Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voedingskussen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Voedingskussen Empty Voedingskussen

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 20:32

Waar heb je je kussen, behalve tijdens het voeden Voedingskussen 394967 , nog meer voor gebruikt?

Hier heb ik een kussen liggen dat eigenlijk nog nieuw is, zo weinig gebruikt.

Ga hem misschien verkopen. Maar ik lees ook wel eens dat sommige het kussen gebruiken om de kindjes tegenaan te leggen. Dus wellicht krijg ik spijt als ik hem nu al verkoop.

Ik heb ook wel eens van die hoezen gezien zodat je er een poefje ofzo van kan maken.

Ben benieuwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 20:35

Ik heb hem daarna idd gebruikt om kindje op/tegen aan te leggen, en toen hij net zelf kon zitten legde ik het achter hem neer zodat als hij om zou kukelen dat hij zacht viel.
Ik wil nu ook zo'n hoes kopen die je erom heen kan doen en dat het dan een soort poef is, weet alleen niet meer waar je die kan halen :S haha.. ( maar even googlen)

Kortom ik heb hem best veel gebruikt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Printje di 20 maa 2012 - 20:36

Ik heb hem nooit gebruikt. Gelukkig had ik het maar geleend van een vriendin want ik had hem dus echt nergens voor nodig gehad.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen Empty Re: Voedingskussen

Bericht  SarahKey di 20 maa 2012 - 20:41

Vanaf 24 weken ongeveer sliep ik met een voedingskussen. Sliep zo heerlijk! Vond zelfs mijn man, want was dat ding geregeld kwijt 's nachts Laughing
Op dat gebied alleen al is het geld er al uit. Kocht hem via marktplaats voor 7 euro. Nieuwe hoesen en klaar.

En nu gebruik ik dat ding nog iedere nacht met voeden. Ik leun daarop of ik leg Siem met zijn hoofdje erop.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Liadan di 20 maa 2012 - 20:45

Toen ik zwanger was sliep ik tegen het kussen aan (in beide zwangerschappen). Als we onze dochter zittend neerzetten, legde ik het kussen achter haar. Onze zoon zetten we nooit zittend neer dus nu gebruiken we het daar niet voor. Verder gebruik ik het nog met voeden en het ligt tussen ons bed en de co-sleeper in omdat daar nog een bedrand tussen zit.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 20:48

Het voedingskussen is nu mijn beste vriend in bed! Hahah

Ik heb m ook tijdens t voeden gebruikt en ook onze zoon op/tegenaan te leggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 20:48

Snoepy87 schreef:Ik heb hem daarna idd gebruikt om kindje op/tegen aan te leggen, en toen hij net zelf kon zitten legde ik het achter hem neer zodat als hij om zou kukelen dat hij zacht viel.
Ik wil nu ook zo'n hoes kopen die je erom heen kan doen en dat het dan een soort poef is, weet alleen niet meer waar je die kan halen :S haha.. ( maar even googlen)

Kortom ik heb hem best veel gebruikt Voedingskussen 561177



Hier een linkje gevonden:



http://www.appeltjesenperen.nl/c-197056/poefhoezen/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 20:53

Bij H. heb ik heel veel gebruikt. Ze vond het heerlijk om daarion te liggen.
A. vind het vreselijk.

Ik heb `m nu ook te koop, gebruik dat ding toch niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Slakje di 20 maa 2012 - 20:56

Ik heb hem gans de zwangerschap gebruikt om mee te slapen en daarna voor Louise tegenaan te leggen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 20:58

mama2be schreef:
Snoepy87 schreef:Ik heb hem daarna idd gebruikt om kindje op/tegen aan te leggen, en toen hij net zelf kon zitten legde ik het achter hem neer zodat als hij om zou kukelen dat hij zacht viel.
Ik wil nu ook zo'n hoes kopen die je erom heen kan doen en dat het dan een soort poef is, weet alleen niet meer waar je die kan halen :S haha.. ( maar even googlen)

Kortom ik heb hem best veel gebruikt Voedingskussen 561177



Hier een linkje gevonden:



http://www.appeltjesenperen.nl/c-197056/poefhoezen/

Ohh die zijn leuk! Maar je hebt ook andere waardoor je kindje erop kan leggen als het nog klein is. ( maar deze ga ik zeker onthouden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 21:06

Snoepy87 schreef:
mama2be schreef:
Snoepy87 schreef:Ik heb hem daarna idd gebruikt om kindje op/tegen aan te leggen, en toen hij net zelf kon zitten legde ik het achter hem neer zodat als hij om zou kukelen dat hij zacht viel.
Ik wil nu ook zo'n hoes kopen die je erom heen kan doen en dat het dan een soort poef is, weet alleen niet meer waar je die kan halen :S haha.. ( maar even googlen)

Kortom ik heb hem best veel gebruikt Voedingskussen 561177



Hier een linkje gevonden:



http://www.appeltjesenperen.nl/c-197056/poefhoezen/

Ohh die zijn leuk! Maar je hebt ook andere waardoor je kindje erop kan leggen als het nog klein is. ( maar deze ga ik zeker onthouden!



Ik weet wat voor andere hoezen je bedoelt. Daar heb ik ook al eens naar gekeken. Heb toen wat voor een leuk prijsje gevonden van isi mini. Maar niet gekocht. Ik had toen mijn kussen wel even in een grote kussenhoes, om hem daarop te leggen. Maar heb ik eigenlijk ook maar weinig gedaan, hij zakte er zo onderin uit. Dus maar gewoon in de box haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingskussen Empty Re: Voedingskussen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum