Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Als ik de mensen in mijn omgeving moet geloven, moet ik juist aankomen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben moe, en ik ben ook aan het afvallen hoewel ik het idee heb dat ik al een maand stil sta
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
ik zit nu op een normaal gewicht, liefst zou ik er wat kilootjes er vanaf willen maar ik kan me er niet toe zetten om dat ook daadwerkelijk te gaan doen
Gast- Gast
Ik moet eigenlijk ook aankomen, maar wil tegelijk ook wel een strakkere buik. Moet dus maar eens goede buikspieroefeningen gaan zoeken. Zodat ik niet te weinig ga eten om zo toch mijn platte buik te houden.
Heb trouwens net met de muziek hard aan de woonkamer gepoetst. Moest eigenlijk stofzuigen, maar daar had ik geen zin in. Dat doe ik dus wel morgen.
Heb trouwens net met de muziek hard aan de woonkamer gepoetst. Moest eigenlijk stofzuigen, maar daar had ik geen zin in. Dat doe ik dus wel morgen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Oh Maure, dat is wel klote. Ik heb helemaal geen grotere kleding enzo, dus ik snap er eigenlijk ook weinig van. Maybe is de weegschaal wel echt stuk.
Dan wordt het tijd voor een nieuwe weegschaal.
Gast- Gast
Ik weet niet hoe zwaar ik ben, want iedere weegschaal geeft iets anders aan. Ik word er helemaal gek van.
Lotus- Ratel
Maura schreef:Rush schreef:Oh Maure, dat is wel klote. Ik heb helemaal geen grotere kleding enzo, dus ik snap er eigenlijk ook weinig van. Maybe is de weegschaal wel echt stuk.
Dan wordt het tijd voor een nieuwe weegschaal.
Ik heb wel grotere borsten gekregen, wie weet zit het daar
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
moet je je studentenreisproduct op de ov-chipkaart elk studiejaar opnieuw ophalen?
Gast- Gast
Ik zou het ook niet weten. Staat het niet ergens op de site van DUO of van de ov-chipkaart?
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Ik zou het ook niet weten. Staat het niet ergens op de site van DUO of van de ov-chipkaart?
Ik kan het nergens vinden..
maar vorig jaar deed hij het ineens niet meer en moest het dus wel.. maar bij een vriendin moest het niet
Gast- Gast
Jade schreef:Lotus schreef:Ik zou het ook niet weten. Staat het niet ergens op de site van DUO of van de ov-chipkaart?
Ik kan het nergens vinden..
maar vorig jaar deed hij het ineens niet meer en moest het dus wel.. maar bij een vriendin moest het niet
Hmm, dat schiet dus niet op...
Lotus- Ratel
Ik moet ook afvallen.
*hapt in kaasstengel*
(maar er was ook echt niks anders bij de bakker meer..t was dit of gebak)
*hapt in kaasstengel*
(maar er was ook echt niks anders bij de bakker meer..t was dit of gebak)
Gast- Gast
Er komen vanavond weer twee meiden hospiteren. Hopelijk de laatste twee. Mijn huisgenoot kreeg vanmiddag te horen dat hij moet werken vanavond. Nu moet ik de gesprekken alleen voeren. Vind het spannend. Ook omdat ik helemaal uitgeput ben. Maar het is ook wel fijn, want nu kan ik zelf beoordelen wat ik vind en hoef ik geen rekening te houden met zijn mening.
Lotus- Ratel
Wij gaan lekker een maaltijdsalade eten!!
Ik heb eigenlijk ook geen idee of je ov weer opnieuw moet opwaarderen. Wat dat betreft ben ik ik blij dat ik geen recht meer heb op dat ding, hoef ik me daar niet druk meer over te maken..maarja het scheelt natuurlijk wel een heleboel geld .
Ik heb eigenlijk ook geen idee of je ov weer opnieuw moet opwaarderen. Wat dat betreft ben ik ik blij dat ik geen recht meer heb op dat ding, hoef ik me daar niet druk meer over te maken..maarja het scheelt natuurlijk wel een heleboel geld .
Kabouter- Kletskop
wij eten iets van gemarineerde kiphaasjes met aardappeltjes.
Fijn Lotus, en dan kunnen jullie na vanavond beslissen?
Fijn Lotus, en dan kunnen jullie na vanavond beslissen?
Gast- Gast
Kan me voorstellen dat je het spannend vind Lotus. Maar wel fijn dat je nu geen rekening met een ander hoeft te houden. Hebben jullie wel een soort van afspraken gemaakt over wat voor iemand jullie willen? Zitten jullie met drie personen in het huis waar je woont?
Kabouter- Kletskop
Nog een paar minuten en dan wordt ons eten bezorgd. Heerlijke salade met brood. Wat ben ik toch goed bezig!
Gast- Gast
We zijn met 5. Maar twee zijn vrienden van elkaar en die zijn op vakantie. Het maakt ze niets uit verder. Mijn andere huisgenoot en ik zitten niet helemaal op één lijn, maar er was vorige week wel iemand die we allebei wel zagen zitten. Vanavond kan ik dus nog kijken of er iemand is die me ook wel leuk lijkt. En dan kunnen we inderdaad weer de knoop doorhakken en hopen dat degene die we kiezen de kamer ook wil.
Lotus- Ratel
Dat doe ik zeker, Reva!
Lotus- Ratel
Ah zo..ik hoop dat er iemand bij zit waarmee je meteen een klik hebt!
Kabouter- Kletskop
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: