Welke Chi tang?
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke Chi tang?
Ik ben mijn Chi tang gewoon kwijt.. Ik had hem al jaren.. maar ik kan hem dus echt helemaal nergens vinden, misschien gesneuveld met de verhuizing of ik heb hem in Mexico vergeten.. anyway, ik denk ik bestel wel een nieuwe, maar zie even door de bomen het bos niet meer. Toen ik hem kocht was er maar 1. Een zwarte, en that's it. Maar nu zie ik wel 15 soorten. HELP. Welke moet ik hebben????
Hier een link met alle soorten:
http://www.johnbeerens.com/shop/Stijltangen/?utm_source=facebook&utm_medium=banner&utm_campaign=fbstijltang
Hier een link met alle soorten:
http://www.johnbeerens.com/shop/Stijltangen/?utm_source=facebook&utm_medium=banner&utm_campaign=fbstijltang
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Welke Chi tang?
De Chi Turbo!! Die vind ik persoonlijk echt geweldig. Heb hem trouwens ook online via John Beerens gekocht, goede service en snel in huis.
Kan flink wat haar tussen, en zelf de tempratuur instellen (90 tot 180 graden geloof ik)
Ik heb gewoon de middenmaat als een 'standaart' chi.. (maar je hebt ook met brede platen voor echt dik kroeshaar)
Toen ik trouwens research had gedaan vond ik heel veel negatieve reacties over de Chi Nano.. Die zou ik dus niet kopen. Sowieso veel matige reacties over de digitale chi's dat de schermpjes sneller kapot gingen en dat je dus je tempratuur niet meer kon instellen.
Kan flink wat haar tussen, en zelf de tempratuur instellen (90 tot 180 graden geloof ik)
Ik heb gewoon de middenmaat als een 'standaart' chi.. (maar je hebt ook met brede platen voor echt dik kroeshaar)
Toen ik trouwens research had gedaan vond ik heel veel negatieve reacties over de Chi Nano.. Die zou ik dus niet kopen. Sowieso veel matige reacties over de digitale chi's dat de schermpjes sneller kapot gingen en dat je dus je tempratuur niet meer kon instellen.
Gast- Gast
Punk'd schreef:De Chi Turbo!! Die vind ik persoonlijk echt geweldig. Heb hem trouwens ook online via John Beerens gekocht, goede service en snel in huis.
Turbo dus Ok.. ik ga denk ik voor de normale.. 3cm platen denk ik.
Ps. begint jouw voornaam met een M?
@ CKC.. ja haha.. - Wij hebben elkaar toch op facebook of ben ik nu in de war
Gast- Gast
Een rode volumizer? Wil je hem verkopen?Reva schreef:Ik heb de Chi Volume nog iets geloof ik.. Gebruik hem nooit
Laatst aangepast door Purple op di 9 aug 2011 - 4:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb de Chi Volume nog iets geloof ik.. Gebruik hem nooit
Die wil ik wel van je overnemen als je er niet al te veel voor wil hebben natuurlijk .
Gast- Gast
Purple schreef:mozzarella schreef:Oh great minds think alike zie ik.
Ik heb nav van dit topic net de chi turbo besteld...en dat terwijl ik vorige week al een andere nieuwe heb gekocht .
Gast- Gast
Oh, dan heb je aan 3 ook veel te veel en ben ik de eerste keuze!mozzarella schreef:Ik heb nav van dit topic net de chi turbo besteld...en dat terwijl ik vorige week al een andere nieuwe heb gekocht .
Gast- Gast
Pff, ik word hebberig van dit topic
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
mozzarella schreef:Purple schreef:mozzarella schreef:Oh great minds think alike zie ik.
Ik heb nav van dit topic net de chi turbo besteld...en dat terwijl ik vorige week al een andere nieuwe heb gekocht .
haha het is echt een zeer goede aankoop.. Als het lampje heel snel knippert (binnen 10 seconde) is dat ding al op max (180 graden) tempratuur.
Gast- Gast
Volgens mij wel haha.. Komt in iedergeval dikke rook vanaf .. Als ik stijl (nadat ik uit de douche kom en mijn haar eerst droog heb gefohnt) dan hoef ik echt 3 dagen lang niets aan mijn haren te doen tot de volgende wasbeurt.. zo stijl blijft het
Ik heb trouwens geen krullen maar onderin een lichte slag. Ik wil het gewoon kaarsrecht hebben
Ik heb trouwens geen krullen maar onderin een lichte slag. Ik wil het gewoon kaarsrecht hebben
Gast- Gast
Haha Punk'd, nee.. ik wist niet precies wie je was van het forum dus had je nog niet geaccepteerd. Ga ik doen,als ik thuis ben!
Anyway: heb de Chi Turbo besteld.. een van 3cm. Mijn tang van Philips gaat ook tot 230 maar dat is wel erg heet.. met mijn vorige Chi had je geeneens een tempratuur instelling.. maar die van Philips is echt niet goed genoeg.. de meeste hebben een keramische 'laag' en de platen van de CHI zijn echt helemaal keramisch..
Anyway: heb de Chi Turbo besteld.. een van 3cm. Mijn tang van Philips gaat ook tot 230 maar dat is wel erg heet.. met mijn vorige Chi had je geeneens een tempratuur instelling.. maar die van Philips is echt niet goed genoeg.. de meeste hebben een keramische 'laag' en de platen van de CHI zijn echt helemaal keramisch..
mozzarella schreef:Purple schreef:mozzarella schreef:Oh great minds think alike zie ik.
Oh stout! Nou, na een Chi wil je nooit anders meer..
Ik zit nu ook te twijfelen of ik er een zal kopen
Alleen stijl ik mijn haar niet zo heel vaak, heb ook een vrij nieuwe tang, maar die werkt niet zo heel fijn.
Ga eens kijken of er hier in de buurt een winkel zit die ze verkoopt, kan ik ze toch eens in het echt bekijken..
Of zijn ze alleen online verkrijgbaar?
Alleen stijl ik mijn haar niet zo heel vaak, heb ook een vrij nieuwe tang, maar die werkt niet zo heel fijn.
Ga eens kijken of er hier in de buurt een winkel zit die ze verkoopt, kan ik ze toch eens in het echt bekijken..
Of zijn ze alleen online verkrijgbaar?
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb een CHI 3/4 Volumizer, maar ik wil denk ik een gewone platte. Weet niet waarom , maar heb het idee dat dat beter werkt ofzo!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Heb je deze?wc-eend schreef:Ik heb een CHI 3/4 Volumizer, maar ik wil denk ik een gewone platte. Weet niet waarom , maar heb het idee dat dat beter werkt ofzo!
Gast- Gast
Eigenlijk ben jij best een b*tch.mozzarella schreef:Purple wil hem wel van je kopen, wceend .
Gast- Gast
Ik heb die inderdaad. De 3/4 Volumizer. Wil wel ruilen tegen een platte Purple
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik heb de nano met schermpje en ik heb er geen problemen mee. Super dingetje!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Garantie chi tang
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» Welke van de 2?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Welke jas?
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» Welke van de 2?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Welke jas?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: