Ok...what the hell was that?
+42
Barbabella
RYW
Lavendel
Pien
Merai
dyingbride
TukTuk
Printje
Cupcake
Gizmo
Tania
_Lacey_
Sweety
Catwoman79
Rush
xxDila
SuperGrover
Caresses
TNMN
Lotus
Tiana
studiebol
Spring
Caramba
Lady4
Supertalentje
Marin
VeryCherry
banjer49
TGR
Blair
Rovine
Tsjip
Susan
Admin
ham
Chocolate Cookie
Lejow
Antibes
Jelin
Luthien
Suus
46 plaatsers
Pagina 24 van 26
Pagina 24 van 26 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26
Re: Ok...what the hell was that?
Alex schreef:Wat een kleffe bende hier. Ik vlucht naar het andere topic! Daar doen ze veel lelijker tegen en over elkaar.
Dit typte ik, CeePee. Wel op blijven letten, hoor!
Gast- Gast
Merai schreef:RYW schreef:freakielief schreef:Uiteraard. Ik zal je alle tijd gunnen die je nodig hebt, totdat je me hopelijk ooit op een dag alle narigheid kunt vergeven die ik je heb aangedaan. Ondertussen heb ik me al aangemeld voor intensieve therapie, zodat ik zowel met mezelf als met mijn gezworen vijanden in het reine kan komen.RYW schreef:Dan moet ik me wel over een drempel heen tillen hoor we zullen onze relatie moeten herdefinieren, na al die haat en nijd die we altijd gedeeld hebben. Je vraagt me nu om je in een heel nieuw daglicht te zien, je weer opnieuw te leren kennen, maar dan als mens in plaats van vleesgeworden duivel. Daar wil ik me voor inzetten, maar je begrijpt wel, naar aanleiding van onze geschiedenis, dat dat niet zomaar gaat. Toch?
Laten we in relatietherapie gaan!
Ik wil als buitenstaander wel even zeggen dat ik veel bewondering heb voor de volwassen manier waarop jullie omgaan met al het geleden leed, chapeau
Het is ook niet makkelijk, maar we slaan ons er wel doorheen. Snif
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:
Ik wil als buitenstaander wel even zeggen dat ik veel bewondering heb voor de volwassen manier waarop jullie omgaan met al het geleden leed, chapeau
Inderdaad, dat is wel een compliment waard. Goed gedaan dames! Erg volwassen!
Gast- Gast
June schreef:Pippa schreef:Ik moest huilen gisteren bij dat programma, ik vind dat idee en initiatief echt mooi..
Ik huilde bij de eerste aflevering al binnen een minuut omdat ik het idee zo mooi vond. Ik ben niet overemo hoor.. neuu
Ik moet de rest nog zien, dus ik moet maar vast tissues bij de hand houden dan?
Gast- Gast
June schreef:Pippa schreef:Ik moest huilen gisteren bij dat programma, ik vind dat idee en initiatief echt mooi..
Ik huilde bij de eerste aflevering al binnen een minuut omdat ik het idee zo mooi vond. Ik ben niet overemo hoor.. neuu
Ik hoefde niet te huilen. Wilde wel, maar het lukte niet. Ik kan sowieso niet meer huilen, stomme AD.
*sorry, even tussendoor*
Gast- Gast
RYW schreef:Merai schreef:RYW schreef:freakielief schreef:Uiteraard. Ik zal je alle tijd gunnen die je nodig hebt, totdat je me hopelijk ooit op een dag alle narigheid kunt vergeven die ik je heb aangedaan. Ondertussen heb ik me al aangemeld voor intensieve therapie, zodat ik zowel met mezelf als met mijn gezworen vijanden in het reine kan komen.RYW schreef:Dan moet ik me wel over een drempel heen tillen hoor we zullen onze relatie moeten herdefinieren, na al die haat en nijd die we altijd gedeeld hebben. Je vraagt me nu om je in een heel nieuw daglicht te zien, je weer opnieuw te leren kennen, maar dan als mens in plaats van vleesgeworden duivel. Daar wil ik me voor inzetten, maar je begrijpt wel, naar aanleiding van onze geschiedenis, dat dat niet zomaar gaat. Toch?
Laten we in relatietherapie gaan!
Het is ook niet makkelijk, maar we slaan ons er wel doorheen. Snif
Achter de wolken schijnt de regenboog
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik heb een naaktkat geaaid bij de dierenarts
Edit: Dat moest in het Dagcafé
Laatst aangepast door ham op vr 12 aug 2011 - 10:21; in totaal 1 keer bewerkt
ham- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 70
Registratiedatum : 25-07-11
Alex schreef:June schreef:Pippa schreef:Ik moest huilen gisteren bij dat programma, ik vind dat idee en initiatief echt mooi..
Ik hoefde niet te huilen. Wilde wel, maar het lukte niet. Ik kan sowieso niet meer huilen, stomme AD.
*sorry, even tussendoor*
Daar was ik bang voor, dat ik dat ging krijgen, maar met AD bleef ik huilen; en het wordt nu alleen maar (weer) erger
Gast- Gast
Alex schreef:June schreef:Pippa schreef:Ik moest huilen gisteren bij dat programma, ik vind dat idee en initiatief echt mooi..
*sorry, even tussendoor*
Dan heb je niet de goede.
Merai- Ratel
ham schreef:Ik heb een naaktkat geaaid bij de dierenarts
Wow What the hell was that like?
Alex: Vind je het vervelend dat je niet meer kunt huilen (ik heb het gevoel dat dit niet in dit topic thuishoort, maar wil het wel weten)?
Gast- Gast
ham schreef:Ik heb een naaktkat geaaid bij de dierenarts
Mag ik vragen of jij een oude bekende bent?
Gast- Gast
Volgens mij is beide niet echt fijn. Niet kunnen huilen of blijven huilen ... doe mij maar gewoon huilen als het even uitkomt.
Gast- Gast
Ik ben in jouw geval blij met de toevoeging: Bij de dierenarts...ham schreef:Ik heb een naaktkat geaaid bij de dierenarts
Lekker warm zijn die he?!
Gast- Gast
Merai schreef:
AD of niet de goede aflevering ?
Gast- Gast
Pfft, wil je wat van mij? Ik droog uit inmiddels...Alex schreef:Volgens mij is beide niet echt fijn. Niet kunnen huilen of blijven huilen ... doe mij maar gewoon huilen als het even uitkomt.
Gast- Gast
Alex schreef:Volgens mij is beide niet echt fijn. Niet kunnen huilen of blijven huilen ... doe mij maar gewoon huilen als het even uitkomt.
+1!
Gast- Gast
ham heeft een ban gekregen gisteren ... Ze heeft nogal last van de kermis. (dat houdt trouwens geen verband met elkaar )
Gast- Gast
RYW schreef:Het is ook niet makkelijk, maar we slaan ons er wel doorheen. Snif
Duuuuuuuuuuuuuussss... Volgens mij moet ik zo maar 's naar bed.
Laatst aangepast door freakielief op vr 12 aug 2011 - 10:24; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
June schreef:Merai schreef:
AD of niet de goede aflevering ?
Ad natuurlijk, je weet toch dat ik hier de ad promoter ben
Merai- Ratel
Theedoosje schreef:ham schreef:Ik heb een naaktkat geaaid bij de dierenarts
En net zeg je nog me lief te vinden :affraid:
ham- Fluisteraar
Merai, ik vind niet dat je dat moet gebruiken, daar word je nep van.
Gast- Gast
ham schreef:Theedoosje schreef:ham schreef:Ik heb een naaktkat geaaid bij de dierenarts
En net zeg je nog me lief te vinden :affraid:
I hammetje
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik ben in jouw geval blij met de toevoeging: Bij de dierenarts...ham schreef:Ik heb een naaktkat geaaid bij de dierenarts
Lekker warm zijn die he?!
Ja ik wil er ook eentje, gewoon voor op de bank.
ham- Fluisteraar
Whahaha, AD promoter
June, ik vind het wel vervelend dat ik niet kan huilen. Soms wil ik gewoon lekker brullen, even alles eruit janken. En als dat dan niet lukt wil ik huilen omdat het niet lukt. En dat lukt dan óók al niet. Stom.
June, ik vind het wel vervelend dat ik niet kan huilen. Soms wil ik gewoon lekker brullen, even alles eruit janken. En als dat dan niet lukt wil ik huilen omdat het niet lukt. En dat lukt dan óók al niet. Stom.
Gast- Gast
Alex schreef:ham heeft een ban gekregen gisteren ... Ze heeft nogal last van de kermis. (dat houdt trouwens geen verband met elkaar )
aaah oke dan weet ik al wie ham is gok ik
Gast- Gast
Pagina 24 van 26 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26
Soortgelijke onderwerpen
» What the hell...?
» Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Pagina 24 van 26
Permissies van dit forum: