Dagcafé
+19
TwistedAngel
Bimbam
VeryCherry
CCC
girli
Burn
ExpressoB
Elsje
Qiara
Joontjuh
Lavendel
Sjaantje
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Suus
Champagne
Lotus
Tiana
23 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Hij/zij/...het? Liep in ieder geval als een bouwvakker..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana, de trein naar mij is niet zo moeilijk hoor! En zoek maar een station waar Stuit dan ook langs komt!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Idd zwaar protest. Gelukkig hebben we elkaar nog, Stuiter *valt Stuiter hard huilend in de armen*Stuiterbal schreef:Jordana schreef:storm wat is er?
hahaha jaa eerst naar stuiter en van stuiter naar jou burn
Hahahaha neee jullie moeten me misschien van de week weer missen
PROTEST !!!!!
Gast- Gast
Lejow schreef:Hij/zij/...het? Liep in ieder geval als een bouwvakker..
Het heeft een geschoren snorretje en dood heksenhaar. Gewoon een vreemd karakter. Het doet me denken aan onze eigen Herma(n). Die liep en loopt er ook zo bij.
Gast- Gast
Maple schreef:Idd zwaar protest. Gelukkig hebben we elkaar nog, Stuiter *valt Stuiter hard huilend in de armen*Stuiterbal schreef:Jordana schreef:storm wat is er?
PROTEST !!!!!
OMG ik open mijn armen en ontvang je hartelijk.... en samen... ja samen komen we er wel !!!!
Gast- Gast
Maura schreef:Waarom ben je een week weg, Jordana?
Geen weekje 4 dagen hopelijk
En ik ben al een weekje weg geweest.. dus ze missen me te hard
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Burn schreef:Jordana, de trein naar mij is niet zo moeilijk hoor! En zoek maar een station waar Stuit dan ook langs komt!
Fijn dat jullie wel een station uitkiezen wat evt op mijn route ligt ! Thnk God !
Gast- Gast
Jordana schreef:Maura schreef:Waarom ben je een week weg, Jordana?
Lang leve het whatsappen en de groepsberichten..... Zo voel ik me toch niet echt koos vriendloos
Gast- Gast
Fijn, een topic openen over iets persoonlijks en dan keihard gekwetst worden door iemand die er totaal geen verstand van heeft om moeder te zijn. Godsamme, ik ben nog nooit zo boos geweest op een forummer.
Gast- Gast
Jordana schreef:Maura schreef:Waarom ben je een week weg, Jordana?
Hahaha, je gaat er weer even tussenuit als in vakantie? Mazzelpik!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Idd zwaar protest. Gelukkig hebben we elkaar nog, Stuiter *valt Stuiter hard huilend in de armen*Stuiterbal schreef:Jordana schreef:storm wat is er?
PROTEST !!!!!
OMG ik open mijn armen en ontvang je hartelijk.... en samen... ja samen komen we er wel !!!!
Gast- Gast
Storm schreef:Fijn, een topic openen over iets persoonlijks en dan keihard gekwetst worden door iemand die er totaal geen verstand van heeft om moeder te zijn. Godsamme, ik ben nog nooit zo boos geweest op een forummer.
Huh? Wat? Waar?
Gast- Gast
Doet pijn he.... ik voel hem diep...Maple schreef:Stuiterbal schreef:Maple schreef:Idd zwaar protest. Gelukkig hebben we elkaar nog, Stuiter *valt Stuiter hard huilend in de armen*Stuiterbal schreef:Jordana schreef:storm wat is er?
PROTEST !!!!!
Gast- Gast
Maura schreef:Storm schreef:Fijn, een topic openen over iets persoonlijks en dan keihard gekwetst worden door iemand die er totaal geen verstand van heeft om moeder te zijn. Godsamme, ik ben nog nooit zo boos geweest op een forummer.
Huh? Wat? Waar?
Persoonlijk.... Topic van Storm..
Gast- Gast
Storm, de hele Jada die kwetst gewoon om het kwetsen. Die heeft zo duidleijk d'r woordje klaar terwijl ze van de meeste onderwerpen niet eens weet waar ze over praat.
Gast- Gast
Maple schreef:Storm, de hele Jada die kwetst gewoon om het kwetsen. Die heeft zo duidleijk d'r woordje klaar terwijl ze van de meeste onderwerpen niet eens weet waar ze over praat.
+1
Het is gewoon een dom kind. Een dom kind dat in haar eigen leugens geloofd. Verstand als een... Nou ja, zit geen verstand in. En dat moet kinderen ook nog iets bijbregen. Beetje jammer, vind ik dat dan weer.
Gast- Gast
Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Waarom ben je een week weg, Jordana?
Ja hopelijk een citytrip naar oslo
Jordana- Ratel
Maura schreef:Maple schreef:Storm, de hele Jada die kwetst gewoon om het kwetsen. Die heeft zo duidleijk d'r woordje klaar terwijl ze van de meeste onderwerpen niet eens weet waar ze over praat.
+1
Het is gewoon een dom kind. Een dom kind dat in haar eigen leugens geloofd. Verstand als een... Nou ja, zit geen verstand in. En dat moet kinderen ook nog iets bijbregen. Beetje jammer, vind ik dat dan weer.
+2. Echt niks van aantrekken, Storm!
Gast- Gast
Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Waarom ben je een week weg, Jordana?
Doe maar weer. Heb je toevallig nog plek in jouw koffer en een stand-in voor mijn werk?
Gast- Gast
Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Waarom ben je een week weg, Jordana?
Doe maar weer. Heb je toevallig nog plek in jouw koffer en een stand-in voor mijn werk?
Ja hallloooo.... Stuiter wil ook al in mijn tas.. Maple wil in de tas van mijn vriend.. Dus nog een tas mee??? Die stand in hoeft niet Je bent gewoon ziek
Jordana- Ratel
Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Waarom ben je een week weg, Jordana?
Uhhhh plek in koffer is al bezet door mij... en ik ben heel lenig...
Gast- Gast
Stuiter, ik ben gewillig. Deze keer mag jij mee. Maar het volgende plekje in een koffer is voor mij!
Mag ik jullie even gebruiken/misbruiken voor iets waar ik al sinds begin Augustus mee worstel en waar ik niet met mijn vrienden over kan praten?
Mag ik jullie even gebruiken/misbruiken voor iets waar ik al sinds begin Augustus mee worstel en waar ik niet met mijn vrienden over kan praten?
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: