Maak een zo'n lang mogelijke zin topic
+13
Japje
Ugly Betty
Lies
banjer49
Cheesegirl
Minx
SoGood
Lejow
CaptainSpectacular
Rovine
Jordana
Roze Roos
Jeanette
17 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Maak een zo'n lang mogelijke zin topic
Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op
interessante
interessante
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers
terwijl
terwijl
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers
terwijl het
niet
terwijl het
niet
Lejow- Lady Post-a-lot
Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet
de
de
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de
bedoeling
bedoeling
Lejow- Lady Post-a-lot
Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling
is
is
banjer49- Prater
Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling is
dat
dat
Gast- Gast
Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling is om
te
te
banjer49- Prater
Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo.
http://www.stumbleupon.com/su/33qIqO/en.wikipedia.org/wiki/Buffalo_buffalo_buffalo
http://www.stumbleupon.com/su/33qIqO/en.wikipedia.org/wiki/Buffalo_buffalo_buffalo
Gast- Gast
Vera schreef:Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo.
Wat leuk en interessant! Die kende ik nog niet.
Gast- Gast
Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling is om te
redeneren
redeneren
Gast- Gast
Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling is om te redeneren
dat
dat
banjer49- Prater
Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling is om te redeneren dat
je
je
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling is om te redeneren dat je
dat
dat
Lejow- Lady Post-a-lot
Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling is om te redeneren dat je dat voorspoedig
kunt
kunt
Lejow- Lady Post-a-lot
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen