Geef mij een doel!
+5
Roze Roos
Jeanette
Rovine
Lotus
Snoopy
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Geef mij een doel!
Om elkaar een shop onder de kont te geven, open ik een topic.
Hier kunnen we elkaar een doel geven en je mag pas terug komen als je je doel bereikt hebt.
Ik moet meer bewegen en nou las ik in een ander topic het goede idee om een stuk te gaan lopen en foto's te maken. Maar ja ik ben meestal inspiratieloos wat betreft foto's maken.
Dus aan jullie de vraag: met wat voor foto (foto's) moet ik terug komen? Aan mij de uitdaging om net zo lang weg te blijven tot ik het gevonden heb!
Edit: Als je zelf een ander soort doel heb, moet je hier bewijs plaatsen dat je het doel hebt bereikt, bijv. door een foto van de was die is opgehangen.
Hier kunnen we elkaar een doel geven en je mag pas terug komen als je je doel bereikt hebt.
Ik moet meer bewegen en nou las ik in een ander topic het goede idee om een stuk te gaan lopen en foto's te maken. Maar ja ik ben meestal inspiratieloos wat betreft foto's maken.
Dus aan jullie de vraag: met wat voor foto (foto's) moet ik terug komen? Aan mij de uitdaging om net zo lang weg te blijven tot ik het gevonden heb!
Edit: Als je zelf een ander soort doel heb, moet je hier bewijs plaatsen dat je het doel hebt bereikt, bijv. door een foto van de was die is opgehangen.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Geef mij een doel!
haha denk dat ik eerst wat training nodig heb, voor ik die wandeling even maak voor een foto:D
Snoopy- Prater
Wat kunnen we dan eens verzinnen ...
Denk je dat je een overvolle vuilnisbak kunt vinden?
Gast- Gast
Een hondendrol midden op de stoep.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ja maar dat is niet eerlijk, die staat 10 meter verderop (we hebben hier mega containers, en toch presteert de buurt hier om ze altijd overvol te maken, met 2 meter er naast een lege:S)
Snoopy- Prater
Lotus schreef:Een hondendrol midden op de stoep.
Dat was ook mijn 1e gedachte, maar ik dacht dan staat er straks op de 1e pagina zo'n vieze foto
Ik bedoelde eigenlijk meer zo'n prullenbak/vuilnisbak die vaak in parken enzo staan :-)
Gast- Gast
haha inderdaad, willen jullie naar een drol kijken:D? Maar die andere prullenbak is wel een goede. Weet wel waar ik dat ongeveer kan vinden (en die hondedrol is daar ook wel in de buurt) en dat is wel een stukje lopen:D
Tot zo!
Tot zo!
Snoopy- Prater
Foto van een poes!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Oh die van die poes had ik niet meer gezien. Maar goed ook, want ik heb 2 uur lang buiten rond gelopen, maar geen poes tegengekomen. Wel honden, vogels en eendjes:D
Heb trouwens echt minstens 30 prullebakken gezien, maar geen volle:S Ja aan het einde kwam ik 2 volle tegen, maar die stonden in een winkelcentrum buiten de supermarkt waar ik even snel heen was geweest. En het was daar heel druk! Voelde een beetje stom om m'n camera uit m'n tas te vissen en een foto te maken
Maar heb wel andere foto's gemaakt, zal ze zo eens uploaden.
Heb trouwens echt minstens 30 prullebakken gezien, maar geen volle:S Ja aan het einde kwam ik 2 volle tegen, maar die stonden in een winkelcentrum buiten de supermarkt waar ik even snel heen was geweest. En het was daar heel druk! Voelde een beetje stom om m'n camera uit m'n tas te vissen en een foto te maken
Maar heb wel andere foto's gemaakt, zal ze zo eens uploaden.
Snoopy- Prater
Zien, zien, zien!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Inderdaad: Zien!!
Wel super leuk idee voor een topic! Had ik dat geweten had ik ff meegedaan, heb vanmiddag mijn kast volledig opgeruimd alleen geen voor- en nafoto gemaakt!
Wel super leuk idee voor een topic! Had ik dat geweten had ik ff meegedaan, heb vanmiddag mijn kast volledig opgeruimd alleen geen voor- en nafoto gemaakt!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Was wel wat kouder dan ik had dacht. Zonnetje scheen namelijk, maar kwam ook ijs tegen:D
Alleen maar leeg....
Ben alleen maar een uitgesmeerde drol tegengekomen. De rest lag netjes in de grasvelden. Oh nee 1 kwam ik op straat tegen, maar toen kwam er net een limo en nog een paar auto's aanzetten. Wederom voelde het een beetje stom om daar opeens stil te gaan staan en een foto te maken.
Alleen maar leeg....
Ben alleen maar een uitgesmeerde drol tegengekomen. De rest lag netjes in de grasvelden. Oh nee 1 kwam ik op straat tegen, maar toen kwam er net een limo en nog een paar auto's aanzetten. Wederom voelde het een beetje stom om daar opeens stil te gaan staan en een foto te maken.
Snoopy- Prater
Was uiteindelijk wel geslaagd. Ben echt twee uur weggeweest en plaatsen gezien waar ik al heel lang niet was geweest, of nog nooit geweest. Zoals een winkelcentrumpje in een wijk verder op. Dus heb ook nog 30 minuten met een zware boodschappentas gelopen. Missie geslaagd dus, genoeg beweging weer gehad voor vandaag:D
Snoopy- Prater
Leuk:) Als ik heel veel energie heb dan ruim ik vanavond mijn kast op en laat ik jullie de voor- en na foto zien:)
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Goed gedaan, Snoopy!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk idee inderdaad, dit topic! Maar ik zou zo niet weten hoe ik dit voor mezelf zou kunnen invullen .
Gast- Gast
Nou dames, ik heb hier ook een uitdaging voor vandaag ....
Ik hoop jullie straks een foto te kunnen laten zien als alles gestreken is.
Ik hoop jullie straks een foto te kunnen laten zien als alles gestreken is.
Gast- Gast
Mijn doel voor vandaag.. Opruimen!
Mijn doel voor aankomende week (op de tweede foto mist een plank aan de muur, die is er laatst afgevallen toen ik er teveel gewicht op zetten.. oops! Die moet weer opgehangen worden.. maar ik durf niet zo goed te boren )
Mijn doel voor aankomende week (op de tweede foto mist een plank aan de muur, die is er laatst afgevallen toen ik er teveel gewicht op zetten.. oops! Die moet weer opgehangen worden.. maar ik durf niet zo goed te boren )
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ahh.. ben jij het!
Wie ik?? haha kan het me haast niet voorstellen
Gast- Gast
Ik ben altijd blij om te zien dat het bij een ander ook niet altijd even netjes is
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik ben altijd blij om te zien dat het bij een ander ook niet altijd even netjes is
haha, en ik wil het zo graag beter doen he.. Maar het zit gewoon niet in me denk ik.. (en als ik in iemand anders zijn opgeruimde huis ben, vind ik dat zo lekker! En bij mij thuis geniet ik er ook veel meer van als het opgeruimd is.. Maar pfff wat een werk elke keer.. Waarom maak ik er toch altijd een zooi van )
Gast- Gast
Mijn huis is zó netjes! Ik had 1.5 uur gisteren, waarin het echt MOEST. En nu, jeej. Veel erger dan hoe het er bij Punk'd uitziet.
Gast- Gast
Hey jij hebt bijna dezelfde vloer als ik heb! En die kast heb ik ook,maar dan in het bruin. Oh en die troep heb ik ook, dus ik zal zo even een voor foto plaatsen voordat ik ga opruimen:D
Snoopy- Prater
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» doel van je vakantie
» Welk goed doel steunen jullie?
» Wie steunt er ook een goed doel?
» Wat is jouw doel van op aarde zijn?
» Wat geef je...
» Welk goed doel steunen jullie?