Dagcafé
+16
Jeanette
VeryCherry
Joontjuh
Rush
Champagne
Lotus
girli
Qiara
Burn
Lavendel
Chocolate Cookie
Lejow
Sjaantje
Zwoesj
Suus
Jordana
20 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Ja, en ook mensen met een overgeeffobie die best willen overgeven tegen de angst in als daar een kindje tegenover staat.Stylegirl schreef:Ik vind die opmerking gewoon niet netjes Smikkell, als Lejow graag haar zwangerschapskwaaltjes wil delen, moet ze vrij zijn om dat te mogen doen, ook als is het pas bekend dat ze zwanger is. Ik vind daar niks ondankbaar aan. En snap het enigszins ook wel als je al een overgeeffobie hebt. Dit wil niet zeggen dat zij niet dankbaar is voor haar zwangerschap.
En nu hou ik me verder buiten de discussie .
Zoveel mensen die geen kinje hebben of kunnen krijgen.
Pf... ik dacht dat je niet meer met me in discussie ging?
Dus omdat ik zwanger ben, mag ik alleen maar in mijn handjes knijpen, en er verder niets meer over zeggen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ja, en ook mensen met een overgeeffobie die best willen overgeven tegen de angst in als daar een kindje tegenover staat.
Zoveel mensen die geen kindje hebben of kunnen krijgen.
Oke, laatste opmerking: daar geef ik je gelijk in.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ben ik nu de enige die hem niet snapt ????Sjaantje schreef:Lejow schreef:Je weet he, armen wijd als je bij het putje komt!!Stuiterbal schreef:Uhhh ik ga even douchen dan maar.....
Gast- Gast
Reva schreef:Lejow schreef:Smikkell schreef:Lejow, ik ga met jou niet meer in ducussie.
Zal ik ook vooral niet doen.
En jou mogen we nooit op je vele fouten pakken als je niet aan het werk bent!
Waarom ga je nou zelf door?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Hu??Chocolate Cookie schreef:Reva schreef:Lejow schreef:Smikkell schreef:Lejow, ik ga met jou niet meer in ducussie.
Lejow was ook nog niet gestopt.
Gast- Gast
Ik denk het...Stuiterbal schreef:Ben ik nu de enige die hem niet snapt ????Sjaantje schreef:Lejow schreef:Je weet he, armen wijd als je bij het putje komt!!Stuiterbal schreef:Uhhh ik ga even douchen dan maar.....
Als jij je armen langs je lijf houdt, zak je zó door het putje heen! Kijk... ik blijf nog wel hangen ter hoogte van mijn heupen, maar jij....
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Stuiterbal schreef:Ben ik nu de enige die hem niet snapt ????Sjaantje schreef:Lejow schreef:Je weet he, armen wijd als je bij het putje komt!!Stuiterbal schreef:Uhhh ik ga even douchen dan maar.....
(anders kun je er in vallen, en met je armen wijd past het niet )
Lejow- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Hu??Chocolate Cookie schreef:Reva schreef:Lejow schreef:Smikkell schreef:Lejow, ik ga met jou niet meer in ducussie.
Dus omdat je niks beters te doen hebt ga je maar door, of wat? Volgens mij is Lejow al lang en breed klaar met jou
Chocolate Cookie- Ratel
Stylegirl schreef:Smikkell schreef:Ja, en ook mensen met een overgeeffobie die best willen overgeven tegen de angst in als daar een kindje tegenover staat.
Zoveel mensen die geen kindje hebben of kunnen krijgen.
Oke, laatste opmerking: daar geef ik je gelijk in.
Maar omdat Truusje van de buren geen kinderen heeft, of ze moeilijk kan krijgen, betekent nog niet dat ik juichend naast de pot sta en maar blij moet zijn met mijn misselijkheid? Sorry hoor..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik snap niet helemaal waarom je je op deze manier komt mengen in de discussie. En je eerste opmerking was op een post waar ik niet eens reageerde.Chocolate Cookie schreef:Smikkell schreef:Hu??Chocolate Cookie schreef:Reva schreef:Lejow schreef:Smikkell schreef:Lejow, ik ga met jou niet meer in ducussie.
Dus omdat je niks beters te doen hebt ga je maar door, of wat? Volgens mij is Lejow al lang en breed klaar met jou
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik snap niet helemaal waarom je je op deze manier komt mengen in de discussie. En je eerste opmerking was op een post waar ik niet eens reageerde.Chocolate Cookie schreef:Smikkell schreef:Hu??Chocolate Cookie schreef:Reva schreef:Lejow schreef:Smikkell schreef:Lejow, ik ga met jou niet meer in ducussie.
1: niet gezien
2: blijkbaar ging je wel verder.
3: ik meng me overal in, wanneer ik daar zin in heb;)
Chocolate Cookie- Ratel
Echt, ik zie Lejow nog reageren en zelf helpt je opmerking ook niet echt mee tot einde discussie.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ik denk het...Stuiterbal schreef:Ben ik nu de enige die hem niet snapt ????Sjaantje schreef:Lejow schreef:Je weet he, armen wijd als je bij het putje komt!!Stuiterbal schreef:Uhhh ik ga even douchen dan maar.....
Als jij je armen langs je lijf houdt, zak je zó door het putje heen! Kijk... ik blijf nog wel hangen ter hoogte van mijn heupen, maar jij....
hahahahahaha thnxxx voor de uitleg Dan ga ik nu maar echt even douchen....
Gast- Gast
Smikkell schreef:ja, echt niet leuk.Storm schreef:Omg, alweer een rel in het dagcafe
Lejow- Lady Post-a-lot
Hoezo alweer? Heb ik er eentje gemist?Storm schreef:Omg, alweer een rel in het dagcafe
Chocolate Cookie- Ratel
DENK AAN JE ARMEN!!!!!Stuiterbal schreef:hahahahahaha thnxxx voor de uitleg Dan ga ik nu maar echt even douchen....
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Er zijn al een paar rellen geweest in het dagcafe laatste tijd, hoorChocolate Cookie schreef:Hoezo alweer? Heb ik er eentje gemist?Storm schreef:Omg, alweer een rel in het dagcafe
Gast- Gast
Sjaantje schreef:DENK AAN JE ARMEN!!!!!Stuiterbal schreef:hahahahahaha thnxxx voor de uitleg Dan ga ik nu maar echt even douchen....
Niet omlaag.. niet omhoog
maar WIJD!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:DENK AAN JE ARMEN!!!!!Stuiterbal schreef:hahahahahaha thnxxx voor de uitleg Dan ga ik nu maar echt even douchen....
Armen wijd en benen gespreid
Gast- Gast
Chocolate Cookie- Ratel
Ik denk dat ik voorlopig maar niet zwanger wordt.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Lejow schreef:Sjaantje schreef:DENK AAN JE ARMEN!!!!!Stuiterbal schreef:hahahahahaha thnxxx voor de uitleg Dan ga ik nu maar echt even douchen....
Niet omlaag.. niet omhoog
maar WIJD!!!
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: