DagCafé
+29
Lynn_
Nikita
Gizmo
girli
Lejow
ekiaam87
Snoes
bolus26
Tullow
Lavendel
Burn
Printje
Spring
Barbabella
Sjaantje
Merai
Qiara
Sweety
Rush
ham
xxDila
ExpressoB
Suus
Cupcake
Lotus
Chocolate Cookie
Snack a Jack
Supertalentje
Admin
33 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Goedemorgen!
Ook ik ben vroeg wakker.
Ook ik ben vroeg wakker.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga zo lekker ff de stad in. En nu echt!
Alleen al het idee dat ik even naar buiten kan... Heerlijk.
Alleen al het idee dat ik even naar buiten kan... Heerlijk.
Gast- Gast
Lekker pm geniet ervan ik kan me voorstellen dat het binnen zitten echt afgrijselijk word naar een tijd. Tenminste bij mij kwamen de muren op me af !
Of ik nu kon lopen of niet ik MOEST naar buiten hoe dan ook....
Of ik nu kon lopen of niet ik MOEST naar buiten hoe dan ook....
Gast- Gast
Volgens mij wel aardig, Storm.
Geniet er van PM!
En doe rustig aan.
Geniet er van PM!
En doe rustig aan.
Spring- Kletskop
Lekker met mijn slagschip de markt op en een keer andere mensen tegen de hielen rijden ipv andersom gnagnagna....
Gast- Gast
Geniet er van! En van de aaaah, oooh, wat lief, wat schattig complimentjes
Spring- Kletskop
Psssttttt nog 30 minuten.... en dan zal er een prins op het witte paard voor mijn deur staan !!!
Gast- Gast
als ze er maar niet aan gaan zitten, daar hou ik niet van.Biancy schreef:Geniet er van! En van de aaaah, oooh, wat lief, wat schattig complimentjes
Kreeg alleen de vorige keer meerdere keren de opmerking: een jongen en een meisje zo te zien....
Nouhouw...
Stuit: veel plezier!!
Gast- Gast
Oooh het is hier echt een ongelofelijke teringzooi. Wil nog naar mijn oma vanmiddag met mijn zoon en vanavond komen er misschien meiden van het forum langs, maar dat is allemaal nog niet zeker :S
Gast- Gast
Storm schreef:Oooh het is hier echt een ongelofelijke teringzooi. Wil nog naar mijn oma vanmiddag met mijn zoon en vanavond komen er misschien meiden van het forum langs, maar dat is allemaal nog niet zeker :S
Gaan jullie crisisberaad houden?
Gast- Gast
ProudMama schreef:als ze er maar niet aan gaan zitten, daar hou ik niet van.Biancy schreef:Geniet er van! En van de aaaah, oooh, wat lief, wat schattig complimentjes
Kreeg alleen de vorige keer meerdere keren de opmerking: een jongen en een meisje zo te zien....
Nouhouw...
Stuit: veel plezier!!
Nee, ik ook niet! Maar het stomme is, meestal zijn het van die hele lieve oudere vrouwtjes die even de handjes vast pakken ofzo. En dan voel ik me echt zo'n bitch als ik er wat van wil zeggen....
Sommige mensen kunnen gewoon niet goed zien of het een jongen of meisje is haha. Mijn dochter heeft nog amper haar (6 maanden oud haha) maar heeft gewoon altijd meisje meisje kleding aan haha.
Spring- Kletskop
Nee, daar verdoe ik m'n tijd niet aanLize schreef:Storm schreef:Oooh het is hier echt een ongelofelijke teringzooi. Wil nog naar mijn oma vanmiddag met mijn zoon en vanavond komen er misschien meiden van het forum langs, maar dat is allemaal nog niet zeker :S
Gast- Gast
Storm schreef:Nee, daar verdoe ik m'n tijd niet aanLize schreef:Storm schreef:Oooh het is hier echt een ongelofelijke teringzooi. Wil nog naar mijn oma vanmiddag met mijn zoon en vanavond komen er misschien meiden van het forum langs, maar dat is allemaal nog niet zeker :S
crisisberaad ? whaha
Gast- Gast
Nog 10, 10 minuten voordat ik stop.....dat ik kap dat ik nok,
strakjes heel relaxed bij mijn bad en nog wat.
Iedereen de groeten is kijken ow we moeten nog 10,
10 minuten voordat ik stop,
dat ik stop dat ik nok,
de klok die blijft maar tikken, dus we komen er wel,
samen naar het slot.
strakjes heel relaxed bij mijn bad en nog wat.
Iedereen de groeten is kijken ow we moeten nog 10,
10 minuten voordat ik stop,
dat ik stop dat ik nok,
de klok die blijft maar tikken, dus we komen er wel,
samen naar het slot.
Gast- Gast
Roep maar een datum, leg ik mijn agenda er wel bij...Maple schreef:Ohhhhh PM, ik ga maandag shoppen voor je twinnies Wanneer mogen we langskomen?
Gast- Gast
a.s. maandagProudMama schreef:Roep maar een datum, leg ik mijn agenda er wel bij...Maple schreef:Ohhhhh PM, ik ga maandag shoppen voor je twinnies Wanneer mogen we langskomen?
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Dan heb ik 2 tantes op visite En die heb ik al meerdere keren nee tegen gezegt, dus kom ik echt niet onderuit nu.Maple schreef:a.s. maandagProudMama schreef:Roep maar een datum, leg ik mijn agenda er wel bij...Maple schreef:Ohhhhh PM, ik ga maandag shoppen voor je twinnies Wanneer mogen we langskomen?
Kan je alleen op maandag?
Gast- Gast
Ik kan zaterdag t/m maandag, Jordana kan de maandagen om de week geloof ik. Weekenden weet ik niet hoe zij zit, maar de maandagen is ze toch in D, dus dat is dan wat makkelijker.
Gast- Gast
Ik denk dat ik een soort van wakker ben... Hallo.
ham- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 70
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: