Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vermoeidheid en blauwe plekken

+2
Suus
Antibes
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vermoeidheid en blauwe plekken - Pagina 2 Empty Re: Vermoeidheid en blauwe plekken

Bericht  Angela_1986 wo 10 aug 2011 - 8:21

Elsje schreef:
Angela_1986 schreef:
Elsje schreef:Zou het niet met HB te maken kunnen hebben?

Dat wordt tijdens mij volgende bloedonderzoek o.a. ook gecontroleerd.

Oke, want er ligt me iets van bij toen mijn HB erg laag was ik ook veel last had van blauwe plekken.

Maar nu heb ik het idee dat het weer begint, af en toe heb ik 'zomaar' blauwe plekken. Ik blijf even mee lezen smile

Ik heb mijn HA hier niet over gesproken dus ik weet niet waarom hij dit wil laten onderzoeken. Maar het zal dus wel met elkaar te maken kunnen hebben.

Heb even gekeken; mijn HB, bloedbeeld en PT (dat heeft met de stollingswaarde te maken) moeten onderzocht worden.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vermoeidheid en blauwe plekken - Pagina 2 Empty Re: Vermoeidheid en blauwe plekken

Bericht  Antibes wo 10 aug 2011 - 8:24

Ja, inderdaad.. Hb (gewoon voor bloedarmoede, met stolling heeft dat niet zoveel te maken), maar vooral bloedbeeld (trombocyten, infectie) en PT (trombinevorming, maat voor bloedstolling)..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Jilke wo 10 aug 2011 - 18:06

Ikzelf ben ook een paar jaar geleden op leukemie geprikt, was altijd doodmoe, had rare klachten die niet te verklaren waren, voelde me gewoon niet goed. En toen ineens zat ik onder de blauwe plekken. Echt mijn hele lichaam, heel vreemd is dat. Bleek gelukkig geen leukemie te zijn, maar gewoon een of ander virus.

Jongetje bij ons in de straat had het ook, alleen die had alleen blauwe plekken en verder niets. Met spoed opgenomen in het ziekenhuis en die bleek wel iets met zijn stolling te hebben, wat ook alleen maar tijdelijk was. Geen idee wat precies.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Antibes wo 10 aug 2011 - 20:01

Wellicht dat (A)ITP wat mijn nicht ook had. Dat was ook acuut heel spannend en toen controle of het niet chronisch werd.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: