Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Het ging wel goed. Ik was ten opzichte van 2 weken geleden een halve kilo afgevallen, maar dat maakte niet uit omdat ik wel de afspraken had nagekomen. Ik heb elke dag met 1 boterham ontbeten en dat was goed. We hebben nu een nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week, ik moet (proberen) elke dag een tussendoortje (te) eten. Dat wordt dan een appeltje samen met mijn dochter rond 10.00 - 10.30 uur. Hopelijk lukt het!
Er was alleen geen tijd voor mijn brieven, ik was heel stil en ze merkten vlak voor de pauze op dat ik erg stil was en vroegen hoe het met me ging. Ik heb gezegd dat het kut gaat en dat ik heel erg aan het compenseren ben als ik (vind dat ik) teveel eet, ik weeg nu 4-5 keer per dag in plaats van alleen 's morgens en ik ben ook weer een paar keer in de week aan het sporten. Ik check van alles wat er aan calorieën inzit etc. Dat kwam er dus allemaal pas vlak voor de pauze uit en na de pauze hebben we altijd onze eetdagboeken om te zien hoe de afgelopen week is gegaan, dus nu zijn mijn brieven ingepland voor volgende week. Ze vonden het erg goed dat ik ze geschreven heb en dat ik ze hier ook heb laten lezen, dat vonden ze heel knap.
Er was alleen geen tijd voor mijn brieven, ik was heel stil en ze merkten vlak voor de pauze op dat ik erg stil was en vroegen hoe het met me ging. Ik heb gezegd dat het kut gaat en dat ik heel erg aan het compenseren ben als ik (vind dat ik) teveel eet, ik weeg nu 4-5 keer per dag in plaats van alleen 's morgens en ik ben ook weer een paar keer in de week aan het sporten. Ik check van alles wat er aan calorieën inzit etc. Dat kwam er dus allemaal pas vlak voor de pauze uit en na de pauze hebben we altijd onze eetdagboeken om te zien hoe de afgelopen week is gegaan, dus nu zijn mijn brieven ingepland voor volgende week. Ze vonden het erg goed dat ik ze geschreven heb en dat ik ze hier ook heb laten lezen, dat vonden ze heel knap.
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:Moet je maar niet stoeien:P haha Als mijn vriend gaat 'klieren' dan zeg ik ook altijd "kijk uit" of dat soort dingen ben altijd bang dat hij iets breekt bij mij.
Bluhhhhh heb zoooo geen zin om boodschappen te doen.
Dan doe je ze niet!
Haha dat is makkelijk gezegd, maja de koelkast word niet vanzelf gevuld he
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lavendel schreef:Reva schreef:ExpressoB schreef:Moet je maar niet stoeien:P haha Als mijn vriend gaat 'klieren' dan zeg ik ook altijd "kijk uit" of dat soort dingen ben altijd bang dat hij iets breekt bij mij.
Bluhhhhh heb zoooo geen zin om boodschappen te doen.
Dan doe je ze niet!
Boodschappen doen is leuk!
Gister had ik nog scriptiestress en nu is hij al bijna af.. Wat doe ik verkeerd..
Haha nou goed gedaan toch!
Vind je ?! pff heb er echt een hekel aan!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
lex, fijn dat het toch goed gaat wel minder dat ze deze keer geen tijd hadden voor je brieven.
Gast- Gast
Fijn dat je gezegd hebt hoe je je voelt Alex! Ik denk dat dat al een hele belangrijke stap is!
Met de motivatie die je hebt, weet ik zeker dat je er komt!
Je bent al erg goed op weg.
Met de motivatie die je hebt, weet ik zeker dat je er komt!
Je bent al erg goed op weg.
Gast- Gast
Tnx, ik kan er opzich wel goed over praten. Ik vond het inderdaad jammer dat er geen tijd was voor mijn brieven, maar nu weet ik in ieder geval zeker dat daar volgende week wel tijd voor is en dat we er dan (uitgebreid) aandacht aan besteden.
Gast- Gast
Knap van je Alex!!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben echt zenuwachtig voor mijn opleiding.. 22 augustus moet ik beginnen.
Ik ben ineens bang dat ik het niet kan, ondanks dat ik mijn mbo4, versneld (in 1 jaar) en met 2 vingers in de neus heb gehaald.
Ik wil zo graag naar het hbo, mijn propedeuse halen en als het haalbaar is door naar de Universiteit.. maar tegelijkertijd ben ik zo ontzettend bang om te falen!
Wat als het heel moeilijk is? en ik het gewoon niet kan?
Ik ben ineens bang dat ik het niet kan, ondanks dat ik mijn mbo4, versneld (in 1 jaar) en met 2 vingers in de neus heb gehaald.
Ik wil zo graag naar het hbo, mijn propedeuse halen en als het haalbaar is door naar de Universiteit.. maar tegelijkertijd ben ik zo ontzettend bang om te falen!
Wat als het heel moeilijk is? en ik het gewoon niet kan?
Gast- Gast
maar als je het niet probeert dan zul je het ook nooit weten. Het komt vast wel goed
Gast- Gast
Lily schreef:maar als je het niet probeert dan zul je het ook nooit weten. Het komt vast wel goed
dat klopt.. maar ik haat het om fouten te maken..
Gast- Gast
Maura schreef:Weet iemand waarom Jada opeens vertrokken is?
Dat zag ik inderdaad ook net.
Hoi trouwens!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik had ergens in een pijler in een moderator topic gelezen dat er nogal wat mot was tussen Storm en Jada en dat er om waarschuwingen / bans gevraagd zijn ?!!?!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ik had ergens in een pijler in een moderator topic gelezen dat er nogal wat mot was tussen Storm en Jada en dat er om waarschuwingen / bans gevraagd zijn ?!!?!
Dat maakt mij nieuwsgierig
edit: ik heb het ook gelezen.. maar het topic ook gemist
Laatst aangepast door Jade op ma 8 aug 2011 - 2:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jade schreef:Lejow schreef:Ik had ergens in een pijler in een moderator topic gelezen dat er nogal wat mot was tussen Storm en Jada en dat er om waarschuwingen / bans gevraagd zijn ?!!?!
Dat maakt mij nieuwschierig
NieuwSGierig!!!!!
Als Jada een ban heeft gekregen om gisteren zou ik dat echt belachelijk vinden.
Gast- Gast
Reva schreef:Jade schreef:Lejow schreef:Ik had ergens in een pijler in een moderator topic gelezen dat er nogal wat mot was tussen Storm en Jada en dat er om waarschuwingen / bans gevraagd zijn ?!!?!
Dat maakt mij nieuwsgierig
NieuwSGierig!!!!!
Als Jada een ban heeft gekregen om gisteren zou ik dat echt belachelijk vinden.
bedankt!
En wat is er gisteren gebeurd?
Laatst aangepast door Jade op ma 8 aug 2011 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ik weet niet wat er allemaal gezegd is maar weet wel wat voor opmerkingen jada kan maken.
Gast- Gast
Ik heb die "discussie" gisteren ook helemaal gemist. Misschien is ze wel gewoon zelf weggegaan.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: