Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anti jeuk spul tijdens de zwangerschap.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Anti jeuk spul tijdens de zwangerschap. Empty Anti jeuk spul tijdens de zwangerschap.

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 9:08

Laatst stond het ergens...
Maar ik kan het niet meer vinden.

Voorheen kreeg ik Aerius maar dat mag nu niet meer.
Nu is er een middeltje dat je wle mag tijdens je zwangerschap.
Wie weet hoe het heet? (Proudmama?)

Morgen moet ik naar de gyn dus dan wil ik het gaan vragen.

Ik kan mijn benen niet eens meer scheren vanwege de pijn van alle kleine wondjes die ik steeds openkrab!
Om over mijn borsten, buik en armen nog maar te zwijgen, maar die hoef ik tenminste niet te scheren laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Anti jeuk spul tijdens de zwangerschap. Empty Re: Anti jeuk spul tijdens de zwangerschap.

Bericht  Susan ma 8 aug 2011 - 9:10

Ik had tijdens de eerste zwangerschap ook heel veel last van jeuk, maar ik gebruikte dan gewoon iets met menthol, en soms een ijscompres.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Anti jeuk spul tijdens de zwangerschap. Empty Re: Anti jeuk spul tijdens de zwangerschap.

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 9:11

Ja, maar dan moet ik dus mijn hele lijf bedekken met iets van menthol of met ijscompressen...

Ik heb altijd al erge jeuk.
En da letterlijk over mijn hele lijf. Mijn handen en gezicht blijven tot nu toe nog gespaard.
Een allergie waarvan ze niet weten waar het van komt.

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel ma 8 aug 2011 - 9:13

Inderdaad helpt mentholpoeder en anders even de huisarts bellen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Susan ma 8 aug 2011 - 9:30

Sassa schreef:Ja, maar dan moet ik dus mijn hele lijf bedekken met iets van menthol of met ijscompressen...

Ik heb altijd al erge jeuk.
En da letterlijk over mijn hele lijf. Mijn handen en gezicht blijven tot nu toe nog gespaard.
Een allergie waarvan ze niet weten waar het van komt.

Je kunt ook mentholcrème of mentholgel gebruiken, dat smeer je vrij makkelijk uit. Wat bij mij ook wel hielp was een bad met dode zeezout.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 9:32

Ik mocht wel Tavegil tijdens mijn zwangerschap tegen allergie, maar dan wel alleen zo nodig.

Je mag ook een vrij verkrijgbaar middel tegen allergie (kan niet op de naam komen) maar dat hielp bij mij totaal niet. (hooikoorts)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 9:38

Je zou trouwens ook kunnen informeren voor Vaseline/Lidocaine zalf voor de ergste plekken, dat werkt verdovend, dat wil ook weleens helpen tegen jeuk.

Maar weet niet of je dat veel mag gebruiken tijdens zwangerschap.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 20:42

Ik had bij S. ook heel veel last van jeuk op m'n benen en na de bevalling ook. Ik heb toen allerlei zalfjes van de dokter gekregen maar die hielpen gewoon niet. Toen ben ik Bio-Oil gaan gebruiken (is ook tegen een droge huid) en dat werkte eigenlijk perfect tegen de jeuk bij mij !

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 21:42

Ik mag gewoon de Aerius gebruiken.
Deze kunnen alleen kwaad in het beginstaium van je zwangerschap als je deze dagelijks gebruikt.

Aangezien ik nu 23+ ben en er eestal maar 1 per week nodig heb mag ik ze gewoon gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: