarna hebben we een bbq bij iemand thuis en misschien dat we ook nog gaan stappen vanavond. Hopelijk wordt het weer ouderwets gezellig! bounce
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Rush vr 12 aug 2011 - 23:53

M'n schoonouders. We mogen vanmiddag een boxspring uitzoeken! bounce
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 23:58

Dat is een lief cadeau! En het samenwonen is nog steeds niet officieel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 23:59

Rush schreef:M'n schoonouders. We mogen vanmiddag een boxspring uitzoeken! bounce

Wil ik ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Rush za 13 aug 2011 - 0:04

Megara schreef:Dat is een lief cadeau! En het samenwonen is nog steeds niet officieel?
Nope, haha. Maar echt super gaaf!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Rush za 13 aug 2011 - 0:04

Maura schreef:
Rush schreef:M'n schoonouders. We mogen vanmiddag een boxspring uitzoeken! bounce

Wil ik ook!
Z`n broertje was 16 is nog vrijgezel, die krijgt er ook 1 :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  girli za 13 aug 2011 - 0:05

Hier niets spannends te beleven. Mijn moeder heeft hier een paar dagen gelogeerd, dus alles weer opruimen en het huishouden staat op de planning. Voor de rest lekker rustig aan doen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  kwak za 13 aug 2011 - 1:38

ik hoop een paar blije clienten... ik moet zo werken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Olijfje001 za 13 aug 2011 - 3:10

Zo eten en dan ouders ophalen van vakantie, vanavond een verjaardag en morgen heb ik nog geen plannen.... Neutral
Olijfje001
Olijfje001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 25
Registratiedatum : 31-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 3:14

Morgen nieuwe kleren kopen voor mijn dochter! Met de creditcard van mijn schoonvader Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 3:15

Alex schreef:Morgen nieuwe kleren kopen voor mijn dochter! Met de creditcard van mijn schoonvader Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 394967

zo hoe relaxed shoppen whahah :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  mzcharlotte za 13 aug 2011 - 22:13

freakielief schreef:Zegmaar, wist niet eens dat dat kon, uitbouwmogelijkheden (ik heb meteen een serre o.i.d. in gedachten, maar ik begrijp wat je bedoelt :P ). Witgoud hebben wij ook (en klassiek).

Gelukt! En ruim binnen het budget dat we voor ogen hadden!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum