Voor 1 dag vliegen naar een stad
+6
Tullow
iloverocknroll1984
Summerlovin
Roxi3
Bet Weter
_Femme
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Voor 1 dag vliegen naar een stad
Heeft iemand dat weleens gedaan?
Ik vind het geweldig om te winkelen in Londen omdat ze daar winkels hebben die je hier niet hebt. Ik vind het alleen zo zonde om er veel geld aan uit te geven met overnachting, eten enz. terwijl de tickets relatief goedkoop zijn.
Ik heb op de site van easyjet gekeken, daar kan ik in december voor 70/75 euro voor een retour om 09.00 uur aankomen en om 19.00 uur weer terug. Is dat te doen? Heeft iemand tips o.i.d.?
Ik vind het geweldig om te winkelen in Londen omdat ze daar winkels hebben die je hier niet hebt. Ik vind het alleen zo zonde om er veel geld aan uit te geven met overnachting, eten enz. terwijl de tickets relatief goedkoop zijn.
Ik heb op de site van easyjet gekeken, daar kan ik in december voor 70/75 euro voor een retour om 09.00 uur aankomen en om 19.00 uur weer terug. Is dat te doen? Heeft iemand tips o.i.d.?
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Voor 1 dag vliegen naar een stad
lekker voor t milieu
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Ik ben vaker met Ryanair 1 dag naar Londen geweest.
Maar ik kwam wel 's ochtends om 07:00 (engelse tijd) al op Stansted aan. Dus ik stond om kwart voor 9 op oxfordstreet (Marble Arch, bij de Primark ).
Wij vlogen terug om 22:00 (engelse tijd).. We gingen rond 18:00 weer terug met de trein naar Stansted.
Dan kun je wel echt alleen Oxfordstreet pakken en misschien nog een klein anders stukje (bondstreet/burlington garden).
Maar van 09:00 tot 19:00 is echt te weinig.. (waarschijnlijk vlieg je ook op Luton of Stansted).
Maar ik kwam wel 's ochtends om 07:00 (engelse tijd) al op Stansted aan. Dus ik stond om kwart voor 9 op oxfordstreet (Marble Arch, bij de Primark ).
Wij vlogen terug om 22:00 (engelse tijd).. We gingen rond 18:00 weer terug met de trein naar Stansted.
Dan kun je wel echt alleen Oxfordstreet pakken en misschien nog een klein anders stukje (bondstreet/burlington garden).
Maar van 09:00 tot 19:00 is echt te weinig.. (waarschijnlijk vlieg je ook op Luton of Stansted).
Gast- Gast
Punk'd schreef:Bet Weter schreef:lekker voor t milieu
Lekker boeiend.
Alsof dat vliegtuig niet gaat als ik geen ticket koop...
_Femme- Prater
Punk'd schreef:Ik ben vaker met Ryanair 1 dag naar Londen geweest.
Ja die tijden van jou lijken me ook beter maar bij easyjet is dit de eerste en laatst mogelijke vlucht naar Gatwick. En Ryanair is een beetje ver opstappen als je aan zee woont helaas..
_Femme- Prater
Ik ben weleens voor 1 dag naar Londen gegaan maar dat was met de bus. Die busreis was toen maar 50 euro p.p. Reizen met het vliegtuig is natuurlijk een stuk sneller maar ook met de bus zou ik het zo weer doen! Ik heb die dag echt heel veel gekocht en ik had tijd genoeg. Ik was samen met mijn vriend en wij zijn toen gaan winkelen op oxford street in de ochtend/middag en daarna zij we naar camden gegaan om over de markt te lopen en daar wat te eten.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Lekker principieel zijn we weer._Femme schreef:Punk'd schreef:Bet Weter schreef:lekker voor t milieu
Lekker boeiend.
Bet Weter- Fluisteraar
Dat is echt veel te kort, gezien reistijd van en naar het vliegveld en het feit dat je toch minimaal 30 minuten voor vertrek op de luchthaven moet zijn, vaak zelfs eerder.
Gast- Gast
Ik ben een keer een dagje naar milaan geweest
Vond het erg leuk. En niet te kort.
Vond het erg leuk. En niet te kort.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap ook niet waarom je niet tenminste 1 nacht zou blijven eigenlijk, als je dan toch geld uitgeeft en brandstof ruïneert
Bet Weter- Fluisteraar
Ja, en dat lammetje is nu toch al dood, dus dat eten we hem maar. Uhu! En deze make-up is nu toch al getest op dieren, dus zonde om het dan uiteindelijk niet te gebruiken. Uhu!Bet Weter schreef:Lekker principieel zijn we weer._Femme schreef:Punk'd schreef:Bet Weter schreef:lekker voor t milieu
Lekker boeiend.
Vraag en aanbod?!
Gast- Gast
Bet Weter schreef:lekker voor t milieu
Jemig je doet je naam wel eer aan zeg. Ze vraagt toch om tips en of het te doen is in zo'n korte tijd, niet of het milieutechnisch wel zou mogen? :-)
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Bet Weter schreef:Ik snap ook niet waarom je niet tenminste 1 nacht zou blijven eigenlijk, als je dan toch geld uitgeeft en brandstof ruïneert
Jij gaat vast helemaal steigeren als ik zeg dat ik het millieu heb verpest voor 15 euro een retourtje inclusief alle kosten
Gast- Gast
Ja, leuk! Ik ben vorig jaar in december ook een dagje naar Londen geweest!
Even off-topic; ben je al weer terug van Italië? Wat vond je van Verona??
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Gatwick is op zich te doen via Victoria station gaat een Gatwick express.. Londen is leuk!! Gewoon doen.. zorgen dat je er vroeg bent en dan op zijn laatst 17:00 weer terug! Dan redt je 't vliegtuig wel..
Enige probleem is, je koffer.. je zal een koffer mee moeten nemen om je gekochte spul in te kunnen doen.. dat kost bij Easyjet extra geld..plus dat je een lege koffer moet inchecken. Of je neemt een trolly mee.. maar ik moest in londen dit jaar een koffer bijkopen haha!! paste niet!
Enige probleem is, je koffer.. je zal een koffer mee moeten nemen om je gekochte spul in te kunnen doen.. dat kost bij Easyjet extra geld..plus dat je een lege koffer moet inchecken. Of je neemt een trolly mee.. maar ik moest in londen dit jaar een koffer bijkopen haha!! paste niet!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
haha CKC je had mij moeten zien op de terug weg..
Ik had zo'n grote tas die was op de heenweg plat.. Op de terug weg 9 kg (hij mag max 10kg zijn in de cabine)..M'n rug ging kapot! En ik had ook nog een nieuwe jas extra aan over mijn kleding
Overal zijn creatieve oplossingen voor.
Ohja en de Stansted express reed terug met heel veel legen dozen en tassen
Ik had zo'n grote tas die was op de heenweg plat.. Op de terug weg 9 kg (hij mag max 10kg zijn in de cabine)..M'n rug ging kapot! En ik had ook nog een nieuwe jas extra aan over mijn kleding
Overal zijn creatieve oplossingen voor.
Ohja en de Stansted express reed terug met heel veel legen dozen en tassen
Gast- Gast
Ik heb dat een paar keer met de bus gedaan en dat is wel heel erg vermoeiend, dan zit je de hele nacht in de bus en op de boot en tegen de tijd dat je in Londen bent, ben je helemaal gaar en heb je eigenlijk amper de fut om uit te stappen. Met het vliegtuig lijkt mij dan wel een stuk aantrekkelijker, en anders met overnachting.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
2CKC2 schreef:Gatwick is op zich te doen via Victoria station gaat een Gatwick express.. Londen is leuk!! Gewoon doen.. zorgen dat je er vroeg bent en dan op zijn laatst 17:00 weer terug! Dan redt je 't vliegtuig wel..
Ja ik ben al weleens in Londen geweest, vandaar dat ik weer terug wil Gingen we ook via Gatwick en wat ik me kan herinneren is dat een half uurtje naar Victoria Station dus met een beetje optimisme zou ik dan om 10 uur in de stad zijn hoop ik..
En idd die koffer.. bij easyjet is je handbagage gratis dus dan kan zo´n kleine koffer wel toch? Flink proppen haha!
_Femme- Prater
Kaas schreef:Ja, en dat lammetje is nu toch al dood, dus dat eten we hem maar. Uhu! En deze make-up is nu toch al getest op dieren, dus zonde om het dan uiteindelijk niet te gebruiken. Uhu!Bet Weter schreef:Lekker principieel zijn we weer._Femme schreef:Punk'd schreef:Bet Weter schreef:lekker voor t milieu
Lekker boeiend.
Vraag en aanbod?!
Joh laat me lekker, ik ben heus geen slecht mens hoor als ik een uurtje vlieg of een stuk vlees eet. Ga jij nooit op vakantie of met de auto?
_Femme- Prater
Jawel, en ik vind dat je moet gaan, als je dat wilt. Ik zou het ook doen. Ik reageer nu op de opmerking: Het vliegtuig gaat toch, ook als ik geen ticket koop._Femme schreef:Kaas schreef:Ja, en dat lammetje is nu toch al dood, dus dat eten we hem maar. Uhu! En deze make-up is nu toch al getest op dieren, dus zonde om het dan uiteindelijk niet te gebruiken. Uhu!Bet Weter schreef:Lekker principieel zijn we weer._Femme schreef:Punk'd schreef:Bet Weter schreef:lekker voor t milieu
Lekker boeiend.
Vraag en aanbod?!
Joh laat me lekker, ik ben heus geen slecht mens hoor als ik een uurtje vlieg of een stuk vlees eet. Ga jij nooit op vakantie of met de auto?
Gast- Gast
Bet Weter- Fluisteraar
Tullow schreef:Ja, leuk! Ik ben vorig jaar in december ook een dagje naar Londen geweest!
Oh leuk dat je er aan denkt! Ja we zijn eergisteren teruggekomen en ik heb vreselijke heimwee haha! I Italië! We wilden zoveel zien en doen in zo'n korte tijd dat we wel keuzes moesten maken, we hadden nog 1 dag in de buurt dus we moesten kiezen tussen Milaan of Verona en toen hebben we voor Milaan gekozen.. Maar wel een goede reden om weer een keer terug te gaan! Ik onthou hem zeker
_Femme- Prater
Kaas schreef:Jawel, en ik vind dat je moet gaan, als je dat wilt. Ik zou het ook doen. Ik reageer nu op de opmerking: Het vliegtuig gaat toch, ook als ik geen ticket koop._Femme schreef:Kaas schreef:Ja, en dat lammetje is nu toch al dood, dus dat eten we hem maar. Uhu! En deze make-up is nu toch al getest op dieren, dus zonde om het dan uiteindelijk niet te gebruiken. Uhu!Bet Weter schreef:Lekker principieel zijn we weer._Femme schreef:Punk'd schreef:Bet Weter schreef:lekker voor t milieu
Lekker boeiend.
Vraag en aanbod?!
Ik snap je punt heus wel maar het zal me niet weerhouden om te gaan.
_Femme- Prater
Het lijkt me vermoeiend, maar wel te doen voor een keertje. Ik wil dat in het najaar gaan doen naar Barcelona.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)
» Leukste stad voor een Citytrip?
» Leukste stad om naar toe te gaan?
» Vliegen/rijden naar Kopenhagen?
» Vliegen, baby 7 maanden naar spanje
» Leukste stad voor een Citytrip?
» Leukste stad om naar toe te gaan?
» Vliegen/rijden naar Kopenhagen?
» Vliegen, baby 7 maanden naar spanje
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: