Leukste tip die je ooit gehoord hebt...
+2
SarahKey
Muppetje
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Leukste tip die je ooit gehoord hebt...
Muppetje schreef:Twellie schreef:Muppetje schreef:Twellie schreef:Muppetje schreef:Is nog een hele kust typen op je telefoon...
Ik weet ook wel dat t niets uitmaakt hoor, vroeg me alleen af welke ' bakerpraatjes' er hierover allemaal de ronde doen.
Een kunst bedoel je ?
Ik ken ook alle bovengenoemde tips en verder zijn er toch allerlei voedingsmiddelen waarvan de spermakwaliteit zou verbeteren? Vis eten, niet te vet eten etcetera.
Nouhou
Haha sorry, ik zie ze ook elke keer!
Ik weet er ook nog een: geen warme baden.
Voor hem hoop ik, anders moet ik naar een afkickkliniek
Jazeker voor hem! Zie ik daar nu een cyclus onderin je ticker? Wat fijn voor je! Krijg je nu Clomid? Ik hoop dat dit niet al in je openingspost stond, want dan heb ik niet goed gelezen.
Gast- Gast
Ja dat stond er al...
Heb primolut gehad en ben ongesteld geworden, ben nu inderdaad met de Clomid begonnen. De 31 dagen weet ik natuurlijk niet, die zijn maar n schatting....
Heb primolut gehad en ben ongesteld geworden, ben nu inderdaad met de Clomid begonnen. De 31 dagen weet ik natuurlijk niet, die zijn maar n schatting....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hopelijk slaat het goed bij je aan, maar de vorm van PCO die je had was niet heel ernstig of wel? Dan is er ook een grotere kans dat het helpt. Ik hoop dat je deze maand een goede kans hebt, dat mag wel na al die wachttijd.
Gast- Gast
Twellie schreef:Hopelijk slaat het goed bij je aan, maar de vorm van PCO die je had was niet heel ernstig of wel? Dan is er ook een grotere kans dat het helpt. Ik hoop dat je deze maand een goede kans hebt, dat mag wel na al die wachttijd.
Dank je, dat hopen wij ook
Nee, niet zo ernstig, mijn hormoon waardes waren gewoon goed namelijk, maar ik had wel veel te veel kleine eiblaasjes
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
» Leukste compliment dat je ooit hebt gekregen?
» Ooit gehoord van monolid eye?
» Wat was je leukste feestje/avond ooit?
» Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?
» Leukste compliment dat je ooit hebt gekregen?
» Ooit gehoord van monolid eye?
» Wat was je leukste feestje/avond ooit?
» Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: