Nav: je eigen kleding
+21
Flower_L
sheila123
kwak
Tazz
Flemy
Monnie
Annemie
Happydobby
Pien
Flip Fluitketel
Smaragdje
VeryCherry
PapillonRose
Bruintje Beer
Jelin
Parisienne
Pandora
Susan
Minniemeisje
Liadan
Darius
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nav: je eigen kleding
ik pas alles weer, dus niets weggegooid ivm zwangerschap. Heb wel zakken vol kleding staan die weg mogen, maar dat is meer omdat ik het niet meer mooi vind
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik pas al mijn kleding gewoon weer, ben ook 5kg lichter dan voor mijn zwangerschap.. Alleen geef ik nog borstvoeding, waardoor mijn boezem toch nog iets groter is dan daarvoor.. Flink wat truitjes die eerst netjes net op mijn broekband kwamen zijn nog naveltruitjes en met mijn toch-iets-minder-strakke-buikje is dat geen gezicht.. Dus truitjes nee, die heb ik maar op een stapeltje op zolder gelegd en flink wat nieuwe aangeschaft...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik kon binnen 1,5 week m'n oude kleding weer aan. Na mijn bevalling ben ik erg ziek geworden en heb de eerste week bijna niks kunnen eten en kreeg vocht binnen via een infuus. Ik zat binnen 1,5 week 2 kilo onder het gewicht dat ik voor de zwangerschap had. Na een aantal weken zat ik 2 kilo boven dat gewicht en dat ik eigenlijk zo gebleven tot nu toe. Ik heb wel een hangbuik over gehouden waardoor een veel truitjes niet meer aan kon. Ik draag nu allemaal wijde dingen zoals tuniekjes
Gast- Gast
Ik heb al mn oude kleding nog bewaard Al pas ik er bij langeeee na niet in, maar ga vanaf 1 september op dieet! Nieuwe opleiding, nieuwe start dus ook de nodige kilo's afvallen! Hoop er volgende winter wel weer in te kunnen
Gast- Gast
Ik pas eigenlijk alles weer gewoon. Maar sommige truitjes vind ik zelf nu nog niet mooi door het niet-zo-strakke-buikje.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Ik heb een aantal nog mooie spijkerbroeken nog wel bewaard. Maar daar pas ik nog lang niet weer in.
Ze liggen niet in de weg, dus laat ze gewoon liggen, vind het zonde om ze weg te gooien en heb geen zin om moeite te doen om ze bijv. op marktplaats te zetten.
De meeste bovenkleding heb ik ondertussen wel allemaal weggedaan, dat vond ik ook gewoon niet mooi meer.
Ze liggen niet in de weg, dus laat ze gewoon liggen, vind het zonde om ze weg te gooien en heb geen zin om moeite te doen om ze bijv. op marktplaats te zetten.
De meeste bovenkleding heb ik ondertussen wel allemaal weggedaan, dat vond ik ook gewoon niet mooi meer.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij paste ik na een paar maandjes wel weer in mijn oude kleding. Dat ging eigenlijk vanzelf door de borstvoeding. Ik zou er geen zware dieeten voor overhebben om weer precies hetzelfde figuur te krijgen. Aan de andere kant zou ik ook geen 80 kilo willen wegen (ik ben erg klein, dus dat zou verschrikkelijk dik zijn).
Gast- Gast
Ik bewaar voorlopig nog alles en hoop er einde van het jaar/ begin volgend jaar toch wel weer in te passen.
Nog zo'n 10kg (vd 30kg) te gaan!
Nog zo'n 10kg (vd 30kg) te gaan!
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Eigen spullen
» waar kopen jullie je eigen kleding
» eigen wil
» eigen huisje