Witte muurverf, welke?
+9
Melis_je
Tsjip
Joyce
Jerry
Zwerver
Poisongirl
meisjesmama
Mizzie
Filoria
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Witte muurverf, welke?
Wij gaan ons nieuwe huis (120m2) helemaal wit verven van binnen. Alle muren zijn nu vies-gebroken-wit. Dat willen we allemaal spierwit gaan verven. Gezien we veel van dezelfde verf nodig gaan hebben, willen we zeker weten dat we de goede kopen.
Welk merk witte muurverf heeft de beste prijs/kwaliteit-verhouding? Ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips
(ABE had het al over Wijzonol verf, maar er zijn vast nog meer goede merken)
Welk merk witte muurverf heeft de beste prijs/kwaliteit-verhouding? Ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips
(ABE had het al over Wijzonol verf, maar er zijn vast nog meer goede merken)
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Re: Witte muurverf, welke?
Iemand?
Ik zie dat Flexa en Histor verven nu in de aanbieding zijn bij Karwei. Is dat goede verf?
Ik zie dat Flexa en Histor verven nu in de aanbieding zijn bij Karwei. Is dat goede verf?
Filoria- Ratel
Flexa en Histor zijn over het algemeen wel goede merken. Wij gaan het binnenkort proberen met latex muurverf van Action. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden haha.
Gast- Gast
Wij hebben grote emmers verf gekocht van FLEXA RAL 9010. Heel mooi wit, we hebben het hele huis ermee gedaan!
Gast- Gast
Isabella schreef:Wij hebben grote emmers verf gekocht van FLEXA RAL 9010. Heel mooi wit, we hebben het hele huis ermee gedaan!
+ 1 Deze verf is ook vaak in de aanbieding bij Gamma of Praxis
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan volgend jaar ook onze muren van ons nieuwe huis allemaal strak wit verven. Wij gaan afwasbare verf aanschaffen zodat je hier en daar nog eens een vlek(je) kan weghalen.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Megara schreef:Flexa en Histor zijn over het algemeen wel goede merken. Wij gaan het binnenkort proberen met latex muurverf van Action. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden haha.
Beide merken zijn ook heel erg goed. Ik heb nu Gamma-merk verf gebruikt en die dekte dus niet. Dus de vriend van mijn moeder gelijk:"Waarom heb je op zijn minst dan geen Flexa of Histor gekocht?" Nou, omdat ik goedkoop wilde.
Gast- Gast
De gamme verf voor binnen enbuiten dekt (naar mijn ervaring) heel erg goed. Van flexa ben ik niet zo'n fan,histor zeker wel!! Ral 9010 is idd heel wit
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ons hele huis is ook wit. Ral 9010 van praxis eigen merk. Wij zijn er tevreden over!
Gast- Gast
onze action ervaring was niet zo bestMegara schreef:Flexa en Histor zijn over het algemeen wel goede merken. Wij gaan het binnenkort proberen met latex muurverf van Action. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden haha.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Wil je gewone verf of latex?
Wij hebben latex (voor de plafonds) gekocht van Gamma merk, je had er twee soorten en wij hebben de duurdere ('G' heet dat geloof ik, blauw glimmende sticker op de emmer). Die kun je ook buiten gebruiken en lekker schoonschrobben als dat nodig is
Wij hebben latex (voor de plafonds) gekocht van Gamma merk, je had er twee soorten en wij hebben de duurdere ('G' heet dat geloof ik, blauw glimmende sticker op de emmer). Die kun je ook buiten gebruiken en lekker schoonschrobben als dat nodig is
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik zeg Histor, heb mn hele huis ermee gedaan, top! Heb RAL 9001 op de muren en 9010 op het plafond (als ik het goed zeg, 9001 is gebroken wit toch?). Ik vind 9010 te wit voor op de muren, 9001 vind ik perfect, is een mooie warme kleur..
Gast- Gast
Bedankt voor alle tips alvast!
Enne, wat is het verschil tussen Latex en 'gewone verf' dan?
Enne, wat is het verschil tussen Latex en 'gewone verf' dan?
Filoria- Ratel
Oja en maakt het nog uit wat voor roller je hebt? Kan ik die wel gewoon bij Action kopen?
Filoria- Ratel
'gewone' verf (die blikken zegmaar) is duurder Nee, ik weet niet precies wat 't verschil is, maar latex wordt over 't algemeen op plafonds gesmeerd of op muren (al dan niet in kleur).
Rollers zou ik niet bij action halen, maar ook gewoon bij de bouwmarkt. Zoveel kosten die niet. En ik zou daar zeker niet op besparen, want als je rol gaat pluizen, heb je en je bak verf en je muur vol pluis en dan wil je niet...
Rollers zou ik niet bij action halen, maar ook gewoon bij de bouwmarkt. Zoveel kosten die niet. En ik zou daar zeker niet op besparen, want als je rol gaat pluizen, heb je en je bak verf en je muur vol pluis en dan wil je niet...
Jerry- Ratel
Wij hebben van action vachtrollers gebruikt, super fijn. Wij hadden ook dure van een verfzaak, maar die van action pluizen en spetteren niet. Ik vond ze super. Wel eerst even wassen met koud water en heel goed uitkloppen.
Groetjes Joyce
Groetjes Joyce
Joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10
Bedankt voor je tip hoor, maar mag ik vragen waarom je speciaal een gebruikersnaam aanmaakt hier om de verfrollers van action aan te prijzen, Joyce?
Filoria- Ratel
Omdat ze wellicht bij de Action werkt en hun rollers aan de man wilde krijgen? Ik heb zelf de wegwerpkwasten voor latex gebruikt van de Action en ze waren echt top. Dus ik geloof ook dat de rollers van de Action TOP kunnen zijn.
Gast- Gast
Wij hebben latex van de karwei gebruikt en de boel dekte in één keer (op een gestucte muur). Welke rollers we hadden weet ik niet meer, vast de goedkoopsten van de karwei.
Gast- Gast
Ik heb op het oude forum ook een tijdje mee geschreven en op dit forum al een tijd geleden aangemeld, dat had je natuurlijk ook gewoon kunnen zien. Echter heb ik nog geen tijd/ zin gehad om mee te schrijven en te kijken hoe het op dit forum werkt. Toen ik dit las heb ik toch maar een reactie geschreven, omdat ik het lullig had gevonden als je toch dure rollers zou kopen. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten.
Joyce- Fluisteraar
Ik ben er toch echt van overtuigd dat jij ingehuurd bent door Action om op zondagmiddag verfrollers aan te prijzen op internet! Hoeveel betaalt dat nu per uur Joyce?
Nee grapje, welkom hier en sorry voor de argwaan.
Nee grapje, welkom hier en sorry voor de argwaan.
Filoria- Ratel
Geen probleem, ik snap het wel.
Gelukkig werk ik op zondag niet, en al helemaal niet voor action, haha!
Succes met schilderen alvast!
Gelukkig werk ik op zondag niet, en al helemaal niet voor action, haha!
Succes met schilderen alvast!
Joyce- Fluisteraar
Joyce schreef:Wij hebben van action vachtrollers gebruikt, super fijn. Wij hadden ook dure van een verfzaak, maar die van action pluizen en spetteren niet. Ik vond ze super. Wel eerst even wassen met koud water en heel goed uitkloppen.
Groetjes Joyce
Wij hebben ze ook van de Action gebruikt en zowel mijn vriend als mijn schoonvader vonden ze erg fijn.
Verder hebben wij voor de muren latex van Flexa gebruikt (RAL9010) en voor de plafonds hebben we latex van de karwei gebruikt. Over beide merken zijn we tevreden al zouden we de volgende keer ook voor de muren de latex van karwei gebruiken. Dit is een stuk goedkoper en het resultaat was prima.
De verf voor de kozijnen en deuren komt ook bij de karwei vandaan.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
volgens mij kun je beter op iets anders besparen dan op een verfroller... Het verschil tussen goedkoop van action of 'duur' van gamma is misschien 4 euro..?
anyhow, ben benieuwd of je inmiddels geslaagd bent met uitzoeken
anyhow, ben benieuwd of je inmiddels geslaagd bent met uitzoeken
Jerry- Ratel
Ach, elke euro is meegenomen toch?
En we gaan morgen spullen kopen waarschijnlijk. Denk dat ik voor Flexa 9001 verf en Action rollers ga.
En we gaan morgen spullen kopen waarschijnlijk. Denk dat ik voor Flexa 9001 verf en Action rollers ga.
Filoria- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke kleur muur bij witte meubels?
» Welke kleur bikini bij witte huid?
» Is dat mooi witte vloer/witte kast/witte muren?
» Witte muren met witte meubels?
» Kleur muurverf
» Welke kleur bikini bij witte huid?
» Is dat mooi witte vloer/witte kast/witte muren?
» Witte muren met witte meubels?
» Kleur muurverf
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: