Kleur muurverf
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kleur muurverf
Ik ben op zoek naar fuchsia/hard roze of grijze muurverf voor 1 wand op de babykamer. Heeft iemand van jullie deze kleuren in zijn huis? Zo ja, van welk merk hebben jullie deze verf?
Nu heb ik zelf 2 kleuren gezien bij Flexa. Namelijk Explosie, Digitaal of Techno maar vind het altijd moeilijk in te schatten hoe de kleur er in het echt uitziet, tot nu toe is mijn ervaring dat alle verf lichter uitpakt.
Nu heb ik zelf 2 kleuren gezien bij Flexa. Namelijk Explosie, Digitaal of Techno maar vind het altijd moeilijk in te schatten hoe de kleur er in het echt uitziet, tot nu toe is mijn ervaring dat alle verf lichter uitpakt.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kleur muurverf
Flexa valt ook wat lichter uit, maar dekt wel erg goed! Je kan er toch altijd nog een keer overheen verven? Dat je gaat voor de kleur die op de pot staat en als dat niet bevalt dat je dan wat anders zoekt? Dat je een klein stukje doet en kijkt hoe het uitpakt.
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
[b]Ik heb roze muren in huis, heb een kleur van Flexa laten mengen, maar dan gewoon met Gamma huismerk-verf. Kleur bevalt tot nu toe wel goed.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
wij hebben een grijze muur in huis, geverfd met de muurverf van de karwei. In het begin leek het wel paars, maar dat is na een paar dagen gelukkig weggetrokken en nu is ie mooi grijs.
Gast- Gast
Flexa is wel erg fijne verf! Goed dekkend, het bevalt ons in ieder geval super!
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» NAV Kleur, ook ik wil kleur in mijn huis toevoegen! Hoe?
» Witte muurverf, welke?
» Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?
» Kleur jas
» Welke kleur?
» Witte muurverf, welke?
» Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?
» Kleur jas
» Welke kleur?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: