Dagcafé
+17
Bimbam
VeryCherry
Tullow
Tiana
Champagne
Rush
Lotus
Suus
girli
Zwoesj
Chocolate Cookie
Joontjuh
Jordana
Lynn_
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
21 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Joontjuh schreef:Als ik zoek krijg ik:
- Billy Bird Park Hemelrijk, maar als dat was, woonde je wel erg dichtbij. Da is zo ongeveer mijn achtertuin
- Indoor-kermis Preston Palace, maar dat zal hem ook wel niet zijn, want daar is het altijd kermis volgensmij.
- Kermis Middelburg, dat zou hem wel eens kunnen zijn, dan ben je dus een Zeeuw...
- Sneek-week, maar dat geloof ik niet, want dat is geen kermis volgensmij...
Zit het goede antwoord er tussen?
En wat is er mis met een Zeeuw! Hoedjes staan me.
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar dat was meer een conclusie.
Mijn topo is niet altijd even goed... Vandaag dus weer wel :p
Het is net te ver weg om even op bezoek te komen helaas...
Bij een volgende Eindhoven meeting, ben je er dan een keertje bij, dan wil ik die voortreffelijk wraps van je proeven.
Niet? Dan geef ik het op en vind ik google stom.Storm schreef:Het goede antwoord zit er niet tussen, Joontjuh!
Reva schreef:Theedoosje schreef:Das lief Reev
Ik heb het in me
Zeer zeker heb jij dat
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Storm schreef:HahahaReva schreef:
TD: anders nodig je jezelf even uit ofzo
Scheelt wel dat TD heel leuk is in het echt, heb je iig geen vervelend bezoek.
Ik wel Reev, bij jou durf ik dat wel
Aah Storm je bent een schatje
Mijn schatje he !
Nee niet alleen de jouwe ook mijne
Gaan we vechten ????
Nee want ik verlaag mij niet tot dat niveau
Talk to the hand !
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ik ben doodmoe en heb geen zin om de teringbende in de keuken op te ruimen
Het is voor mij iets te ver om te komen helpen, anders was ik ff op en neer gereden
Gast- Gast
Reva schreef:Je kunt er op blazen en stieren hebben ze ook
Ballen, een penis ehm... aha, je bedoelt Hoorn :p
Nou dat is al helemaal uit de richting.
Joontjuh schreef:Reva schreef:Je kunt er op blazen en stieren hebben ze ook
Ik heb medelijden met jouw vriend..
Gast- Gast
Princess schreef:Joontjuh schreef:Reva schreef:Je kunt er op blazen en stieren hebben ze ook
Die heeft niks te klagen hoor, ik blaas er alleen niet op :p
Maar goed, dat schoot me te binnen
Joontjuh schreef:Princess schreef:Joontjuh schreef:Reva schreef:Je kunt er op blazen en stieren hebben ze ook
En dan zeg jij wat over mijn gedachten
Gast- Gast
Je mag me ook wel gewoon even een schop onder m'n kont sturenTheedoosje schreef:Het is voor mij iets te ver om te komen helpen, anders was ik ff op en neer geredenSjaantje schreef:Ik ben doodmoe en heb geen zin om de teringbende in de keuken op te ruimen
Sorry mam...Joontjuh schreef:Sjaan, dan doe je het zometeen toch eventjes.
De volgende keer niet zo'n bende maken.
Grootste bende heb ík niet eens gemaakt... zus wou ook nog een pannenkoek en stootte in haar enthousiasme een bekertje ranja om. En ze heeft nichtje geleerd dat het leuk is als je een bus poedersuiker heel hard neerzet zodat er allemaal poedersuiker uit stuift. Dus mijn kookplaat is nu wit ipv zwart
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Joontjuh schreef:Princess schreef:Joontjuh schreef:Reva schreef:Je kunt er op blazen en stieren hebben ze ook
En dan zeg jij wat over mijn gedachten
Wie ikkuh?
Sjaantje schreef:Je mag me ook wel gewoon even een schop onder m'n kont sturenTheedoosje schreef:Het is voor mij iets te ver om te komen helpen, anders was ik ff op en neer geredenSjaantje schreef:Ik ben doodmoe en heb geen zin om de teringbende in de keuken op te ruimenSorry mam...Joontjuh schreef:Sjaan, dan doe je het zometeen toch eventjes.
Grootste bende heb ík niet eens gemaakt... zus wou ook nog een pannenkoek en stootte in haar enthousiasme een bekertje ranja om. En ze heeft nichtje geleerd dat het leuk is als je een bus poedersuiker heel hard neerzet zodat er allemaal poedersuiker uit stuift. Dus mijn kookplaat is nu wit ipv zwartik snap ineens waarom mams het nooit zo leuk vond als wij dat deden
Whaha Dat vond ik ook altijd leuk.
Of eerst een lading poedersuiker op mijn pannenkoek strooien en dan aan vriend vragen of hij heel even mn bord wilde vasthouden (in de keuken bedoel ik nog). En dan heel hard blazen. Muhaha, sta je dan, met twee handen een bord vast
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Je mag me ook wel gewoon even een schop onder m'n kont sturenTheedoosje schreef:Het is voor mij iets te ver om te komen helpen, anders was ik ff op en neer geredenSjaantje schreef:Ik ben doodmoe en heb geen zin om de teringbende in de keuken op te ruimenSorry mam...Joontjuh schreef:Sjaan, dan doe je het zometeen toch eventjes.
Grootste bende heb ík niet eens gemaakt... zus wou ook nog een pannenkoek en stootte in haar enthousiasme een bekertje ranja om. En ze heeft nichtje geleerd dat het leuk is als je een bus poedersuiker heel hard neerzet zodat er allemaal poedersuiker uit stuift. Dus mijn kookplaat is nu wit ipv zwartik snap ineens waarom mams het nooit zo leuk vond als wij dat deden
Had zus dan niet kunnen helpen met schoonmaken? Een goed voorbeeld
Maaruh... als ik jou was zou ik er snel aan beginnen, kun je daarna weer fijn forummen.
Het is dat ik te lam ben, anders zou ik je wel komen helpen.
Hebben we geld, hebben vriend en ik allebei totaal geen zin om de deur uit te gaan en boodschappen te doen + te koken.
Gast- Gast
*schopt Sjaan ff onder der billen* hup even aan de slag dan mag je zo weer forummen
Gast- Gast
Storm schreef:Hebben we geld, hebben vriend en ik allebei totaal geen zin om de deur uit te gaan en boodschappen te doen + te koken.
Zou ik op dit tijdstip ook niet meer hebben
Gast- Gast
Storm schreef:Hebben we geld, hebben vriend en ik allebei totaal geen zin om de deur uit te gaan en boodschappen te doen + te koken.
Een lekker frietje halen? Dan moet je ook de deur uit trouwens. Heb je helemaal niks meer in huis dan?
Nee zus moest nog naar huis, boodschappen doen en eten koken Ze komt vlg week wel weer poetsen (ze werkt voor me) maar ja zo lang zal ik dit maar niet laten liggen hahaha.
Zal ik dan toch maar eventjes???
Beloof ik mezelf bij deze een lekker kopje Latte Macchiato voor als ik klaar ben!
TD: *au* Ik ben blij dat je mij niet op díe manier de trap op hebt geholpen bij Storm
Zal ik dan toch maar eventjes???
Beloof ik mezelf bij deze een lekker kopje Latte Macchiato voor als ik klaar ben!
TD: *au* Ik ben blij dat je mij niet op díe manier de trap op hebt geholpen bij Storm
Nee duh zo ben ik ook niet je te schoppen op de trap
Maar ja ff doen dan ga ik nu ff een was aanzetten...deal?
Maar ja ff doen dan ga ik nu ff een was aanzetten...deal?
Gast- Gast
TD: Deal!
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: