Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
en respect als je het terug gaat halen naar de 52!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
Rush schreef:Weeg jij 75 kilo Maura? Dat zou je echt niet zeggen.
Het is helaas iets uit de hand gelopen.
Gast- Gast
Ai, nou ik doe met je mee. Ik was ook zwaarder dan ik had verwacht. Heb er al wat af, maar wil nu wel doorzetten.Maura schreef:Rush schreef:Weeg jij 75 kilo Maura? Dat zou je echt niet zeggen.
Het is helaas iets uit de hand gelopen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Je lijkt niet zo zwaar? Of ben je stiekem heel lang?Maura schreef:Het is helaas iets uit de hand gelopen.
Gast- Gast
Mensen schatten mij ook altijd veel lager in gewicht.Purple schreef:Je lijkt niet zo zwaar? Of ben je stiekem heel lang?Maura schreef:Het is helaas iets uit de hand gelopen.
Rush- Lady Post-a-lot
Hooi!
Vanavond ga ik die zalm in deeg proberen wat laatst ergens werd aan bevolen van de Aldi
Vanavond ga ik die zalm in deeg proberen wat laatst ergens werd aan bevolen van de Aldi
Gast- Gast
Purple schreef:Je lijkt niet zo zwaar? Of ben je stiekem heel lang?Maura schreef:Het is helaas iets uit de hand gelopen.
Slechts 1.61.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Hooi!
ja die is lekker :-)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dan zullen wij ongeveer hetzelfde figuur hebben nuMaura schreef:Purple schreef:Je lijkt niet zo zwaar? Of ben je stiekem heel lang?Maura schreef:Het is helaas iets uit de hand gelopen.
Slechts 1.61.
Rush- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Hooi!
je bedoeld de zalm van de aldi? Die is goed ja (vinden m`n ouders tenminste ik hou niet van zalm haha)
enne Hooooi
Gast- Gast
Heb even een half uur in bed gelegen, net even wat gegeten en kom weer een klein beetje bij.
Op naar de supermarkten.
Op naar de supermarkten.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Rush schreef:Dan zullen wij ongeveer hetzelfde figuur hebben nuMaura schreef:Purple schreef:Je lijkt niet zo zwaar? Of ben je stiekem heel lang?Maura schreef:Het is helaas iets uit de hand gelopen.
Slechts 1.61.
Ik weet niet. Weeg je ook zoveel als ik doe?
Gast- Gast
Bijna, 72 op dit moment. Alleen niemand geloofd het, of onze weegschaal is stukMaura schreef:Rush schreef:Dan zullen wij ongeveer hetzelfde figuur hebben nuMaura schreef:Purple schreef:Je lijkt niet zo zwaar? Of ben je stiekem heel lang?Maura schreef:Het is helaas iets uit de hand gelopen.
Slechts 1.61.
Rush- Lady Post-a-lot
Lily schreef:Theedoosje schreef:Hooi!
je bedoeld de zalm van de aldi? Die is goed ja (vinden m`n ouders tenminste ik hou niet van zalm haha)
enne Hooooi
Ja die in deeg met prei
Hoi
Gast- Gast
*weg ivm herkenbaarheid*
Laatst aangepast door Jade op ma 8 aug 2011 - 3:24; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lily schreef:Theedoosje schreef:Hooi!
enne Hooooi
Ja die in deeg met prei
Hoi
Koop je die kant en klaar? Of maak je dat zelf?
Gast- Gast
ow dacht dat je die losse zalm bedoelde, nee de rolletjes weet ik niet hoe die smaken :s ook nog nooit gezien eigenlijk :S
Jade, weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen op je post. Behalve dat je voor jezelf op moet komen en je moeder niet zo over je heen laten walsen. Leren nee zeggen (hoewel ik makkelijk praten heb)
Jade, weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen op je post. Behalve dat je voor jezelf op moet komen en je moeder niet zo over je heen laten walsen. Leren nee zeggen (hoewel ik makkelijk praten heb)
Gast- Gast
Rush schreef:Bijna, 72 op dit moment. Alleen niemand geloofd het, of onze weegschaal is stukMaura schreef:Rush schreef:Dan zullen wij ongeveer hetzelfde figuur hebben nuMaura schreef:Purple schreef:Je lijkt niet zo zwaar? Of ben je stiekem heel lang?Maura schreef:Het is helaas iets uit de hand gelopen.
Slechts 1.61.
Haha, dat hoopte ik ook vurig. Maar ik ben drie vier kledingmaten gestegen, dus ergens moet het defect zitten. En ik denk bij mij.
Ticker heb ik geplaatst als extra stok achter de deur. Vind het vreselijk om mijn oude kleding niet meer aan te kunnen. Dus ik moet wat.
Gast- Gast
Lily schreef:
*
bedankt voor je reactie.
Ik weet dat ik dat moet doen, toch gaat het al jaren zo.
Ik ga mn post maar weer verwijderen ivm herkenbaarheid.
Gast- Gast
Ik moet ook weer afvallen maar ik geloof dat ik mijn lat iets minder ambitieus ga leggen, Maura 10 kilo is wel oke. En vanmorgen merkte ik gelukkig dat m'n riem alweer op gaatje 7 kon ipv vijf of zes. Weegschaal hebben we hier niet, of althans, niet bij de hand, ligt in een doos in de berging. Maar ik gok dat ik ook rond de 75 zit.
Gast- Gast
Oh Maure, dat is wel klote. Ik heb helemaal geen grotere kleding enzo, dus ik snap er eigenlijk ook weinig van. Maybe is de weegschaal wel echt stuk.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: