Wat heb jij op dit moment in de koelkast liggen?
+8
Pannetoet
Dolphinne
SarahKey
Caroow
SoGood
minoessepoes
ButterflyEffect
Lejow
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat heb jij op dit moment in de koelkast liggen?
Best veel heb net boodschappen gedaan...
- aantal flesjes bier
- fles malibu
- fles safari
- fles champagne
- 4x vleeswaren
-1x kaas
- 1 bleu band kookroom
-citroensap
- verschillende sausjes (mijn vriend gooit echt overal saus op )
- voorgekookte aardappel schijfjes
- paturain
- 2 pakken coolbest
- 1 pak milk en fruit
- 1 pak optimel
- 1 pak melk
- 3 salades ( voor kerst alvast gehaald)
- pindasaus
- geraspte kaas
- eieren
- bosvruchten jam
- 1 doosje met eigen gemaakte balkenbrei van oma
- 1 bakje file americian
- potje verwen fruit
- 1 krop sla
Zo dat was het wel
- aantal flesjes bier
- fles malibu
- fles safari
- fles champagne
- 4x vleeswaren
-1x kaas
- 1 bleu band kookroom
-citroensap
- verschillende sausjes (mijn vriend gooit echt overal saus op )
- voorgekookte aardappel schijfjes
- paturain
- 2 pakken coolbest
- 1 pak milk en fruit
- 1 pak optimel
- 1 pak melk
- 3 salades ( voor kerst alvast gehaald)
- pindasaus
- geraspte kaas
- eieren
- bosvruchten jam
- 1 doosje met eigen gemaakte balkenbrei van oma
- 1 bakje file americian
- potje verwen fruit
- 1 krop sla
Zo dat was het wel
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
- rose
- fanta
- 7up
- multisap
- appelsap
- becel
- boter
- vleesbeleg
- komkommer
- tomaten
- manderijnen
- champigong
- tjauw min (restjes van gisteren)
- slagroom
- melk
- smeerkaas
- water
dat was het volgens mij
- fanta
- 7up
- multisap
- appelsap
- becel
- boter
- vleesbeleg
- komkommer
- tomaten
- manderijnen
- champigong
- tjauw min (restjes van gisteren)
- slagroom
- melk
- smeerkaas
- water
dat was het volgens mij
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
En ik vind fruit van de fruitschaal echt niet lekker, veel te zacht en warm. Ik heb juist al mijn fruit (behalve bananen) in de koelkast.minoessepoes schreef:
Ik vind het ook helemaal niet lekker om mijn tanden in zo'n ijskoude appel te zetten. Dus het fruit ligt hier gewoon op de fruitschaal nu!
Gast- Gast
Ik heb de sinaasappelen in de koelkast zodat ik lekker koude jusdorange kan persen smorgens en die grapefruits was ik bang dat het allemaal tegelijk niet meer goed zou zijn, maar heb eigenlijk geen idee of het helpt..minoessepoes schreef: Ik vind het ook helemaal niet lekker om mijn tanden in zo'n ijskoude appel te zetten. Dus het fruit ligt hier gewoon op de fruitschaal nu!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Wat lilith zegt over dat de appels en peren oa minder snel rijpen, dat is alles wat ik er vanaf weet, vandaar dat ik dat fruit in de zomer wel in de koelkast leg, want dan gaat het nog sneller. Qua sinaasappels en grapefruits weet ik het niet, sinaasappels kunnen wel gewoon in de koelkast, dus grapefruits vast ook wel. Maak je elke ochtend vers sinaasappelsap? Wat goed, ik vind het wel lekker maar ik maak daar echt geen tijd voor. Ik kan me wel voorstellen dat je dat lekker koud wil drinken. Maar zo'n koude appel, zeker met dit weer vind ik echt niet lekker.
Mijn vriend eet geen fruit dus ik moet het alleen opeten en ik wil niet elke dag een appel bijvoorbeeld, dus ik koop meestal iets van 3 appels en 3 peren en 3 kiwi's en 2 sinaasappels enz. Ik voel altijd aan mijn fruit hoe rijp het is en ik neem dan een harde en een wat zachtere peer, zo is het geen probleem om ze op de fruitschaal te bewaren. Overigens is mijn fruit echt niet warm als het van de fruitschaal komt, het is hier amper 19 graden in huis, het is dan gewoon op kamer temperatuur.
Mijn vriend eet geen fruit dus ik moet het alleen opeten en ik wil niet elke dag een appel bijvoorbeeld, dus ik koop meestal iets van 3 appels en 3 peren en 3 kiwi's en 2 sinaasappels enz. Ik voel altijd aan mijn fruit hoe rijp het is en ik neem dan een harde en een wat zachtere peer, zo is het geen probleem om ze op de fruitschaal te bewaren. Overigens is mijn fruit echt niet warm als het van de fruitschaal komt, het is hier amper 19 graden in huis, het is dan gewoon op kamer temperatuur.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Oh dat warme fruit had ik niet niet gezegd hoor, voelt niet lekker aan je tanden zon koude appel. Ehm ik probeer het elke ochtend vers te persen maar als ik haast heb neem ik een glaasje sap wat ik in de winkel heb gekocht, is best wel prijzig dus het motiveert wel om vaak zelf te persen (verder leef ik niet zo gezond hoor, is meer een gewoonte die ik uit huis uit mee heb gekregen).
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
ButterflyEffect schreef:Oh dat warme fruit had ik niet niet gezegd hoor, voelt niet lekker aan je tanden zon koude appel. Ehm ik probeer het elke ochtend vers te persen maar als ik haast heb neem ik een glaasje sap wat ik in de winkel heb gekocht, is best wel prijzig dus het motiveert wel om vaak zelf te persen (verder leef ik niet zo gezond hoor, is meer een gewoonte die ik uit huis uit mee heb gekregen).
Nee ik weet dat jij dat niet schreef!
Wij drinken elke ochtend sinaasappelsap uit een pak, lang niet zo goed en lang niet zo lekker, ik vind vers geperst sap heerlijk namelijk maar ik zie me het niet elke ochtend doen! Kant en klaar kopen in de winkel is inderdaad prijzig, het loont wel om even zelf te persen inderdaad!
minoessepoes- Ratel
En dat vind jij niet warm voor fruit?minoessepoes schreef:het is hier amper 19 graden in huis, het is dan gewoon op kamer temperatuur.
Gast- Gast
tomaten, champignons, paprika, prei, yoghurt, jus d'orange, drinkyoghurt, boter, filet americain,creme fraiche, slagroom, knoflooksoep, gekookte aardappels, mayo, sambal, jam, potje zongedoogde tomaten, cola light, rum
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Purple schreef:En dat vind jij niet warm voor fruit?minoessepoes schreef:het is hier amper 19 graden in huis, het is dan gewoon op kamer temperatuur.
Nee dat vind ik kamertemperatuur!
minoessepoes- Ratel
Ok, duidelijk verschil van mening maar dat geeft niet.minoessepoes schreef:
Nee dat vind ik kamertemperatuur!
Gast- Gast
Youandi schreef:Sogood schreef:Waarom bewaren jullie fruit in de koelkast? Wat zou beter zijn?
Volgens mij blijven ze beter als je ze buiten de koelkast bewaart.
Ik vind het lelijk op tafel. En In het voorraad hok staat ook de droger, dus dan heb ik straks gekookt fruit.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat ik nou in mijn koelkast heb liggen....
» Wakker liggen in bed
» Wakker liggen van werk
» 's nachts wakker liggen in bed
» Ouders liggen in scheiding
» Wakker liggen in bed
» Wakker liggen van werk
» 's nachts wakker liggen in bed
» Ouders liggen in scheiding
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: