Voor 1 dag vliegen naar een stad
+6
Tullow
iloverocknroll1984
Summerlovin
Roxi3
Bet Weter
_Femme
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Voor 1 dag vliegen naar een stad
Ik vlieg voor werk regelmatig in 1 dag op en neer. Soms zelfs smiddags al terug. Als je dat wil doen moet je dat vooral doen!
Gast- Gast
_Femme schreef:Tullow schreef:Ja, leuk! Ik ben vorig jaar in december ook een dagje naar Londen geweest!
Even off-topic; ben je al weer terug van Italië? Wat vond je van Verona??
Oh leuk dat je er aan denkt! Ja we zijn eergisteren teruggekomen en ik heb vreselijke heimwee haha! I Italië! We wilden zoveel zien en doen in zo'n korte tijd dat we wel keuzes moesten maken, we hadden nog 1 dag in de buurt dus we moesten kiezen tussen Milaan of Verona en toen hebben we voor Milaan gekozen.. Maar wel een goede reden om weer een keer terug te gaan! Ik onthou hem zeker
Jammer dat je Verona niet hebt gezien, je hebt wat gemist hahah!
Heb je wel een beetje mooi weer gehad? Mijn bazin is ook net terug en die heeft de eerste week niet echt mooi weer gehad.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Tullow schreef:_Femme schreef:Tullow schreef:Ja, leuk! Ik ben vorig jaar in december ook een dagje naar Londen geweest!
Even off-topic; ben je al weer terug van Italië? Wat vond je van Verona??
Oh leuk dat je er aan denkt! Ja we zijn eergisteren teruggekomen en ik heb vreselijke heimwee haha! I Italië! We wilden zoveel zien en doen in zo'n korte tijd dat we wel keuzes moesten maken, we hadden nog 1 dag in de buurt dus we moesten kiezen tussen Milaan of Verona en toen hebben we voor Milaan gekozen.. Maar wel een goede reden om weer een keer terug te gaan! Ik onthou hem zeker
Jammer dat je Verona niet hebt gezien, je hebt wat gemist hahah!
Heb je wel een beetje mooi weer gehad? Mijn bazin is ook net terug en die heeft de eerste week niet echt mooi weer gehad.
Haha ja het was een lastige keuze! Ik heb echt geweldig weer gehad, alleen precies in de auto op de heenweg was het bewolkt maar dat was wel lekker i.v.m. de hitte in de auto en de terugweg was regen maarja toen gingen we toch richting Nederland Verder echt allemaal 30 graden met blauwe lucht en 's avonds gewoon lekker warm. Hebben het goed getroffen want we hebben een paar dagen aan het Gardameer gezeten en daar hadden ze inderdaad slecht weer voorspeld maar niks van gemerkt!
Wel jammer voor je bazin dat ze niet zulk mooi weer gehad heeft, daar ga je niet voor op vakantie..
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Je kan ook eens kijken naar bootreizen, dan vertrek je de avond vantevoren en je bent 's ochtends heel vroeg in London. De nacht erna gaat de boot weer terug, je moet dan rond 22.00 in de haven zijn ofzo en je bent de volgende ochtend vroeg weer in Hoek van Holland.
Er ligt ook een vliegveld in het centrum van London trouwens, London City airport. Ik ben er nooit geweest en ik weet zo niet welke maatschappijen daarop vliegen en hoe duur het is, maar het bespaart je wel reistijd van en naar het vliegveld.
Er ligt ook een vliegveld in het centrum van London trouwens, London City airport. Ik ben er nooit geweest en ik weet zo niet welke maatschappijen daarop vliegen en hoe duur het is, maar het bespaart je wel reistijd van en naar het vliegveld.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Bet Weter schreef:lekker voor t milieu
Boeien!!!! Zolang er maar geen dieren eraan dood gaan
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Bet Weter schreef:lekker voor t milieu
Boeien!!!! Zolang er maar geen dieren eraan dood gaan
PRECIES!!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)
» Leukste stad voor een Citytrip?
» Leukste stad om naar toe te gaan?
» Vliegen/rijden naar Kopenhagen?
» Vliegen, baby 7 maanden naar spanje
» Leukste stad voor een Citytrip?
» Leukste stad om naar toe te gaan?
» Vliegen/rijden naar Kopenhagen?
» Vliegen, baby 7 maanden naar spanje
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: