Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IJzerinfuus tijdens de zwangerschap?

2 plaatsers

Ga naar beneden

IJzerinfuus tijdens de zwangerschap? Empty IJzerinfuus tijdens de zwangerschap?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 2:44

Wie heeft er ook een ijzerinfuus gehad tijdens de zwangerschap?
Maakt dat verschil qua bijwerkingen of je het infuus tijdens of buiten een zwangerschap hebt?

Begin juni was mijn HB nog 6.8 en nu 4.4!

Ze hadden het getest vanwege de jeuk.
Gewoon voor alle zekerheid dat mijn leverwaarde's goed zouden zijn en toen kwam dit er dus uit.

Wel raar want d elaatste dagen voelde ik me juist best fit.
Alleen vandaag dood en doodmoe. Heb net nog 2½ uur geslapen.

Ze bellen me vandaag nog terug voor een afspraak deze week voor het infuus.
Maar ben het iegenlijk net aan de gyn vergeten te vragen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

IJzerinfuus tijdens de zwangerschap? Empty Re: IJzerinfuus tijdens de zwangerschap?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 9:57

Ik heb er geen ervaring mee, maar dat is wel erg laag, ja! Je treft het niet bepaald qua zwangerschapskwaaltjes zeg. Wat voor een bijwerkingen kun je normaalgesproken krijgen? Ik heb wel eens extra ijzer bijgeslikt, maar dat gaf geen bijwerkingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

IJzerinfuus tijdens de zwangerschap? Empty Re: IJzerinfuus tijdens de zwangerschap?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 22:05

Ik heb in mijn zwangerschap ijzertabletten geslikt en na mijn bevalling heb ik een ijzerinfuus gehad. Van infuus had ik geen last van buikklachten, dat zit er zo in.
Van de tabletten had ik dat wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

IJzerinfuus tijdens de zwangerschap? Empty Re: IJzerinfuus tijdens de zwangerschap?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 22:09

Ja, van tabletten krijg ik altijd obstipatie.
Ik heb al vaker een infuus gehad (buiten mijn zwangerschappen om) en toen had ik weinig tot geen last.
Soms een beetje ijzersmaak in mijn mond.

Vroeg me af of dat tijdens je zwangerschap anders was.

Hoe lang heeft het bij jou geduurd PM, voor het infuus er in zat?
Bij mijn vorige was ik met een uurtje altijd wel klaar maar nu hebben ze er een hele ochtend voor uit getrokken!

@ Twellie: Ik ben er ook wel aardig mee klaar op dit moment moet ik zeggen... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

IJzerinfuus tijdens de zwangerschap? Empty Re: IJzerinfuus tijdens de zwangerschap?

Bericht  loesje di 9 aug 2011 - 22:11

ik heb geen ervaring met een infuus met ijzer wel heb in in mijn zwangerschap ijzertabletten geslikt maar ik werd er erg beroerd van.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

IJzerinfuus tijdens de zwangerschap? Empty Re: IJzerinfuus tijdens de zwangerschap?

Bericht  PapillonRose di 9 aug 2011 - 22:17

Ik heb een ijzerinfuus gehad na de bevalling. Geen bijwerkingen gehad en het duurde ongeveer 3 uur, het infuus.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

IJzerinfuus tijdens de zwangerschap? Empty Re: IJzerinfuus tijdens de zwangerschap?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 22:20

Dat was een uurtje zo ver ik kan herinneren.
Misschien trekken ze er nu langer voor uit omdat ze eerst infuus in moeten brengen, infuus zelf, even blijven voor bijwerkingen oid?

Ik moest tijdens en tot een half uur na het infuus aan de bloeddrukmeter liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

IJzerinfuus tijdens de zwangerschap? Empty Re: IJzerinfuus tijdens de zwangerschap?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 22:28

Ze moesten bij mij altijd het infuus dan nog in brengen...

Maar ik denk inderdaad dat ze me langer willen laten blijven om te kijken of ik nu geen bijwerkingen er van krijg.
En misschien dat ze `m ook langzamer zetten vanwege de zwangerschap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

IJzerinfuus tijdens de zwangerschap? Empty Re: IJzerinfuus tijdens de zwangerschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum