Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voedingskussen

+7
Liadan
ekjir@M
pino101
Flemy
Tania
Susan
Darius
11 plaatsers

Ga naar beneden

voedingskussen Empty voedingskussen

Bericht  Darius zo 12 dec 2010 - 2:03

Die heb ik niet gebruikt bij L maar ik wil hem nu wel gaan aanschaffen. Voor het slapen nu, maar ook later voor het voeden ivm rugklachten die ik vlak na de bevalling van L heb gehad.

Welke hebben jullie gekocht en bevalt deze?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 2:04

Ik heb er een van de Hema volgens mij, maar volgens mij zijn ze overal hetzelfde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Susan zo 12 dec 2010 - 2:09

Volgens mij eentje van Formfix, gekocht bij de thuiszorgwinkel. Het beviel op zich wel, maar ik heb er vooral tijdens de zwangerschap gebruik van gemaakt, nauwelijks tijdens het voeden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Tania zo 12 dec 2010 - 2:11

Ik heb een comfybag gekocht bij de prenatal. Het grootste verschil is volgens mij dat sommige met balletjes gevuld zijn en sommige met stof. Die wij hebben is met van die balletjes en hij bevalt prima.
Wij hebben hem vooral gebruikt voor J. om op te liggen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Flemy zo 12 dec 2010 - 2:21

Ik heb er een an Doomoo en die bevalt erg goed!
Ik had bij de eerste eentje van de Hema, wat een flut ding zeg.. Die was na een paar maanden echt op, helemaal plat. Deze keer heb ik echt goed op de vulling gelet, dat kostte me dus ook wat meer. Maar ik gebruik 'm nog steeds, eerst vanaf de eerste maand al met slapen en nu tijdens het voeden en hij is nog helemaal goed!
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Darius zo 12 dec 2010 - 2:26

o, dan ga ik denk ik maar niet voor de hema. Die is inderdaad gevuld met van die watten geloof ik. Ik zag ook dat er kussens met bolletjesvulling is, is dit handiger?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 2:44

Heb ook een Comfy van Prenatal. Super fijn! (ik geef dan wel geen bv maar tijdens voedingen is het wel handig). Heb er ook een ronde hoes bij gekocht (van Hema) zodat je een rond kussentje krijgt waar je je kindje ook op kunt leggen (in het kuiltje dat er ontstaat).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  pino101 zo 12 dec 2010 - 2:47

Hoi,
Ik had ook die van de Hema en heb hem opzich wel veel gebruikt. Vooral met voeden want ik kreeg hem pas toen ik al bevallen was. Om te slapen had ik al een zijslaapkussen dus daarvoor had ik het kussen niet nodig.
Als ik nu opnieuw moest kiezen zou ik niet meer voor het kussen van de Hema kiezen maar eentje met balletjes erin. Die blijven denk ik beter liggen tijdens het voeden want met die van de Hema moest ik toch steeds weer verleggen, niet handig!

Succes met kiezen
pino101
pino101
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 3:43

Ik had er 1 bij van Asten in Tilburg gekocht. Geen idee of daar een merk aan hing.
Daar zitten ook balletjes in en ik vond `m op zich wel fijn.

Niet veel gebruikt tijdens het voeden. Meer om haar op te leggen en te ondersteunen tijdens haar voorkeurshouding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 3:51

Ik heb er een van de Prénatal. Maar ik heb 'm wel zo intensief gebruikt voor bij het slapen ivm bekkenklachten
dat de vulling niet meer zo dik is


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  ekjir@M zo 12 dec 2010 - 4:00

Ik heb er ook 1 van de hema en gebruik ´m vooral voor het slapen. Ik denk al vanaf 20 weken ivm bekkenklachten en nu 12 weken na m´n bevalling nog steeds. Die van mij is trouwens nog steeds niet plat

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Liadan zo 12 dec 2010 - 5:11

Ik heb er 1 van de prenatal, ook met bolletjesvulling. Die heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap gebruikt en altijd tijdens de borstvoedingen (ik gebruik 'm zelfs nu vaak nog als ik haar voed), ik vind 'm voor de voedingen erg fijn omdat het zich naar het lichaam van je kindje vormt.
Sinds kort heb ik er ook 1 bij van de Hema (ik wilde er voor het volgende kindje 1 voor boven en 1 voor beneden, hoef ik er niet steeds mee te slepen), tijdens de voedingen vind ik 'm niet fijn maar het is wel een heerlijk kussen om mee te slapen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Tazz zo 12 dec 2010 - 5:36

Ik heb er een van de Hema, en die van mij wordt helemaal niet plat en ik ben erg best tevreden over! Edit: vooral met slapen inderdaad, met de voedingen heb ik hem niet zo heel veel gebruik maar is ook best te doen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  juffie001 zo 12 dec 2010 - 7:52

Ik had er ook 1 van de hema. Heb m vooral veel met slapen gebruikt, voor het voeden vond ik het niet zo handig
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 8:17

Die van de Hema vind ik echt waardeloos. Ik heb de andere bij Babydump gekocht, met balletjes idd.
Ik zou ook echt voor eentje met balletjesvulling gaan, die heeft echt veel meer kwaliteit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Flemy zo 12 dec 2010 - 8:35

_Nera_ schreef:Heb ook een Comfy van Prenatal. Super fijn! (ik geef dan wel geen bv maar tijdens voedingen is het wel handig). Heb er ook een ronde hoes bij gekocht (van Hema) zodat je een rond kussentje krijgt waar je je kindje ook op kunt leggen (in het kuiltje dat er ontstaat).

Oh ja ik heb beide keren de kussens ook gebruikt in de box, liggen ze heerlijk op! Ik vouw er dan gewoon een deken strak overheen, krijg je ook dat effect.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 9:11

Wij gebruiken ze in de zorg ook wel om clienten te ondersteunen in bed voor een makkelijke houding. Maar dan om kosten te besparen gewoon een dekbed opgerolt in zo'n kussenhoes, dekbed hebben de meesten mensen wel extra liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  sheila123 zo 12 dec 2010 - 21:44

Hier ook 1 van de Hema,heel tevreden over!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Darius ma 13 dec 2010 - 7:17

pfff, of ik door deze vraag te stellen mezelf nou echt geholpen heb.... smile

Ik ga die met de bolletjes nog maar eens goed bevoelen denk ik. Is er trouwens verschil in lengte en maakt dit uit? Ik ben zelf 1,78 meter, dus ik wil een niet al te korte.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Tazz ma 13 dec 2010 - 7:25

Nee je lente maakt helemaal niks uit, je hebt het kussen als het goed is horizontaal liggen om je middel tijdens het voeden. En ermee slapen daar zijn ze ook lang genoeg voor, al heb je volgens mij wel kleine varianten maar die zijn dan echt alleen voor het voeden.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  schuddebuikje ma 13 dec 2010 - 21:47

ik kan een voedingskussen kopen via marktplaas van prenetal met van die bolletjes erin. ze wil er 30 euro ervoor hebben... is dit teveel ? wat denke jullie. nieuw kost ie volgens mij 65 euro... wat hebben jullie ervoor over ?
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voedingskussen Empty Re: voedingskussen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum