Ok...what the hell was that?
+42
Barbabella
RYW
Lavendel
Pien
Merai
dyingbride
TukTuk
Printje
Cupcake
Gizmo
Tania
_Lacey_
Sweety
Catwoman79
Rush
xxDila
SuperGrover
Caresses
TNMN
Lotus
Tiana
studiebol
Spring
Caramba
Lady4
Supertalentje
Marin
VeryCherry
banjer49
TGR
Blair
Rovine
Tsjip
Susan
Admin
ham
Chocolate Cookie
Lejow
Antibes
Jelin
Luthien
Suus
46 plaatsers
Pagina 3 van 26
Pagina 3 van 26 • 1, 2, 3, 4 ... 14 ... 26
Re: Ok...what the hell was that?
Susan schreef:Als jullie nou allemaal topics gaan opnoemen die vergelijkbaar zijn met het Dagcafé dan zijn die topics straks ook allemaal weg en dan wordt het hier heel rustig.
Dan trekken ze iig wel 1 lijn.
ham- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 70
Registratiedatum : 25-07-11
Ik zie de reden wel, eigenlijk.James schreef:Smikkell schreef:Dames, jullie overleven het wel, echt! Er is meer dan het dagcafe!
Dat er in de zwangerschapspijler ook 'dagcafe-topics' zijn, daar ben ik het mee eens.
Ik kom weinig in het dagcafe, dus ik zal het niet missen. Maar de reden slaat werkelijk nergens op.
Gast- Gast
jij en nog een paar anderen waren het die 9 van de 10 keer een hoofdrol speelde in een rel, hoor (in het dagcafe)Smikkell schreef:
Ik zie de reden wel, eigenlijk.
Gast- Gast
Maar als er mensen zich niet aan een forum regel houden dan zijn er toch altijd nog een heleboel andere forummers die de admins daarop kunnen wijzen. Ok dat gebeurde gisteren in het Waar is? topic misschien niet door iedereen, maar de admins staan er wat dat betreft echt niet helemaal alleen voor.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
ham schreef:Susan schreef:Als jullie nou allemaal topics gaan opnoemen die vergelijkbaar zijn met het Dagcafé dan zijn die topics straks ook allemaal weg en dan wordt het hier heel rustig.
Dan trekken ze iig wel 1 lijn.
Maar in die topics wordt nooit zoveel en zo snel gepost als in het Dagcafe topic. Dus wat dat betreft zie ik je vergelijking niet zo Ham...
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Nou en dan heb je een kletstopic. En dat topic bereikt de 50 pagina's. Oh shit, te groot, verwijderen en een nieuwe! Is toch hetzelfde principe of ben ik nou zo simpel? (waag het eens als inkoppertje te gebruiken )
Gast- Gast
Sassa schreef:In de verzamletopics in de mama pijler gebeuren heel wat minder spectaculaire dingen dan in een dagcafé.
Dus dat is niet te vergelijken...
Overigens bestaat Mozz haar account nog.
Dus ze heeft in elk geval geen pernamente ban.
Toch?
Ja vooral, daarom gaan er mensen weg doordat ze aangesproken worden op hun moederschap. Prima dat grote topics onoverzichtelijk zijn, maar niet meer of minder omdat de ene gaat over koekjes en kalfde en de ander over broekloeren.
ham- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 70
Registratiedatum : 25-07-11
We hebben een kaas... een Ham ... ik denk dat ik mijn naam in cervelaatworst ga veranderen
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:We hebben een kaas... een Ham ... ik denk dat ik mijn naam in cervelaatworst ga veranderen
Nee... Tosti!! duhhhh
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
+1Megara schreef:Ham, waarom post je niet onder je eigen naam?
Gast- Gast
Discussies, en die zijn niet verboden.Storm schreef:jij en nog een paar anderen waren het die 9 van de 10 keer een hoofdrol speelde in een rel, hoor (in het dagcafe)Smikkell schreef:
Ik zie de reden wel, eigenlijk.
Daarnaast wordt er in het dagcafe wel degelijk over anderen of discussies in andere topics gesproken, en vervolgens komt het halve dagcafe dan in die discussie reageren (en niet neutraal). En daar maak ik me niet schuldig aan.
Gast- Gast
Zusje van Kaas?Stuiterbal schreef:+1Megara schreef:Ham, waarom post je niet onder je eigen naam?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zusje van Kaas?Stuiterbal schreef:+1Megara schreef:Ham, waarom post je niet onder je eigen naam?
Jij hebt wel humor, dat moet ik je nageven.
Gast- Gast
Lejow schreef:Stuiterbal schreef:We hebben een kaas... een Ham ... ik denk dat ik mijn naam in cervelaatworst ga veranderen
Nee... Tosti!! duhhhh
Ja als je alles op elkaar gooit... en dan Ananas erbij Ik zeg TOSTI HAWAI !!!!
Laatst aangepast door Stuiterbal op vr 12 aug 2011 - 1:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef:Smikkell schreef:Zusje van Kaas?Stuiterbal schreef:+1Megara schreef:Ham, waarom post je niet onder je eigen naam?
Jij hebt wel humor, dat moet ik je nageven.
Gast- Gast
Exact. Als ik hier nu ga melden dat ik zo moet werken en benieuwd ben hoeveel ik straks bij te lezen heb. Mag dat dan? Oftewel waar ligt de grens in godsnaam? En is die grens nodig?
Gast- Gast
Storm schreef:Ik zie dit topic ook nog verwijderd worden.
+1
Al vind ik het nu al minder leuk worden op t forum..
dit is goed om af te kicken!
Gast- Gast
Ik wil je niet uitdagen om te kijken tot hoever je kunt gaan.Storm schreef:Ik zie dit topic ook nog verwijderd worden.
Gast- Gast
Dit is voor mij ook wel een domper, eigenlijk.Jade schreef:Storm schreef:Ik zie dit topic ook nog verwijderd worden.
+1
Al vind ik het nu al minder leuk worden op t forum..
dit is goed om af te kicken!
Gast- Gast
Ik word een beetje rebels van dit sneue moderatorgedrag. Maar ik hou me in hoor mensen, don't you worry
Gast- Gast
Megara schreef:Exact. Als ik hier nu ga melden dat ik zo moet werken en benieuwd ben hoeveel ik straks bij te lezen heb. Mag dat dan? Oftewel waar ligt de grens in godsnaam? En is die grens nodig?
Ben blij dat ik vrij heb..... hoef ik niet zoveel bij te lezen
Gast- Gast
Heilg boontje!Smikkell schreef:Ik wil je niet uitdagen om te kijken tot hoever je kunt gaan.Storm schreef:Ik zie dit topic ook nog verwijderd worden.
Gast- Gast
Pagina 3 van 26 • 1, 2, 3, 4 ... 14 ... 26
Soortgelijke onderwerpen
» What the hell...?
» Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Pagina 3 van 26
Permissies van dit forum: