Dagcafé
+16
Jeanette
VeryCherry
Joontjuh
Rush
Champagne
Lotus
girli
Qiara
Burn
Lavendel
Chocolate Cookie
Lejow
Sjaantje
Zwoesj
Suus
Jordana
20 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Ik wil naar huis haha. We zijn een bar aan het maken bij m`n vriend. Super gaaf!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lily schreef:wat lief van je jade wel fijn dat haar ouders je weer naar huis brengen dat scheelt weer een hele fietstocht
nou.. lief is niet echt het juiste woord...
soms is het wel onhandig.. omdat ze gewoon nooit naar mij kan komen.. en het kost eigenlijk altijd geld om naar haar toe te gaan.. (gemiddeld 8 euro met de bus.. of shoppen/eten/bios etc)..
Nu heb ik dat geld er graag voor over hoor! Alleen ik ben student, en kan door mijn aanvallen niet werken in combinatie met mijn studie.. duss dat betekent dat het me gewoon niet altijd lukt
Maar op de fiets is een prima oplossing.. en ik vind het inderdaad super fijn dat haar ouders me terug brengen!! Maar ze heeft sowieso super lieve ouders hoor! Als het echt nodig was dan hadden ze me denk ik ook nog opgehaald.. maar dat wil ik niet
Ik ben dan altijd maar blij dat ik KAN fietsen.
Gast- Gast
Suus schreef:Succes Jade! Heb je een regenpak? Ik vind het nooit zo erg om door de regen te fietsen als ik zelf droog blijf
Ik heb wel een regenjas.. die doe ik sowieso aan! (al is het nu nog droog!!)
En ik neem gewoon een droge broek mee
volgens routenet is het trouwens precies 1 uur fietsen... stiekem hoop ik dat ik wat sneller ben
Gast- Gast
ja maar je kon er ook voor kiezen om geld te besparen en niet te gaan. Daarom lief van je dat je gaat
Gast- Gast
Lily schreef:ja maar je kon er ook voor kiezen om geld te besparen en niet te gaan. Daarom lief van je dat je gaat
ik bespaar ook geld.. en daarom ga ik fietsen
maar ik snap een beetje wat je bedoeld
Gast- Gast
Hoi Alex! Hoe gaat het?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lily schreef:ja je moet een goede bodem hebben voor die fietstocht van dadelijk
ja.. ik neem wel een liga en een flesje water mee voor onderweg.. al denk ik dat ik daar niet aan toe kom als het begint te regenen
Gast- Gast
Het gaat wel! Ik voelde me gisteren echt heel rot, ik had onwijze buikpijn van de bami van zondag en gisteren heb ik een gebakje gegeten en ik voelde me echt een plofvarken. Maar gelukkig was ik vanmorgen lichter dan gisteren! Dus ik ben wel weer een beetje blij. Vanmiddag weer naar de psychiater om mijn AD-dosis te bespreken, verder lekker niks. Oh ja en straks komt mijn moeder een bakkie doen.
Lotus, ik las dat je een meisje gemaild hebt over een kamer, leuk! Ik hoop dat ze ja zegt, dan ben je eindelijk klaar met zoeken! Hoe gaat het verder met je?
Lotus, ik las dat je een meisje gemaild hebt over een kamer, leuk! Ik hoop dat ze ja zegt, dan ben je eindelijk klaar met zoeken! Hoe gaat het verder met je?
Gast- Gast
Reva schreef:Huh kan je op routenet ook fietsroutes doen dan? Wist ik niet
ja
Als je de bestemming enzo invoert en drukt op plan route krijg je optimaal/snel en als je daar naar beneden scrollt kun je kiezen voor auto, met aanhanger, 2 soorten trucks, fiets en te voet.
Gast- Gast
Goedemorgen Alex!
Lekker zo'n rustig dagje
Lekker zo'n rustig dagje
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
@Alex: Fijn dat het vandaag wat beter met je gaat dan gisteren. Heb je eigenlijk nog iets met je brieven gedaan bij therapie?
Ik ben erg aan het worstelen met mezelf. En met eten en mijn gedachten en gevoelens en alles. Ik weet dat ik zelf stappen moet zetten, maar ik doe helemaal niets. Dat schiet dus niet op. Ik kan mezelf er niet toe zetten en ik weet niet waarom. Ik maak een puinhoop van mijn leven. Misschien ben ik wel gewoon te moe. Ik weet het niet. Het is een chaos in mijn hoofd.
Ik ben erg aan het worstelen met mezelf. En met eten en mijn gedachten en gevoelens en alles. Ik weet dat ik zelf stappen moet zetten, maar ik doe helemaal niets. Dat schiet dus niet op. Ik kan mezelf er niet toe zetten en ik weet niet waarom. Ik maak een puinhoop van mijn leven. Misschien ben ik wel gewoon te moe. Ik weet het niet. Het is een chaos in mijn hoofd.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Jade schreef:Reva schreef:Huh kan je op routenet ook fietsroutes doen dan? Wist ik niet
ja
Als je de bestemming enzo invoert en drukt op plan route krijg je optimaal/snel en als je daar naar beneden scrollt kun je kiezen voor auto, met aanhanger, 2 soorten trucks, fiets en te voet.
Leuk!
Oef, 18 km naar mn zus. Das best een stukje
En ik ben na drie straten voorbij mijn huis al in dubio welke straat ze bedoelen, whaha.
Gast- Gast
Reva schreef:Jade schreef:Reva schreef:Huh kan je op routenet ook fietsroutes doen dan? Wist ik niet
ja
Leuk!
Oef, 18 km naar mn zus. Das best een stukje
En ik ben na drie straten voorbij mijn huis al in dubio welke straat ze bedoelen, whaha.
haha.. ach.. bij mij geven ze ook een weg aan waarvan ik niet wist dat die bestond.. maar ik weet evt. nog wel een andere weg das alleen 4 km verder
Gast- Gast
ik heb even bij ons gekeken en als ik naar m`n ouders wil wordt ik door een zandpad gestuurd
Gast- Gast
Lily schreef:ik heb even bij ons gekeken en als ik naar m`n ouders wil wordt ik door een zandpad gestuurd
Wel sportief..
Gast- Gast
achja zal nu wel te doen zijn maar als het dagen droog is met dat droge zand pfff is er geen doen aan haha. Achja ik fiets zelden dus
Gast- Gast
Lily schreef:ik heb even bij ons gekeken en als ik naar m`n ouders wil wordt ik door een zandpad gestuurd
ja.. volgens mij is die weg die ik niet ken dus ook een zandpad.. althans.. ik weet daar wel een boerenland paadje..
maar ik kijk wel hoe het eruit ziet
als t een drek bende is dan fiets ik wel 4 km om..
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: