Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Word het aankomend weekend ook zo warm?

+6
Jasmine
Marin
Alex
Ibbeltje
Rush
Caribbeanlover
10 plaatsers

Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Caribbeanlover ma 20 aug 2012 - 20:51

Wie weet dat?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Rush ma 20 aug 2012 - 20:52

www.buienradar.nl
www.weer.nl
Piet Paulusma
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Ibbeltje ma 20 aug 2012 - 20:52

Zie http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Alex ma 20 aug 2012 - 20:54

Rush schreef:www.buienradar.nl
www.weer.nl
Piet Paulusma

lol!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 20:55

Rush schreef:www.buienradar.nl
www.weer.nl
Piet Paulusma
Very Happy Very Happy Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Alex ma 20 aug 2012 - 20:55

Balen, zaterdag vieren we A.'s verjaardag en ik had gehoopt iedereen in de tuin kwijt te kunnen. Nou ja, kan alsnog wel Word het aankomend weekend ook zo warm? 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 20:57



Yeh ik wil een BBQ geven zaterdag, ik ga maar eens opzoek naar iets van een party tent om iedereen droog te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Marin ma 20 aug 2012 - 20:58

Nee iets minder warm. Ik heb een bruiloft en ga daarna op familieweekend naar Zeeland en het wordt geloof ik wel strandweer, maar niet zo superheet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Alex ma 20 aug 2012 - 20:59

Er staat dat er zaterdag 80% kans is op regen ... lijkt mij niet echt strandweer.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Rush ma 20 aug 2012 - 21:00

Alex schreef:Er staat dat er zaterdag 80% kans is op regen ... lijkt mij niet echt strandweer.
Bij ons in het Noorden wordt het ook absoluut geen strandweer dit weekend. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Marin ma 20 aug 2012 - 21:01

Geloof dat het in Zeeland wel oké was. Wel kans op neerslag maar wel lekkere temperatuur.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Jasmine ma 20 aug 2012 - 21:03

Rush schreef:www.buienradar.nl
www.weer.nl
Piet Paulusma

Yes
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 21:03


In Zeeland is 80% kans op regen gewoon strandweer joh laughcry die Zeeuwen deinzen nergens voor terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Susan ma 20 aug 2012 - 21:04

Volgens mij wordt het helemaal geen strandweer, het wordt rond de 22 graden en regen. Ik denk dat wij lekker naar een binnenzwembad gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Snoes ma 20 aug 2012 - 22:11

Hier voorspellen ze inderdaad ook 'maar' 22 graden en regen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  M@niek ma 20 aug 2012 - 22:14

Hopen dat het niet heel de dag gaat regenen, we gaan een weekendje naar centerparcs.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Blair ma 20 aug 2012 - 22:21

Rond 23 en regen, althans hier in Limburg. En van mij mag het ook wel ff, pfoe wat was het afgelopen weekend heet.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 22:25

Babydoll schreef:Rond 23 en regen, althans hier in Limburg. En van mij mag het ook wel ff, pfoe wat was het afgelopen weekend heet.

Ik zag zondag zelf al een temp van 19 gr. Maar het kan zo maar een paar graden hoger vallen. Vind het wel jammer, maar denk dat het voor veel mensen en ouderen wel erg fijn is. Bovendien kun je dan ook wat ondernemen. Kan er goed tegen de warmte al kan ik er ook erg loom van worden aan het einde van z'n dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Blair ma 20 aug 2012 - 22:44

Dropdraakje schreef:
Babydoll schreef:Rond 23 en regen, althans hier in Limburg. En van mij mag het ook wel ff, pfoe wat was het afgelopen weekend heet.

Ik zag zondag zelf al een temp van 19 gr. Maar het kan zo maar een paar graden hoger vallen. Vind het wel jammer, maar denk dat het voor veel mensen en ouderen wel erg fijn is. Bovendien kun je dan ook wat ondernemen. Kan er goed tegen de warmte al kan ik er ook erg loom van worden aan het einde van z'n dag.

Vind het niet erg hoor, die 19gr, ik kan zelf wel goed tegen warmte maar niet in NL, hier is het dan meteen zo bedrukt en benauwd, blegh. En ik word er zoals jij zegt ook heel loom van, dus dan heb je al minder zin om lekker met de kleine naar de dierentuin ofzo te gaan. (alhoewel ik niet wil weten hoe die beestjes erbij liggen met 38 graden Razz)
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 22:52

Babydoll schreef:
Dropdraakje schreef:
Babydoll schreef:Rond 23 en regen, althans hier in Limburg. En van mij mag het ook wel ff, pfoe wat was het afgelopen weekend heet.

Ik zag zondag zelf al een temp van 19 gr. Maar het kan zo maar een paar graden hoger vallen. Vind het wel jammer, maar denk dat het voor veel mensen en ouderen wel erg fijn is. Bovendien kun je dan ook wat ondernemen. Kan er goed tegen de warmte al kan ik er ook erg loom van worden aan het einde van z'n dag.

Vind het niet erg hoor, die 19gr, ik kan zelf wel goed tegen warmte maar niet in NL, hier is het dan meteen zo bedrukt en benauwd, blegh. En ik word er zoals jij zegt ook heel loom van, dus dan heb je al minder zin om lekker met de kleine naar de dierentuin ofzo te gaan. (alhoewel ik niet wil weten hoe die beestjes erbij liggen met 38 graden Word het aankomend weekend ook zo warm? 1578173417)

Wij wilde ook naar de dierentuin gaan maar toen wisten we nog niet dat het zo extreem zou worden. Bovendien kan mijn vriend juist niet tegen die hitte. En ja denk dat het voor de beestjes ook te warm is voor bezoek. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word het aankomend weekend ook zo warm? Empty Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum