Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maak een zo'n lang mogelijke zin topic

+13
Japje
Ugly Betty
Lies
banjer49
Cheesegirl
Minx
SoGood
Lejow
CaptainSpectacular
Rovine
Jordana
Roze Roos
Jeanette
17 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Maak een zo'n lang mogelijke zin topic - Pagina 6 Empty Re: Maak een zo'n lang mogelijke zin topic

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 5:17

op

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak een zo'n lang mogelijke zin topic - Pagina 6 Empty Re: Maak een zo'n lang mogelijke zin topic

Bericht  silly-one di 21 dec 2010 - 5:28

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op

interessante
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 7:25

pijlers

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 21 dec 2010 - 7:27

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers

terwijl
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 7:29

het

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 21 dec 2010 - 7:30

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers
terwijl het

niet
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  banjer49 di 21 dec 2010 - 7:31

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet

de

banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Lejow di 21 dec 2010 - 7:32

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de

bedoeling
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  banjer49 di 21 dec 2010 - 7:35

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling

is
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 7:37

om

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 7:38

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling is

dat

Gast
Gast

Bericht  banjer49 di 21 dec 2010 - 7:39

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling is om

te
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 8:27

Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo.

http://www.stumbleupon.com/su/33qIqO/en.wikipedia.org/wiki/Buffalo_buffalo_buffalo

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 8:34

Vera schreef:Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo.

http://www.stumbleupon.com/su/33qIqO/en.wikipedia.org/wiki/Buffalo_buffalo_buffalo

Wat leuk en interessant! Die kende ik nog niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 8:42

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling is om te

redeneren

Gast
Gast

Bericht  banjer49 di 21 dec 2010 - 22:02

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling is om te redeneren

dat
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Bericht  ButterflyEffect di 21 dec 2010 - 22:11

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling is om te redeneren dat

je
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow di 21 dec 2010 - 22:15

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling is om te redeneren dat je

dat
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 22:20

voorspoedig

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 21 dec 2010 - 22:24

Vandaag is de mooiste dag om te posten op het meest leuke en verrassende, gezellige en vermakelijke forum waarop ik iedereen elke dag een enorm spannende maar vooral zeer aangename tijd laat beleven ondanks dat er zo nu en dan ook vreemde posts van nog apartere koeien tevoorschijn komen waardoor het niveau aanzienlijk stijgt en ik het eigenlijk stiekem wel eens leuk zou vinden om heel veel berichten te verwijderen maar dit vind ik niet makkelijk omdat er altijd wel forumsters alles opslaan en bewaren op hun computer, zoals wie-is-nu-wie-forumnamen-lijsten, Foto's, Filmpjes, Picante verhalen en nog schattige quote's waarvan de meeste forummers niet weten waarom er eigenlijk wordt gereageerd op interessante pijlers terwijl het niet de bedoeling is om te redeneren dat je dat voorspoedig

kunt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 22:26

laten

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 0:12

gaan, varen? haha ik weet het niet

Gast
Gast

Bericht  Caresses wo 22 dec 2010 - 3:59

allicht

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: