Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

+8
Droopy28
Pompoen
Susan
Blair
Bliss
Bazinga
May
Discordia
12 plaatsers

Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Discordia zo 5 aug 2012 - 6:52

Alles wijst erop dat ik ongesteld word binnen nu en een korte tijd. Maar ik verwachtte het eigenlijk vrijdag al. Mijn menstruatiecyclus is niet altijd hetzelfde, dus eigenlijk weet ik ook niet wanneer ik me echt dingen moet gaan afvragen laughcry

Is die van jullie wel zo stipt?
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  May zo 5 aug 2012 - 6:56

Nee ik ben nu 10 dagen overtijd. Maar ik maak me geen zorgen, zwanger kan ik niet zijn. Ik hou het maar op een late reactie op het stoppen met de pil.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Bazinga zo 5 aug 2012 - 6:57

Ik ben in zoverre stipt; 't schommelt 2, 3 dagen, maar wel altijd de week rondom Volle Maan (heel weird) Als ik 6 dagen te laat ben, ga ik wel schrikken, eigenlijk..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Bliss zo 5 aug 2012 - 6:59

Ik ben aan de pil en eigenlijk word ik bijna altijd op zondagmiddag ongesteld, kan de klok er aardig op gelijk zetten! Als t ineens twee dagen langer zou duren, zou ik me dan ook wel zorgen gaan maken denk ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Blair zo 5 aug 2012 - 7:00

Nu wel regelmatig, maar voorheen was het echt een ramp. Heb wel zo'n app op m'n iphone die het ALTIJD goed heeft, ik moet dan wel elke maand alles goed invullen, wanneer menstruatie begint/eindigt, hij houd alles dan bij en in mijn period log staan dan van elke maand de lengte van mijn cyclus, daaruit kon ik dus opmaken dat het nu wel regelmatig is, en voorheen niet. laughcry

Ik maak me pas 'zorgen' als ik echt een week tot 2 weken over tijd ben.


Laatst aangepast door Babydoll op zo 5 aug 2012 - 7:06; in totaal 1 keer bewerkt
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Susan zo 5 aug 2012 - 7:04

Na een paar dagen doe ik wel een testje voor de zekerheid, al verwacht ik dan wel dat die negatief is als we geen seks zonder voorbehoedmiddel hebben gehad. Het is dan meer even voor de zekerheid.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 7:07

Met de pil was het altijd stipt. Nu, zonder de pil, zit er nog geen duidelijke cyclus in.

De mijne is dus niet zo stipt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Susan zo 5 aug 2012 - 7:10

Mijn cyclus is trouwens wel aardig stipt sinds mijn eerste zwangerschap, alleen in de maand dat ik zwanger raakte van Yrsa toevallig een keer niet. Toen was ik in eerste instantie overtijd doordat ik een langere cyclus had en in tweede instantie pas door de zwangerschap. Als ik toen meteen een test had gedaan toen ik een of twee dagen overtijd was, had ik misschien wel eerst negatief getest omdat het nog te vroeg was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Pompoen zo 5 aug 2012 - 7:13

Babydoll schreef:Nu wel regelmatig, maar voorheen was het echt een ramp. Heb wel zo'n app op m'n iphone die het ALTIJD goed heeft, ik moet dan wel elke maand alles goed invullen, wanneer menstruatie begint/eindigt, hij houd alles dan bij en in mijn period log staan dan van elke maand de lengte van mijn cyclus, daaruit kon ik dus opmaken dat het nu wel regelmatig is, en voorheen niet. laughcry

Ik maak me pas 'zorgen' als ik echt een week tot 2 weken over tijd ben.

Hee wat is dat voor app? Lijkt me wel handig!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Blair zo 5 aug 2012 - 7:14

тыквашка schreef:
Babydoll schreef:Nu wel regelmatig, maar voorheen was het echt een ramp. Heb wel zo'n app op m'n iphone die het ALTIJD goed heeft, ik moet dan wel elke maand alles goed invullen, wanneer menstruatie begint/eindigt, hij houd alles dan bij en in mijn period log staan dan van elke maand de lengte van mijn cyclus, daaruit kon ik dus opmaken dat het nu wel regelmatig is, en voorheen niet. laughcry

Ik maak me pas 'zorgen' als ik echt een week tot 2 weken over tijd ben.

Hee wat is dat voor app? Lijkt me wel handig!

Period tracker (lite), wit icoontje met roze bloem. Ik heb de gratis versie en die voldoet prima.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Droopy28 zo 5 aug 2012 - 7:17

May schreef:Nee ik ben nu 10 dagen overtijd. Maar ik maak me geen zorgen, zwanger kan ik niet zijn. Ik hou het maar op een late reactie op het stoppen met de pil.

Ik ben begin maart gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld geweest... maar ik maak me geen zorgen Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? 1578173417

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Pompoen zo 5 aug 2012 - 7:17

Mijn cyclus is behoorlijk onregelmatig maar over het algemeen begin ik 'onrustig' te worden als ik op dag 30 zit want meestal is mijn cyclus korter dan dat (tussen de 23 en 28 dagen). Zorgen maak ik me dan niet, als ik zwanger zou zijn zou ik blij zijn, dus ik vind het wel vervelend als ik later ongesteld wordt want meestal schiet ik dan in de stress en zit ik te klooien met testen waar toch niets uit komt.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 7:49

Tot 2 maanden geleden was die altijd maar ook echt altijd 34 dagen. Sinds dat we besloten hebben voor een tweede kindje te gaan heb ik een keer 39 en de laatste keer 38 dagen gehad. En tja na die 34 dagen begin ik dan wel hoop te krijgen haha. Maar ik vind het vooral irritant dat ie na al die jaren ineens een paar dagen langer is. Ook nu net dat we dus voor een tweee te gaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  May zo 5 aug 2012 - 7:52

Droopy28 schreef:
May schreef:Nee ik ben nu 10 dagen overtijd. Maar ik maak me geen zorgen, zwanger kan ik niet zijn. Ik hou het maar op een late reactie op het stoppen met de pil.

Ik ben begin maart gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld geweest... maar ik maak me geen zorgen Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? 1578173417

Ik ben ook begin maart gestopt en meteen tussen de 34-38 dagen ongesteld. Maar nu zit ik al op dag 48, maar het komt vanzelf wel. Heb al wel een dikke week het gevoel dat het elk moment kan komen, dat vind ik wel een beetje irritant.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 7:56

Mijn cyclus is heel regelmatig en als ik 2 dagen te laat, ga ik me al zorgen maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Sophiee zo 5 aug 2012 - 8:04

Mijn cyclus is ook zeer regelmatig. Na twee dagen zou het bij ook gaan kriebelen!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Makamba zo 5 aug 2012 - 8:18

Sophiee schreef:Mijn cyclus is ook zeer regelmatig. Na twee dagen zou het bij ook gaan kriebelen!

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 8:24

Na twee weken.
Ik ben tot nu toe niet langer dan twee weken overtijd geweest na mijn laatste zwangerschap.
Het is nog niet helemaal op de rit geloof ik. Wel onhandig, zeker als je gewend bent de klok er zowat op gelijk te kunnen zetten.
Maar nu zou ik me na twee weken wel zorgen gaan maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 8:30

Ik kan bijna de tijd aangeven dat ik ongesteld wordt, zo stipt ben ik Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? 394967 . Ik zou mij dus na een dag of 3 echt zorgen gaan maken, aangezien het bij mij altijd regelmatig is. Als de dagen een beetje zouden schommelen, zou ik na ruim een week de boel eens gaan checken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  kwak zo 5 aug 2012 - 9:03

toen wij bewust gingen proberen om een tweede kindje te krijgen was ik na 1 dag al "ongerust" en had ik hoop.
tot vervelends toe....
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Summerlovin ma 6 aug 2012 - 7:39

Ik ben aan de pil. Ik word altijd zondag ochtend ongesteld, dit is dus echt al jaren zo. Als ik het maandag avond nog niet zou zijn zou ik me toch wel zorgen gaan maken.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'? Empty Re: Overtijd, wanneer maak jij je 'zorgen'?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum