Dagcafé
+16
Jeanette
VeryCherry
Joontjuh
Rush
Champagne
Lotus
girli
Qiara
Burn
Lavendel
Chocolate Cookie
Lejow
Sjaantje
Zwoesj
Suus
Jordana
20 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Blegh!! Ik kan niet meer op mijn werk op het Yes Forum. Collega vertelde dat een collega op een andere locatie een officiele waarschuwing heeft gekregen voor prive gebruik op de pc.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wat voor werk doe je Jeanette?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
En terrecht tochJeanette schreef:Blegh!! Ik kan niet meer op mijn werk op het Yes Forum. Collega vertelde dat een collega op een andere locatie een officiele waarschuwing heeft gekregen voor prive gebruik op de pc.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Whahahaha, en bedankt!
Ik werk als woonbegeleider voor verstandelijke gehandicapten. Dus niet eens wat op kantoor.
Ik werk als woonbegeleider voor verstandelijke gehandicapten. Dus niet eens wat op kantoor.
En wanneer heb je dan de mogelijkheid om te internetten?Jeanette schreef:Whahahaha, en bedankt!
Champagne- Prater
Jaa precies! En daarnaast doe echt iedereen het, dus of het nou gewoon een fabeltje is? Wie weet wat voor sites diegene bezocht haha!
Ze kijken altijd mee
Champagne- Prater
Champagne schreef:Ze kijken altijd mee
Oeh gezellig haha!
Maar ik duik nu toch maar eens de douche in en ga mijn vrije dag eens goed benutten! Fijne dag allemaal!
Ja dat vraag ik me ook af.Champagne schreef:En wanneer heb je dan de mogelijkheid om te internetten?Jeanette schreef:Whahahaha, en bedankt!
Rush- Lady Post-a-lot
Iemand nog iets leuks meegemaakt?
Champagne- Prater
Rush schreef:Ja dat vraag ik me ook af.Champagne schreef:En wanneer heb je dan de mogelijkheid om te internetten?Jeanette schreef:Whahahaha, en bedankt!
Als ik slaapdienst heb en alle clienten liggen te pitten en ikzelf nog niet in slaap kan komen.
Oh dat is toch niet zo erg? Heb je een zakelijke laptop dan ofzo?Jeanette schreef:Rush schreef:Ja dat vraag ik me ook af.Champagne schreef:En wanneer heb je dan de mogelijkheid om te internetten?Jeanette schreef:Whahahaha, en bedankt!
Als ik slaapdienst heb en alle clienten liggen te pitten en ikzelf nog niet in slaap kan komen.
Champagne- Prater
Och, nou daar moeten ze niet over zeuren. Of je nou slaapt of internet, whaha. Boeiend.Jeanette schreef:Rush schreef:Ja dat vraag ik me ook af.Champagne schreef:En wanneer heb je dan de mogelijkheid om te internetten?Jeanette schreef:Whahahaha, en bedankt!
Rush- Lady Post-a-lot
Net mijn nagels gelakt Vanavond nog even scrubben en dan ben ik klaarvoor de vakantie
Champagne- Prater
Hahaha die is leuk!!
Champagne- Prater
Ik heb net een erg nuttig overleg gehad. We gingen zitten en vroegen ons alle drie af wat we eigenlijk moesten bespreken. En verder kwamen we eigenlijk niet.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
haha dat is wel efficientLotus schreef:Ik heb net een erg nuttig overleg gehad. We gingen zitten en vroegen ons alle drie af wat we eigenlijk moesten bespreken. En verder kwamen we eigenlijk niet.
Champagne- Prater
Zo woonkamer en slaapkamer helemaal gepoetst..
Nu de gang, peuterkamer, keuken, wc en badkamer nog en dan ben ik weer klaar !!!
Ow en de was dan nog.
Nu de gang, peuterkamer, keuken, wc en badkamer nog en dan ben ik weer klaar !!!
Ow en de was dan nog.
Gast- Gast
Wat eten we vanavond?
Champagne- Prater
Haha, ik vond het wel grappig. We wisten ook echt niet meer wie bij de vorige vergadering had bedacht dat we dit overleg moesten hebben.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Champagne schreef:Wat eten we vanavond?
Wraps! Ik had alles gisteravond gehaald ervoor, thuisgekomen gaan douchen en daarna kon ik me niet meer zetten tot eten maken. Dus ik verheug me op vanavond!
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: