Maak jij je wel eens ergens zorgen om in je relatie?
+12
studiebol
Rush
Shanna
bolus26
RYW
Rumble
Arwyn
PrimaBella
Bet Weter
Mamsie
Gizmo
PluDan
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Maak jij je wel eens ergens zorgen om in je relatie?
Edit: als mijn vriend hier mag blijven (hij heeft wat problemen met zijn studie, haalt hij het niet dan kan hij hier financieel niet blijven - hij is Australier), gaan wij ook dit jaar nog samenwonen, we zijn nu half jaar bij elkaar.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Eh,nee.. of nou soms..als ik een bitch ben for no reason, dan denk ik wel eens.. straks dumpt ie mij.. maar verder zijn we eigenlijk heel stabiel en de dingen waarover we niet eens worden, ga ik ook niet eindeloos over door meer. We zijn nou eenmaal 2 personen.. met andere opvattingen..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Bet Weter schreef:Huh? Blijkbaar lokken je opmerkingen een reactie bij me uit. Ik doe het in elk geval niet bewust ofzo
Je harkt in elk geval met je reactie alle stellen die snel gaan samenwonen bij elkaar, terwijl dat helemaal niks zegt over de kwaliteit van de relatie.
Nee hoor, dat doe ik helemaal niet. Zoals je kan lezen staat er dat ik één voorbeeld geef, en zeg dat je helemaal niet weet of elk snel/pas samenwonend stelletje wel inderdaad gelukkig is, of er altijd wel een reden tot jaloezie is. Daarmee hark ik niemand bij elkaar hoor, dat is volledig je eigen interpretatie.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Aardbei89 schreef:Ik deel je gevoel ook wel een beetje. We zijn nu bijna 3 jaar samen en zijn beide pas over 2 jaar klaar met studie. Dan een baan zoeken en geld sparen.. Dus voordat wij samenwonen zijn we nog eens 3 jaar verder! Een vriendin van me ging al na een half jaar samenwonen met haar vriend. Af en toe ben ik wel eens jaloers op haar, ze kennen elkaar nog geen jaar en hebben nu al een huisje, hondje alles! Maar goed, het is niet anders.. En daarbij zijn mijn vriend en ik allebei pas 22 jaar, dus we hebben nog even
Edit: verder maak ik me trouwens nergens zorgen over binnen onze relatie
Tsja. Het meisje waarmee mijn ex is vreemdgegaan (was vroeger een goede vriendin van me) is na haar stukgelopen huwelijk ook weer heel snel gaan samenwonen, ze is nu weer praktisch mijn buurvrouw. Dat is na een paar maandjes relatie ofzo geweest. Ik ben daarentegen ruim 2,5 jaar samen met mijn vriend en gaan over een maandje samenwonen. Dat hebben we heel bewust zo gedaan en weten zeker dat de basis straks goed is.
Omdat dit een roddeldorp is en men weet wat er tussen haar en mijn ex gebeurd is, krijg ik regelmatig alle dirt over haar te horen. Dan hoor ik dat ze alleen maar samenwoont omdat zij en haar nieuwe vriend anders geen huur kunnen betalen etc, en dat zij eigenlijk nog getrouwd is, en dat ze elkaar eigenlijk nu alweer zat zijn maar niet van elkaar af kunnen omdat ze anders beiden de vaste lasten niet kunnen betalen.
Dan kan je wel denken: man, wat hebben ze het goed voor elkaar, nu al lekker samenwonen en hondjes en alles, maar je weet gewoon niet hoe het achter de voordeur is. Misschien is het wel helemaal zo leuk niet, hebben ze nog nooit ruzie gehad en weten ze helemaal niet hoe de ander dan reageert, hebben ze op een roze wolk een beslissing gemaakt en blijkt de realiteit een stuk minder schattig. Dat weet je allemaal niet.
Kijk maar.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:
Tsja. Het meisje waarmee mijn ex is vreemdgegaan (was vroeger een goede vriendin van me) is na haar stukgelopen huwelijk ook weer heel snel gaan samenwonen, ze is nu weer praktisch mijn buurvrouw. Dat is na een paar maandjes relatie ofzo geweest. Ik ben daarentegen ruim 2,5 jaar samen met mijn vriend en gaan over een maandje samenwonen. Dat hebben we heel bewust zo gedaan en weten zeker dat de basis straks goed is.
Omdat dit een roddeldorp is en men weet wat er tussen haar en mijn ex gebeurd is, krijg ik regelmatig alle dirt over haar te horen. Dan hoor ik dat ze alleen maar samenwoont omdat zij en haar nieuwe vriend anders geen huur kunnen betalen etc, en dat zij eigenlijk nog getrouwd is, en dat ze elkaar eigenlijk nu alweer zat zijn maar niet van elkaar af kunnen omdat ze anders beiden de vaste lasten niet kunnen betalen.
Dan kan je wel denken: man, wat hebben ze het goed voor elkaar, nu al lekker samenwonen en hondjes en alles, maar je weet gewoon niet hoe het achter de voordeur is. Misschien is het wel helemaal zo leuk niet, hebben ze nog nooit ruzie gehad en weten ze helemaal niet hoe de ander dan reageert, hebben ze op een roze wolk een beslissing gemaakt en blijkt de realiteit een stuk minder schattig. Dat weet je allemaal niet.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:RYW schreef:
Ik snap niet waarom sommige woorden in dit stukje gearceerd zijn.
Gast- Gast
Guattari schreef:
Jeetje, niemand snapt ook ergens wat van.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Guattari schreef:
Ehm, ok...
Gast- Gast
Ik vind dit topic te ingewikkeld worden
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Guattari schreef:Melis_je schreef:Guattari schreef:
Ehm, ok...
Nee, ik snap het ook niet .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik maak me zorgen..
» Ik maak me zorgen, kat ontsnapt...
» Ik maak me zorgen (pijn aan nek)
» De vergrijzing - maak jij je zorgen?