Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I kissed a girl and i liked it

+4
Alias
Antibes
Susan
Bet Weter
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it - Pagina 2 Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  tweeling vr 12 aug 2011 - 8:39

Bet Weter schreef:Nou dat dus. Gisteren Gay Pride. Ik stond te dansen met een vriend. Ze kwam naar me toe en zei dat ik een mooie kont had. Daarna liep ze weer weg. Ze blies me helemaal weg. Echt een superknap meisje. Ik ben naar haar toegegaan en met haar gepraat een hele tijd. Het was heel spannend. We durfde allebei niet zo goed te beginnen met zoenen. Op een bepaald moment wist ik dat ze me wel wilde zoenen en heb ik het initiatief genomen. Het was hartstikke leuk en spannend smile

Ik heb gewoon een vriend, maar kan ook gevoelens hebben voor vrouwen. Soms lijkt het wel alsof ik een kant van mezelf niet ontwikkel, omdat ik nog nooit een relatie heb gehad met een vrouw. Geen idee wat ik er verder mee moet. Gelukkig vindt mijn vriend het niet erg als ik soms met een meisje zoen.

Wat vinden jullie hiervan? Zou ik bi-seksueel zijn, of ben je dat pas als je ook seks met iemand hebt gehad van hetzelfde geslacht? Of pas als je een relatie hebt gehad met een vrouw? Zijn die gevoelens gewoon normaal? Wat zouden jullie hiermee doen? Zijn hier meiden die hetzelfde kunnen voelen voor vrouwen?

Ik heb hetzelfde hoor. Heb al een lange tijd een relatie maar af en toe vreet ik wel eens wat uit met een mooie vrouw, mijn vriend vindt het ook geen probleem:)
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum