DagCafé
+29
Lynn_
Nikita
Gizmo
girli
Lejow
ekiaam87
Snoes
bolus26
Tullow
Lavendel
Burn
Printje
Spring
Barbabella
Sjaantje
Merai
Qiara
Sweety
Rush
ham
xxDila
ExpressoB
Suus
Cupcake
Lotus
Chocolate Cookie
Snack a Jack
Supertalentje
Admin
33 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
En waar heeft hij over gelogen dan?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Burn, waarom wil je dan graag da thij vanavond meegaat? Heb je het idee dat je gevoel t.o. hem aan het veranderen is en zou je het nog een kans willen geven?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Lynn_ schreef:@ wc eend. Nu ik een beetje aan het teruglezen ben, denk ik dat het hier gisteren (of eerder) flink uit de hand gelopen is met bannen etc.
Er was al 48u een rare sfeer op het forum. En dat is gisteren geescaleerd.
Gast- Gast
Ehm.. Hoe kan ik dit kort uitleggen?
Hij kreeg zijn diploma niet, en gaf hier de school de schuld van. Ik heb van alles voor hem gedaan, ehm.. Das je goed recht gemaild, klachtenbrieven sturen alles..
En na een jaar bleek dat hij zelf 4 vakken niet had gehaald, en dit niet durfde te vertellen..
Sjaan, omdat ik wil kijken hoe mijn gevoel nu is..
En ik ben de laatste week over 'ons' aan het nadenken..
Zijn leugen heeft toch tussen ons in gestaan.. En ehm.. Ik denk dat als dit niet tussen ons in had gestaan, dat onze relatie dan anders was geweest, en daar ben ik nieuwsgierig naar...
Hij kreeg zijn diploma niet, en gaf hier de school de schuld van. Ik heb van alles voor hem gedaan, ehm.. Das je goed recht gemaild, klachtenbrieven sturen alles..
En na een jaar bleek dat hij zelf 4 vakken niet had gehaald, en dit niet durfde te vertellen..
Sjaan, omdat ik wil kijken hoe mijn gevoel nu is..
En ik ben de laatste week over 'ons' aan het nadenken..
Zijn leugen heeft toch tussen ons in gestaan.. En ehm.. Ik denk dat als dit niet tussen ons in had gestaan, dat onze relatie dan anders was geweest, en daar ben ik nieuwsgierig naar...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ga er vandoor, ik ga even naar 2 vrienden van me..
Sjaan of Lynn, mocht je er nog verder op in willen gaan, dan mag dat wel via PM!
Sjaan of Lynn, mocht je er nog verder op in willen gaan, dan mag dat wel via PM!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik snap dat die leugen tussen jullie in is gaan staan. Dat is natuurlijk geen leugentje om eigen bestwil meer. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt voor jezelf Burn!
Lynn_- Kletskop
Lieve Burn.
Je weet wat mijn mening is en ik jij weet ook heel goed wat je wel en niet moet doen.
Geef het even de rust. Geef jezelf eens rust en ben niet zo drastisch opzoek naar iets of iemand. Ook niet je ex.
Daarnaast ga eerst eens een gesprek met hem aan en heb het er met elkaar over.
Hij is verder met zijn leven gegaan jij blijkbaar niet anders deed het je niks dat hij nu vanavond een date heeft.
Eerst is het D waarvan je niet weet hoe en wat. En nu heeft hij een beetje duidelijk gemaakt dat hij twijfelt en stort je je weer op je ex. Doe dat nu niet !!!!
Verder een dikke en pak die trein nu woensdag maar !
Je weet wat mijn mening is en ik jij weet ook heel goed wat je wel en niet moet doen.
Geef het even de rust. Geef jezelf eens rust en ben niet zo drastisch opzoek naar iets of iemand. Ook niet je ex.
Daarnaast ga eerst eens een gesprek met hem aan en heb het er met elkaar over.
Hij is verder met zijn leven gegaan jij blijkbaar niet anders deed het je niks dat hij nu vanavond een date heeft.
Eerst is het D waarvan je niet weet hoe en wat. En nu heeft hij een beetje duidelijk gemaakt dat hij twijfelt en stort je je weer op je ex. Doe dat nu niet !!!!
Verder een dikke en pak die trein nu woensdag maar !
Gast- Gast
Fijne avond. Als jij er over wil praten, stuur me gerust een PM!
Lynn_- Kletskop
Is het probleem ondertussen wel opgelost, Burn? Of is hij er nu wel echt mee bezig om het op te lossen? Ik kan me voorstellen dat het voor jou een groot probleem is geweest, ook al ging ht maar om een relatief klein onderwerp. Maar de onderliggende gedachte is dat hij niet eerlijk tegen je is geweest en DAT is wel iets dat hem kwalijk genomen kan worden. Hopelijk kun je je vertrouwen in hem terugkrijgen en is er nog een kans voor jullie.
Edit: ik lees Stuiter's post en kennelijk speelt er in detussentijd meer dan ik van wist dus dan slaat het misschien nergens op wat ik hierboven zei. Dus voor de veiligheid geef ik je dan alleen maar even een
Edit: ik lees Stuiter's post en kennelijk speelt er in detussentijd meer dan ik van wist dus dan slaat het misschien nergens op wat ik hierboven zei. Dus voor de veiligheid geef ik je dan alleen maar even een
Ik ben er vandoor, we gaan nog even de stad in, geloof ik.
Fijne avond
Fijne avond
Maura schreef:Weet iemand hoe ik foto's verwijder van Facebook?
Je moet het ze heel lief vragen..
Gast- Gast
Heb jij geen ban meer Reva? Of heb ik verkeerd gelezen?
Lynn_- Kletskop
Reva schreef:Maura schreef:Weet iemand hoe ik foto's verwijder van Facebook?
Dat meen je niet?! Dus ik heb geen beheer over mijn eigen foto's?
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Maura schreef:Weet iemand hoe ik foto's verwijder van Facebook?
Gast- Gast
Ik ben er weer, hoi!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Maura schreef:Reva schreef:Maura schreef:Weet iemand hoe ik foto's verwijder van Facebook?
Haha tuttebel, natuurlijk heb je dat wel.
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:Maura schreef:Weet iemand hoe ik foto's verwijder van Facebook?
Had kunnen weten dat het een grapje was. Inmiddels zijn de foto's verwijderd.
Gast- Gast
Pippa schreef:Maura schreef:Reva schreef:Maura schreef:Weet iemand hoe ik foto's verwijder van Facebook?
Haha tuttebel, natuurlijk heb je dat wel.
Haha, daar ben ik ook achter inmiddels. Jippie, ik ben een tuttebel.
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: