Dagcafé
+17
Bimbam
VeryCherry
Tullow
Tiana
Champagne
Rush
Lotus
Suus
girli
Zwoesj
Chocolate Cookie
Joontjuh
Jordana
Lynn_
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
21 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Zo, anders zat ik net te slapen op de bank Ik geloof dat ik even m'n spullen voor morgen ga klaarleggen, ga douchen en lekker met laptop onder de wol kruip en kijk hoe lang ik m'n ogen openhou.
Gast- Gast
Maple, anders gewoon lekker douchen en gaan slapen. Dan ben je morgen weer zo fit als een hoentje
Maple schreef:Zo, anders zat ik net te slapen op de bank Ik geloof dat ik even m'n spullen voor morgen ga klaarleggen, ga douchen en lekker met laptop onder de wol kruip en kijk hoe lang ik m'n ogen openhou.
Jij weer hihi zware dag gehad?
Ik heb een opgeblazen buik pfff, niet prettig.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExB, ja ik weer, ik kom inmiddels over als de saaie suffe bedligger geloof ik Ne,e niet eens zware dag gehad, gewoon te weinig slaap gehad. Eigenlijk al ene paar weken te weinig/onrustig slapen maar de afgelopen twee nachten helemaal.
Joontjuh: Nadeel is denk ik dat als ik nu of over een uurtje ga slapen, dat ik om 4:00 klaarwakker ben Vind het ook iets té gortig om eigenlijk nu al te gaan slapen, hoewel het misschien wel eens een keertje beter is.
Joontjuh: Nadeel is denk ik dat als ik nu of over een uurtje ga slapen, dat ik om 4:00 klaarwakker ben Vind het ook iets té gortig om eigenlijk nu al te gaan slapen, hoewel het misschien wel eens een keertje beter is.
Gast- Gast
Zo de was is aan. Heb ook ff gauw de badkamer gestofzuigd en gedweild.
Vallen bij jullie jullie haren ook zo erg uit?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Zo de was is aan. Heb ook ff gauw de badkamer gestofzuigd en gedweild.
Pffff, ik trek echt bosjes uit mn borstel en met stofzuigen hangen ze ook altijd aan de stofzuiger.. Vind het zo'n naar gezicht Net als op zwarte kleding
Gast- Gast
Maple schreef:ExB, ja ik weer, ik kom inmiddels over als de saaie suffe bedligger geloof ik Ne,e niet eens zware dag gehad, gewoon te weinig slaap gehad. Eigenlijk al ene paar weken te weinig/onrustig slapen maar de afgelopen twee nachten helemaal.
Als je al een paar weken zo onrustig slaapt, is het misschien beter om toe te geven. Maar je moet ook niet je hele ritme gaan verleggen. Misschien proberen te rekken tot 21.00 uur of tot 22.00 uur en dan gaan slapen. Misschien helpt dat dan, ben je ook niet zo vroeg wakker, want dat is ook vervelend.
Ik heb daar ook last van. Mijn vriend zegt al dat ik af en toe net onze hond ben. Die verliest ook zoveel haren. Ach jah, zal er wel bijhoren. Heb toch haren genoeg op m'n hoofd.
Oh ben niet de enige dus. maar dan ligt het zo ook op de grond in de badkamer. Kan wel dagelijks stofzuigen
Gast- Gast
Dan moet je net bevallen zijn, dan ben je bijna kaal (zeker na het wassen van je haar)
Alpha trouwens!
Alpha trouwens!
Gast- Gast
Tsjah, ik kam mijn haren nu nog op mijn slaapkamer, maar over een paar weken hopelijk niet meer.
Nog 7 dagen tot de sleutel...
Maar goed, alles ligt inderdaad vol en als je dan je kleren aan doet, zit hier ook al snel wat op.
Nog 7 dagen tot de sleutel...
Maar goed, alles ligt inderdaad vol en als je dan je kleren aan doet, zit hier ook al snel wat op.
ALex> ja dat hoor ik van veel mensen idd.
Gelukkig heb ik een dikke bos en valt het niet op nu dat ik veel verlies
Gelukkig heb ik een dikke bos en valt het niet op nu dat ik veel verlies
Gast- Gast
Ik voelde me schuldig omdat ik teveel had geluncht vanmiddag, maar ik ben naar de sportschool geweest en dat ging vet goed en nu voel ik me weer fijn.
Gast- Gast
Joontjuh schreef:Reva, die jij niet aan sport dan? Of hef jij graag in de kroeg .
Toen ik per ongeluk in de mannendouches stond ipv de vrouwendouches heb ik me direct uitgeschreven
Gast- Gast
Ik wil ook zo graag weer sporten. En dan écht sporten zoals ik het anderhalf jaar geleden nog kon. En niet op een slakkentempo zoals het nu moet .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Joontjuh schreef:Reva, die jij niet aan sport dan? Of hef jij graag in de kroeg .
Toen ik per ongeluk in de mannendouches stond ipv de vrouwendouches heb ik me direct uitgeschreven
Gast- Gast
Stylegirl, alles komt goed meis, soms duurt het wat langer, maar alles komt op zijn pootjes terecht.
Iemand heeft me een sport- en hardloopschema cadeau gedaan, vast een hint.
Ik ben alleen nog niet geweest. Ik wil eerst een goed app.
Ik ben alleen nog niet geweest. Ik wil eerst een goed app.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Joontjuh schreef:Reva, die jij niet aan sport dan? Of hef jij graag in de kroeg .
Jonguh, alsof jij nog zou gaan.
Gast- Gast
Bij ons in de kroeg zijn mannen en vrouwen niet gescheiden.Alex schreef:Reva schreef:Joontjuh schreef:Reva, die jij niet aan sport dan? Of hef jij graag in de kroeg .
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: