Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+29
Lynn_
Nikita
Gizmo
girli
Lejow
ekiaam87
Snoes
bolus26
Tullow
Lavendel
Burn
Printje
Spring
Barbabella
Sjaantje
Merai
Qiara
Sweety
Rush
ham
xxDila
ExpressoB
Suus
Cupcake
Lotus
Chocolate Cookie
Snack a Jack
Supertalentje
Admin
33 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 30 Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB za 13 aug 2011 - 11:10

Maura schreef:Zo, mijn hele tekst weg. :shock:

Maar ik voel het zo. Ik praat gewoon niet. Ik vind mezelf niet echt de moeite waard om te praten over problemen of over mijn eigen gevoelens. Vanavond had ik ontzettend veel behoefte aan een vriend, maar hoe kan hij er voor mij zijn, als ik hem in de afgelopen maanden niet heb verteld wat er allemaal speelt? Ik doe hetzelf, maar het voelt wel kut.

En sorry Maple, had je graag met de grond gelijk gemaakt als ik je niet zou "kennen".

Je moet doen wat jij denkt dat helpt. Praten is voor veel mensen een uiting van..
Is die vriend er niet? Natuurlijk ben je wel de moeite waard en iedereen heeft problemen, alleen sommige extremer als andere. Weet niet precies wat er speelt en waar je mee zit dus (wil je luchten kun je pm'en)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 11:13

Dat is lief, EB. smile

Er spelen momenteel zoveel dingen. En ik voel me ook zo ongelofelijk zielig. Ik denk dat er geen pm tegenaan kan. :P En de vriend is momenteel stappen met zijn vrienden en dat houd ik ook liever zo. Want ook hem kan ik niet vertellen, wat ik wil vertellen. Namelijk dat ik van hem houd, dat hij zijn huis moet opzeggen, dat we van hieruit samen een huis gaan zoeken in zijn stad. Ik weet dat hij het wil. Maar ik doe verdomme helemaal niets.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB za 13 aug 2011 - 11:16

Maura schreef:Dat is lief, EB. smile

Er spelen momenteel zoveel dingen. En ik voel me ook zo ongelofelijk zielig. Ik denk dat er geen pm tegenaan kan. :P En de vriend is momenteel stappen met zijn vrienden en dat houd ik ook liever zo. Want ook hem kan ik niet vertellen, wat ik wil vertellen. Namelijk dat ik van hem houd, dat hij zijn huis moet opzeggen, dat we van hieruit samen een huis gaan zoeken in zijn stad. Ik weet dat hij het wil. Maar ik doe verdomme helemaal niets.

Soms mag je jezelf wel zielig vinden hoor.
scratch Moet ff nadenken over dat laatste stukje. Jullie houden dus van elkaar en jij(jullie) willen graag bij elkaar zijn maar jij laat het nu voor wat het is?!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 11:19

Vorig jaar zei ik hem dat ik verliefd op hem was, maar nam het terug. Daarna zijn we berg afwaarts gegaan, wat we allemaal snappen, om het nu weer bergopwaarts te laten gaan. Maar ik durf niet meer. Ik durf niet meer te zeggen wat ik destijds zei en wat de waarheid was, maar waarvan ik de waarheid niet onder ogen durfde te komen.

Lafaard acties. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 11:20

Maura schreef:
En ik had gisteren, toen je vertelde over de sollicitatiegesprekken, al het idee dat dit weekend anders zou zijn dan alle andere weekenden. Wat ontzettend fijn dat dit ook nog zo is. Very Happy

Wat lief om te lezen!! Ja, 't is idd een fijn weekend. Tijd geleden, dit Very Happy

Verder... jij bent geen prater, dat heb ik in de loop der tijd hier op het forum wel gemerkt. Af en toe lucht je eens je hart, maar dan nog lijkt het net alsof je niet over jezelf praat, maar over een derde persoon. Niet dat dat erg is, opzich is het ook helemaal niet erg om geen prater te zijn, als het jezelf maar niet in de weg gaat staan. Waak dara wel voor, want dan moet je toch echt even gauw weer die broekzak leeggooien (je weet wat ik bedoel Wink ).

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 11:24

Maple schreef:
Maura schreef:
En ik had gisteren, toen je vertelde over de sollicitatiegesprekken, al het idee dat dit weekend anders zou zijn dan alle andere weekenden. Wat ontzettend fijn dat dit ook nog zo is. Very Happy

Wat lief om te lezen!! Ja, 't is idd een fijn weekend. Tijd geleden, dit Very Happy

Verder... jij bent geen prater, dat heb ik in de loop der tijd hier op het forum wel gemerkt. Af en toe lucht je eens je hart, maar dan nog lijkt het net alsof je niet over jezelf praat, maar over een derde persoon. Niet dat dat erg is, opzich is het ook helemaal niet erg om geen prater te zijn, als het jezelf maar niet in de weg gaat staan. Waak dara wel voor, want dan moet je toch echt even gauw weer die broekzak leeggooien (je weet wat ik bedoel Wink ).

*Nu moet ik huilen*

Ik wil zo graag praten, zo graag aandacht vragen, maar ik kan het niet. Want aandacht vragen, huilen, is zwakte en aan zwakte doe ik niet. In het dagcafé leer ik al meer om wel iets te laten zien. Maar het is nog niet je van het. Ik vind het zo ongelofelijk moeilijk om de aandacht naar mezelf te trekken, terwijl ik daar dan wel weer, op negatieve vlak, een ster in ben.

Volgens mij is het even een ontlading. Morgen zal het beter gaan. angel (Ik vind het gewoon fijn dat iemand mij "kent")

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB za 13 aug 2011 - 11:26

Maura schreef:Vorig jaar zei ik hem dat ik verliefd op hem was, maar nam het terug. Daarna zijn we berg afwaarts gegaan, wat we allemaal snappen, om het nu weer bergopwaarts te laten gaan. Maar ik durf niet meer. Ik durf niet meer te zeggen wat ik destijds zei en wat de waarheid was, maar waarvan ik de waarheid niet onder ogen durfde te komen.

Lafaard acties. Very Happy

Sommige mensen vinden het gewoon moeilijk om hun gevoelens te uiten. Misschien denk je ook wel "ís dit gevoel juist?" Of heb ik het mis. Jullie hebben nooit echt een relatie gehad? Waarom niet .. het bergopwaarts weer laten gaan zoals je zelf zegt. Wat hebben jullie te verliezen? (of jij?) Bang dat het jullie vriendschap kost, mocht het weer mis gaan?

Maple: hoe is het bij jou thuis?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  girli za 13 aug 2011 - 11:28

@ Maura Rome is ook niet in één dag gebouwd. Kleine stapjes vooruit zijn ook stapjes vooruit. Leg de lat hierin niet te hoog voor jezelf.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 11:28

Huilen is geen zwakte, huilen lucht juist op.

Maar ohoohoww ik had laatst Stuiter ook al aan het huilen gemaakt, en nu jou weer Embarassed Dat was niet helemala mijn bedoeling.... maar nu die tranen er dan toch zijn, laat ze dan maar komen, ze mogen er echt zijn. En je mag me PM-en, dat weet je.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 11:30

Maple schreef:Huilen is geen zwakte, huilen lucht juist op.

Maar ohoohoww ik had laatst Stuiter ook al aan het huilen gemaakt, en nu jou weer Embarassed Dat was niet helemala mijn bedoeling.... maar nu die tranen er dan toch zijn, laat ze dan maar komen, ze mogen er echt zijn. En je mag me PM-en, dat weet je.

Och, je bedoeld het lief. Dus dat lijkt me het probleem niet. Very Happy

Girli: Ik weet dat Rome niet in één dag is gebouwd, maar toch zeker wel in anderhalve dag? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 11:32

ExpressoB schreef:
Nu wel weer beter, dit weekend eigenlijk zelfs heel goed. Er gloren weer wat lichtpuntjes aan de horizon, mijn man heeft komende week twee sollicitatiegesprekken Very Happy En die lichtpuntjes doen ons goed, haha. Durf nog altijd nergens op te hopen, maar ben benieuwd wat eruit komt.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 za 13 aug 2011 - 11:33

zal duimen voor je man dan!

@stuiterbal: voel je je al beter als vanmiddag?

bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 11:33

Ik ben ook zeer benieuwd, Maple! Very Happy Ik hoop echt van harte dat jullie het voorgaande kunnen afsluiten en verder gelukkig kunnen zijn! cheers

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB za 13 aug 2011 - 11:33

Maple schreef:
ExpressoB schreef:
Nu wel weer beter, dit weekend eigenlijk zelfs heel goed. Er gloren weer wat lichtpuntjes aan de horizon, mijn man heeft komende week twee sollicitatiegesprekken Very Happy En die lichtpuntjes doen ons goed, haha. Durf nog altijd nergens op te hopen, maar ben benieuwd wat eruit komt.

Fijn dat jullie het weer ff leuk hebben gehad samen. Ook ff lekker erop uit geweest las ik.
Ja, had ik het toch goed onthouden. Suc6 voor hem;)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  girli za 13 aug 2011 - 11:34

Maura schreef:Girli: Ik weet dat Rome niet in één dag is gebouwd, maar toch zeker wel in anderhalve dag? :P
Wikipedia zegt dat archeologen beweren dat Rome is ontstaan in 4 stappen. Stap 1 is in de 10e eeuw V.C. en stap 4 is tijdens de 4e eeuw V.C. Je hebt nog ff Very Happy
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 11:35

Bolus: waar zie jij Stuiterbal? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 11:36

girli schreef:
Maura schreef:Girli: Ik weet dat Rome niet in één dag is gebouwd, maar toch zeker wel in anderhalve dag? :P
Wikipedia zegt dat archeologen beweren dat Rome is ontstaan in 4 stappen. Stap 1 is in de 10e eeuw V.C. en stap 4 is tijdens de 4e eeuw V.C. Je hebt nog ff Very Happy

Wat een langzaam gedoe. Daar houd ik niet van. Romeinen zijn dus niet mijn ding. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 11:36

Oh en thanks voor het duimendraaien, hopelijk helpt het!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 11:37

Maple schreef:Bolus: waar zie jij Stuiterbal? :P

Ze is er niet. Maar misschien ook wel. We weten het niet. Wil een, mhuhahahahaha toon in het forum Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  girli za 13 aug 2011 - 11:37

Maura schreef:
girli schreef:

Wat een langzaam gedoe. Daar houd ik niet van. Romeinen zijn dus niet mijn ding. :P
Op zoek naar een nieuwe stad?
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  ExpressoB za 13 aug 2011 - 11:38

Misschien zit ze wel op het andere forum:P
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  bolus26 za 13 aug 2011 - 11:40

met al die meelezers en dubbelgangers hier ...... ik dacht misschien is ze nog wakker!
ik in ieder geval niet meer helemaal geloof ik :P
pff dat andere forum kan ik al helemaal niet bijhouden,hier loop ik al schaamteloos achter elke keer!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 11:40

girli schreef:
Maura schreef:
girli schreef:

Op zoek naar een nieuwe stad?

Woon ik. Daar waar je niet van 13.00u tot 17.00u loopt te maffen, maar gewoon doorwerken. Snel, snel, snel.

Even serieus. Mijn vader stond vroeger, toen mijn ouders nog samen waren, om 07.00u op zondag naast het bed om het huis schoon te maken en vervolgens elk ander te verwijten dat ze nog lagen te slapen. :P OP ZONDAG! :P Daar ben ik dus ook mee opgegroeid, bevalt je iets niet, dan moet je het aanpakken en zorgen dat het SNEL wordt opgelost.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 11:41

ExpressoB schreef:Misschien zit ze wel op het andere forum:P

Daar is het sinds 23.30u al hartstikke dood. Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB za 13 aug 2011 - 11:41

Rook mijn sigaret ff op en dan ga ik douchen en naar bed.

Goede nacht iedereen en slaap lekker.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud