Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

doel van je vakantie

+18
Fred
_Lacey_
Suus
Caro
Caramba
Kabouter
minoessepoes
Champagne
Raindrop
love
studiebol
RioolSpook
Antibes
Qiara
Marin
Susan
SuperGrover
CCC
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

doel van je vakantie - Pagina 2 Empty Re: doel van je vakantie

Bericht  Caramba ma 8 aug 2011 - 2:01

Uitrusten, niets moet alles mag, excursies doen waarbij je wat van de omgeving ziet.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caro ma 8 aug 2011 - 2:58

Ligt eraan. Als ik 'gewoon' naar Frankrijk ga, dan wil ik zon pakken, boeken lezen, lekker eten en rustig aandoen.

Als ik aan het reizen ben, dan is het zoveel mogelijk zien, beleven, ervaren, fotograferen, de cultuur ontdekken en er even helemaal tussenuit. Dan ontspan ik vanzelf. We hebben vier weken Australie gedaan en dan ben ik de hele dag bezig maar dan kom ik wel écht tot rust.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Suus ma 8 aug 2011 - 3:14

Caro schreef:Ligt eraan. Als ik 'gewoon' naar Frankrijk ga, dan wil ik zon pakken, boeken lezen, lekker eten en rustig aandoen.

Als ik aan het reizen ben, dan is het zoveel mogelijk zien, beleven, ervaren, fotograferen, de cultuur ontdekken en er even helemaal tussenuit. Dan ontspan ik vanzelf. We hebben vier weken Australie gedaan en dan ben ik de hele dag bezig maar dan kom ik wel écht tot rust.
+1
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Lacey_ ma 8 aug 2011 - 4:27

Caro schreef:Ligt eraan. Als ik 'gewoon' naar Frankrijk ga, dan wil ik zon pakken, boeken lezen, lekker eten en rustig aandoen.

Same here.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fred ma 8 aug 2011 - 7:22

RioolSpook schreef:Ik wil op vakantie vooral veel zien, en bezig zijn. Ik houd het nooit langer dan een paar uur bij het strand oid uit.

Second that! Ik wil vooral veel van de oudheid, cultuur en natuur van een land zien. Niet voor niets heb ik vorig jaar een reis door het binnenland van Griekenland gedaan (zie mijn foto van het theater van Epidaurus) met oa Mycene, Olympia, Delphi, Meteorakloosters en Athene.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 7:35

Ik ga om lekker te niksen! cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 8:31

Caribbeanlover schreef:Ik ga om lekker te niksen! cheers

Maar waarom ga je dan zo ver weg? Of wil je ook nog iets van de omgeving zien?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 18:38

Maura schreef:Over twee weken heb ik vakantie. En ik wilde op vakantie gaan, gewoon een last minute. Maar nu het duidelijk is dat er niemand in mijn periode vrij is, ben ik mijn doel verloren. Dus ik denk dat ik ook mijn vakantie maar ga inkorten. Gewoon even bijkomen en dan maar weer aan de dagbesteding. Er is toch geen hol aan om twee weken te relaxen, te ontspannen etc, zonder iets te doen?
Waarom ga je niet alleen? dat is zo lekker.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 19:46

Maura schreef:Over twee weken heb ik vakantie. En ik wilde op vakantie gaan, gewoon een last minute. Maar nu het duidelijk is dat er niemand in mijn periode vrij is, ben ik mijn doel verloren. Dus ik denk dat ik ook mijn vakantie maar ga inkorten. Gewoon even bijkomen en dan maar weer aan de dagbesteding. Er is toch geen hol aan om twee weken te relaxen, te ontspannen etc, zonder iets te doen?

Groepsreis voor singles is dat wat?

Gast
Gast

Bericht  litllejoy ma 8 aug 2011 - 20:50

Francaise_ schreef:
Waarom ga je niet alleen? dat is zo lekker.

Ja, inderdaad.. Waarom niet alleen?
Vorig jaar februari ben ik alleen 5 dagen naar Schotland geweest (omdat niemand naar Schotland wou..) en het jaar daarvoor heb ik inderdaad ook een lastminute geboekt. Op dat moment konden m'n vriendinnen geen vrij meer nemen en toen heb ik gewoon lekker een paar dagen gerelaxed (en ook een beetje gefeest Wink) op Kos.
Je moet het natuurlijk wel zien zitten..
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 20:56

Birgit schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik ga om lekker te niksen! cheers

Maar waarom ga je dan zo ver weg? Of wil je ook nog iets van de omgeving zien?

Omdat wij graag luxe willen op vakantie in de vorm van een hotel. De all in hotels in europa en Egypte, Tunesie, kan je absoluut niet vergelijken met elkaar.
Zo ook de stranden en zee niet. Dit alles is in de caribbean veel mooier en beter geregeld dus vliegen wij er graag ''ver'' voor. Vind 12 uur best meevallen eigenlijk.
Het is een kortere zit, dan 24 uur in de bus naar Spanje wat ik 1x heb gedaan en nooit meer, no hell way!
We zijn al 3x in Mexico geweest en hebben al excursies gedaan dus die zullen we denk ik niet gaan doen.
Ik wil nog steeds in een cenote (grot) snorkelen/zwemmen en heb dat die keren nooit gedaan.
Deze vakantie hoop ik dat te gaan doen, maar dan wellicht op eigen houtje dus niet geboekt via de reisorganisatie, maar bijv. ergens in het dorp.
Ook staan op/aan de straten voor de grotten vaak borden dat het even verderop kan dus dat is ook een optie. Snorkelmateriaal hebben we zelf dus da's wel zo hygenisch.
Ook gaan we vast wel een keer naar Playa Del Carmen, want vanuit het hotel is er gratis vervoer en kan je ook naar Cancun (maar daar is niet veel aan vind ik).

Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 10 aug 2011 - 10:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 8 aug 2011 - 21:57

Ik ga voor vanalles haha. Ik ga tijdens mijn vakantie stappen, zonnen aan het strand, leuke stadjes bezoeken, natuur en omgeving bekijken, gewoon een mix van alles dus! En natuurlijk ontspsnnen! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SleepingBeauty wo 10 aug 2011 - 0:48

Lekker uitrusten en genieten van ons tweetjes.
Doen wat we willen en nergens door gestoord worden! I love it!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:34

Ontspannen zoals een dagje strand. Maar voornamelijk dingen bezichtingen en de stad zelf ondekken. Het nadeel ervan is dat het onzettend veel energie kost. Heb nu dus ook het gevoel dat ik helemaal niet uitgerust bent. Maar een week op het strand liggen is voor mij echt een killer. Ik verveel me snel. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Alias wo 31 aug 2011 - 12:26

Het ligt aan de bestemming. Een zon/zee/strand vakantie kan ik wel leuk vinden maar ik wil wel graag dingen bezichtigen daar en wat winkelen. Op het strand liggen vind ik wel leuk voor een dagje, dan dag daarna wat bezichtigen en zo een beetje afwisselen. Lekker op het gemak dingen doen, lekker eten en een beetje uitrusten.

Ik zou graag een reis naar India maken, Ecuador en de Galapagos Eilanden staan ook op mijn wensenlijstje. Daar zou ik dan echt graag veel zien en veel meer willen opgaan in de omgeving en de mensen daar. Zo'n reis eventueel wel afsluiten met een paar dagen relaxen/strand ofzo.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud