Word het aankomend weekend ook zo warm?
+6
Jasmine
Marin
Alex
Ibbeltje
Rush
Caribbeanlover
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Word het aankomend weekend ook zo warm?
Wie weet dat?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Word het aankomend weekend ook zo warm?
www.buienradar.nl
www.weer.nl
Piet Paulusma
www.weer.nl
Piet Paulusma
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zie http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Rush schreef:www.buienradar.nl
www.weer.nl
Piet Paulusma
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
www.weer.nl
Piet Paulusma
Gast- Gast
Balen, zaterdag vieren we A.'s verjaardag en ik had gehoopt iedereen in de tuin kwijt te kunnen. Nou ja, kan alsnog wel
Alex- Ratel
Yeh ik wil een BBQ geven zaterdag, ik ga maar eens opzoek naar iets van een party tent om iedereen droog te houden.
Gast- Gast
Nee iets minder warm. Ik heb een bruiloft en ga daarna op familieweekend naar Zeeland en het wordt geloof ik wel strandweer, maar niet zo superheet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Er staat dat er zaterdag 80% kans is op regen ... lijkt mij niet echt strandweer.
Alex- Ratel
Bij ons in het Noorden wordt het ook absoluut geen strandweer dit weekend.Alex schreef:Er staat dat er zaterdag 80% kans is op regen ... lijkt mij niet echt strandweer.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Geloof dat het in Zeeland wel oké was. Wel kans op neerslag maar wel lekkere temperatuur.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
www.weer.nl
Piet Paulusma
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
In Zeeland is 80% kans op regen gewoon strandweer joh die Zeeuwen deinzen nergens voor terug.
Gast- Gast
Volgens mij wordt het helemaal geen strandweer, het wordt rond de 22 graden en regen. Ik denk dat wij lekker naar een binnenzwembad gaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hier voorspellen ze inderdaad ook 'maar' 22 graden en regen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hopen dat het niet heel de dag gaat regenen, we gaan een weekendje naar centerparcs.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Rond 23 en regen, althans hier in Limburg. En van mij mag het ook wel ff, pfoe wat was het afgelopen weekend heet.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Babydoll schreef:Rond 23 en regen, althans hier in Limburg. En van mij mag het ook wel ff, pfoe wat was het afgelopen weekend heet.
Ik zag zondag zelf al een temp van 19 gr. Maar het kan zo maar een paar graden hoger vallen. Vind het wel jammer, maar denk dat het voor veel mensen en ouderen wel erg fijn is. Bovendien kun je dan ook wat ondernemen. Kan er goed tegen de warmte al kan ik er ook erg loom van worden aan het einde van z'n dag.
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Babydoll schreef:Rond 23 en regen, althans hier in Limburg. En van mij mag het ook wel ff, pfoe wat was het afgelopen weekend heet.
Ik zag zondag zelf al een temp van 19 gr. Maar het kan zo maar een paar graden hoger vallen. Vind het wel jammer, maar denk dat het voor veel mensen en ouderen wel erg fijn is. Bovendien kun je dan ook wat ondernemen. Kan er goed tegen de warmte al kan ik er ook erg loom van worden aan het einde van z'n dag.
Vind het niet erg hoor, die 19gr, ik kan zelf wel goed tegen warmte maar niet in NL, hier is het dan meteen zo bedrukt en benauwd, blegh. En ik word er zoals jij zegt ook heel loom van, dus dan heb je al minder zin om lekker met de kleine naar de dierentuin ofzo te gaan. (alhoewel ik niet wil weten hoe die beestjes erbij liggen met 38 graden )
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Babydoll schreef:Dropdraakje schreef:Babydoll schreef:Rond 23 en regen, althans hier in Limburg. En van mij mag het ook wel ff, pfoe wat was het afgelopen weekend heet.
Vind het niet erg hoor, die 19gr, ik kan zelf wel goed tegen warmte maar niet in NL, hier is het dan meteen zo bedrukt en benauwd, blegh. En ik word er zoals jij zegt ook heel loom van, dus dan heb je al minder zin om lekker met de kleine naar de dierentuin ofzo te gaan. (alhoewel ik niet wil weten hoe die beestjes erbij liggen met 38 graden )
Wij wilde ook naar de dierentuin gaan maar toen wisten we nog niet dat het zo extreem zou worden. Bovendien kan mijn vriend juist niet tegen die hitte. En ja denk dat het voor de beestjes ook te warm is voor bezoek.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Nog leuke plannen voor aankomend weekend?
» Hoe word ik weer warm?
» Klote douche word niet warm!
» Geen zin in warm eten met warm weer. Andere opties?
» Eten met warm weer?
» Hoe word ik weer warm?
» Klote douche word niet warm!
» Geen zin in warm eten met warm weer. Andere opties?
» Eten met warm weer?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: