Wat komt erin, en wat gaat eruit?
+24
Pandora
Shisha
Didi
Starla
luenca
SuperGrover
Rush
luisa
schuddebuikje
Flinder
Silver
SarahKey
Tania
SoGood
Lady4
Printje
blondje1313
M@niek
Highway
Bet Weter
Carra
Supertalentje
Pien
Lejow
28 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Wat komt erin, en wat gaat eruit?
Bij dubbeltje op zijn kant moeten ze opschrijven wat erin komt qua geld, en wat eruit gaat. Veel mensen weten niet wat erin komt en wat eruit gaat, en raken onder andere daardoor in de schulden.
Zou jij het weten als het je gevraagd wordt?
Wij hebben een excel bestand met precies alle inkomsten en uitgaven van elke maand, en elk kwartaal, en ik weet het dan ook precies, al doet mijn vriend verder de betalingen etc.
Zou jij het weten als het je gevraagd wordt?
Wij hebben een excel bestand met precies alle inkomsten en uitgaven van elke maand, en elk kwartaal, en ik weet het dan ook precies, al doet mijn vriend verder de betalingen etc.
Gast- Gast
Re: Wat komt erin, en wat gaat eruit?
Jup, ook hier een excel bestand. Ik zou die zo vrij nauwkeurig uit mijn hoofd over kunnen schrijven.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik zou dat vrij nauwkeurig kunnen denk ik...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Hier ook een bestand. Ik weet ook alle bedragen uit mijn hoofd.
Gast- Gast
Ja ik heb alles in een bestand staan en weet het ook allemaal uit mijn hoofd
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:36; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik weet precies wat er in komt en op welke datum. (Nog 8 dagen!) En weet als ik aan het eind van de maand bijna op € 0 sta, ook precies hoeveel er uit is gegaan.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Nee mijn vriend is van het geld
Er staat wel een excel bestand op de pc, mocht ik het nodig hebben, waar alles precies in staat.
(die man is trouwens wel een zeurstengel/jankerd he?)
Er staat wel een excel bestand op de pc, mocht ik het nodig hebben, waar alles precies in staat.
(die man is trouwens wel een zeurstengel/jankerd he?)
Gast- Gast
Supertalentje schreef:
Ik denk trouwens dat de meeste mensen wel weten wat er in en uitgaat maar hun prioriteiten verkeerd leggen en meer willen hebben dan de inkomsten toelaten.
Dat denk ik ook. Ze roken voor €2700 per jaar, drinken voor €240 per maand aan koffie... tja, als je dat geld niet hebt, lijken me dat niet echt de grootste prioriteiten als je niet eens sinterklaas met je kinderen kan vieren.
Gast- Gast
Wij hebben ook een Excel bestand.
Maar exact zou ik het niet kunnen vertellen.
Maar ik kom denk ik wel erg dichtbij.
Maar exact zou ik het niet kunnen vertellen.
Maar ik kom denk ik wel erg dichtbij.
Gast- Gast
Whaha, idd! Mijn oma heeft echte armoede gekend, als ik met haar dat programma kijk gromt ze altijd over die sigaretten pakjes op tafel. Wel kunnen roken en geen cadeautje kunnen kopen voor je kind op zijn verjaardag, ja ammehoela!
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:37; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Pippa schreef:Supertalentje schreef:
Ik denk trouwens dat de meeste mensen wel weten wat er in en uitgaat maar hun prioriteiten verkeerd leggen en meer willen hebben dan de inkomsten toelaten.
Dat denk ik ook. Ze roken voor €2700 per jaar, drinken voor €240 per maand aan koffie... tja, als je dat geld niet hebt, lijken me dat niet echt de grootste prioriteiten als je niet eens sinterklaas met je kinderen kan vieren.
Ik denk dat mensen al het gevoel hebben zichzelf zoveel te ontzeggen dat ze dit soort dingen niet op willen geven.
Die van vorige week was ook al zo lekker bezig, dat huis zag er echt heel duur en helemaal af uit, heeft ze een zaak aan huis en paarden, maar dan niet kunnen rondkomen, dan zie je echt wat er gebeurd als je je iets van de buren aantrekt...
Dat snap ik wel, dat je dat gevoel krijgt, maar er is toch iets mis, anders zou je niet dit programma inschakelen.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:37; in totaal 2 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Ja vrijwel precies; ik heb ook een excel bestand met alle inkomsten en uitgaven en zit daar regelmatig in te neuzen.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Supertalentje schreef:Pippa schreef:Supertalentje schreef:
Ik denk dat mensen al het gevoel hebben zichzelf zoveel te ontzeggen dat ze dit soort dingen niet op willen geven.
Die van vorige week was ook al zo lekker bezig, dat huis zag er echt heel duur en helemaal af uit, heeft ze een zaak aan huis en paarden, maar dan niet kunnen rondkomen, dan zie je echt wat er gebeurd als je je iets van de buren aantrekt...
Ja en ze hadden bijna €5000 netto in de maand .En dan nog niet rond kunnen komen. Dat vond ik toch best een prestatie, als je daar niet rond van kan komen.
Gast- Gast
Ik gebruik ABN Amro boekhouden. En ik moet zeggen, schrok enorm van mijn uitgavenpatroon. Alles op een rijtje, zoals de tool doet, moet ik echt eens wat gaan korten op de maandelijkse boodschappen.
Gast- Gast
wow voor 240 euro aan koffie!
Ik weet precies wat erin komt en wat eruit gaat, staat allemaal in mn hoofd!
Ik weet precies wat erin komt en wat eruit gaat, staat allemaal in mn hoofd!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Die mensen hebben ook altijd zo'n belachelijk hoog inkomen, dat redden mijn vriend en ik bij lange na niet! Plus, heel veel van die mensen blijven maar 'doorfokken' en kinderen krijgen, terwijl ze zo'n grote schuld hebben.
Ik denk dat ik vrij nauwkeurig op kan schrijven wat er binnenkomt en er uitgaat, mijn vriend en ik zitten toch vrij vaak om de tafel over de financieen.
Ik denk dat ik vrij nauwkeurig op kan schrijven wat er binnenkomt en er uitgaat, mijn vriend en ik zitten toch vrij vaak om de tafel over de financieen.
Gast- Gast
Leuk om te lezen dat er best veel meiden hier zijn met een excel-bestand.
Ik heb er ook eentje en hou daar onze uitgaven precies op bij. Normaal gesproken komen we elke maand goed rond, maar baal er nu van dat we af en toe ons spaargeld aan moeten breken voor de baby-uitzet (maar ja, het is ook redelijk normaal om een kinderwagen en kinderkamertje niet van de lopende rekening te kunnen betalen...)
Ik heb er ook eentje en hou daar onze uitgaven precies op bij. Normaal gesproken komen we elke maand goed rond, maar baal er nu van dat we af en toe ons spaargeld aan moeten breken voor de baby-uitzet (maar ja, het is ook redelijk normaal om een kinderwagen en kinderkamertje niet van de lopende rekening te kunnen betalen...)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb 2 maanden alles helemaal precies bijgehouden, alle bonnetjes moeten bij me ingeleverd worden
Er ging best veel tijd in zitten dus daar ben ik toch mee gestopt. Qua vaste lasten weet ik wat er elke maand opgaat.
En voor de rest denk ik dat ik het ook wel goed in kan schatten.
We kunnen nog steeds elke maand sparen dus je zal ons niet snel in zo'n programma terug zien.
Er ging best veel tijd in zitten dus daar ben ik toch mee gestopt. Qua vaste lasten weet ik wat er elke maand opgaat.
En voor de rest denk ik dat ik het ook wel goed in kan schatten.
We kunnen nog steeds elke maand sparen dus je zal ons niet snel in zo'n programma terug zien.
Gast- Gast
Parels schreef:Die mensen hebben ook altijd zo'n belachelijk hoog inkomen, dat redden mijn vriend en ik bij lange na niet! Plus, heel veel van die mensen blijven maar 'doorfokken' en kinderen krijgen, terwijl ze zo'n grote schuld hebben.
Hahaha! :-)
De vader van mijn stiefbroertjes is ook zon geval. Bijna 2 ton schuld, betaald geen allimentatie voor zijn kinderen (want dat kan hij niet betalen, zegt ie) maar krijgt nu wel bij zijn nieuwe vrouw een kind waar alles helemaal perfect voor is geregeld.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:37; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Ja, maar met belachelijke lage salarissen had je dat huis niet te duur kunnen kopen, de dure verbouwing niet kunnen bekostigen en de lening van €20.000 bij de bank niet kunnen lenen. Je moet in NL ook wel veel verdienen wil je je zo zwaar in de schulden steken.
En tegenwoordig al helemaal.
Maar je leeft gewoon echt op veel te grote voet als je zoveel schulden hebt.. 1500 euro per maand pinnen
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Box eruit..maar wat erin?
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Afscheid Erin!
» Gezocht: top met bh erin
» Afscheid Erin!
» Gezocht: top met bh erin
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: