Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maak een zo'n lang mogelijke zin topic

+13
Japje
Ugly Betty
Lies
banjer49
Cheesegirl
Minx
SoGood
Lejow
CaptainSpectacular
Rovine
Jordana
Roze Roos
Jeanette
17 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Maak een zo'n lang mogelijke zin topic - Pagina 4 Empty Re: Maak een zo'n lang mogelijke zin topic

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 0:30

te

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak een zo'n lang mogelijke zin topic - Pagina 4 Empty Re: Maak een zo'n lang mogelijke zin topic

Bericht  Lejow di 21 dec 2010 - 0:30

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te

verwijderen
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  banjer49 di 21 dec 2010 - 0:34

maar
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 0:35

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar

dit

Gast
Gast

Bericht  banjer49 di 21 dec 2010 - 0:37

vind
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Bericht  Ugly Betty di 21 dec 2010 - 0:38

Punk'd schreef:Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind

ik
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 0:38

niet

Gast
Gast

Bericht  banjer49 di 21 dec 2010 - 0:39

makkelijk
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 0:40

omdat

Gast
Gast

Bericht  banjer49 di 21 dec 2010 - 0:45

er
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 0:47

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er

altijd

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 21 dec 2010 - 0:47

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd

wel
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  banjer49 di 21 dec 2010 - 0:48

Punk'd schreef:Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er

altijd

wel
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Bericht  SoGood di 21 dec 2010 - 0:48

van
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 0:48

Lejow schreef:Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel

forumsters

Gast
Gast

Bericht  banjer49 di 21 dec 2010 - 0:49

Laatst aangepast door banjer49 op di 21 dec 2010 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 0:52

opslaan

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 21 dec 2010 - 0:53

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan

en
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  banjer49 di 21 dec 2010 - 0:55

Lejow schreef:Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan

en

die
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 0:55

Lejow schreef:Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan

en
bewaren

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 0:56

op

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 0:57

hun

Gast
Gast

Bericht  banjer49 di 21 dec 2010 - 0:58

computer
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 0:59

zoals

Gast
Gast

Bericht  Japje di 21 dec 2010 - 0:59

[quote="Smikkell"]
Lejow schreef:Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer

die
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: