Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voedingskussen

+10
maiadebij
Annemie
Flip Fluitketel
Liadan
Bruintje Beer
Parisienne
studiebol
Coco
Pien
PapillonRose
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voedingskussen - Pagina 2 Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Fearie do 11 aug 2011 - 5:47

Supertalentje schreef:
Fearie schreef:
Supertalentje schreef:De stomste vraag van de eeuw, maar waarom zou je slapen met een voedingskussen als je zwanger bent? Ik vind het niet stom ofzo, ik snap het alleen niet Embarassed

Geen stomme vraag hoor, ik vind het ideaal om mee te slapen omdat je hem makkelijk tussen je benen kan leggen en tegen je buik aan voor ondersteuning. Ik moet ook echt zeggen dat ik beter slaap met voedingskussen dan zonder.
Ik heb hem echt over de lengte van mijn lijf liggen, dus vanaf mijn armen (die sla ik er omheen) tot mijn benen (een onder het kussen en een boven op het kussen.

Dan snap ik de ondersteuning denk ik niet... Ik slaap altijd op mn zij en dan ligt mijn buik toch op mijn matras?

Wel thanx voor je antwoord trouwens, ik zit al uren in spanning te wachten (in de hoop dat niemand mijn stomme vraag heeft opgemertk)

Ik slaap ook op mijn zij, het kussen past ook niet echt helemaal onder mijn buik, maar meestal ligt ie er tegenaan of als ik half op mijn zij lig/half op mijn rug dan leunt mijn buik erop. Dat vind ik zelf wel prettig, ik heb geen kussen wat ik echt kan vormen om onder mijn buik te proppen maar het er tegenaan liggen is al erg prettig.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen - Pagina 2 Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Supertalentje do 11 aug 2011 - 6:05

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:16; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen - Pagina 2 Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 6:10

Ik heb `m nu nog van de vorige maar ik geloof dat ik `m de vorige keer rond de 25 weken gekocht heb, toen we ook het kamertje besteld hadden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen - Pagina 2 Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Fearie do 11 aug 2011 - 6:21

Geen idee wanneer ik hem gekocht heb, hij was in de aanbieding bij de Kruidvat voor 17,50 euro incl hoes en toen heb ik hem meteen gehaald. Heb hem toen niet direct gebruikt, omdat het nog niet nodig was. Gebruik hem nu denk ik 3 maanden.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen - Pagina 2 Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 23:30

Ik heb er ook 1, bolletjes, had hem gekregen.
Ik heb hem best veel gebruikt bij de eerste, voor de 2de wil ik hem weer gaan gebruiken. Hij moet alleen nog even wat bijgevuld worden. Weet iemand waar ik die bolletjes kan halen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen - Pagina 2 Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 23:42

Ik ga hem binnenkort kopen, omdat ik wat ondersteuning voor mijn buik fijn vind. Je buik groeit natuurlijk niet als een recht vierkant naar voren, dus als je op je zij (echt haaks op je matras) ligt, 'hangt' ie naar de matras toe en dat vind ik onprettig. Doe er nu een stuk denken onder, maar dat volstaat niet lang meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen - Pagina 2 Empty Re: Voedingskussen

Bericht  studiebol vr 12 aug 2011 - 3:55

Snoepy87 schreef:Ik heb er ook 1, bolletjes, had hem gekregen.
Ik heb hem best veel gebruikt bij de eerste, voor de 2de wil ik hem weer gaan gebruiken. Hij moet alleen nog even wat bijgevuld worden. Weet iemand waar ik die bolletjes kan halen?

Ik heb ze gekocht bij een plaatselijke stoffenwinkel.. hema/pipoo's en zo hadden het hier niet!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen - Pagina 2 Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 4:05

Ahh okay, maar is even opzoek gaan dus smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen - Pagina 2 Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum