Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aso broer!

+7
bolus26
Caramba
Minx
kwak
Kabouter
Lejow
Kqip
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Caramba zo 7 aug 2011 - 21:28

Dan kan het soms nog erg lastig zijn om vrij te krijgen, ookal vraag je het een halfjaar van te voren aan.

Op mijn werk is het net zo, ik krijg vaak 2 dagen van te voren te horen of ik daadwerkelijk vrij kan krijgen, en dan heb ik 4 maanden van tevoren vrij gevraagd. Is dat raar? nee ik vind van niet.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  bolus26 zo 7 aug 2011 - 21:34

is bij mijn man ook zo er staat dan verlof aangevraagd en een week/ paar dagen van te voren verlof toegewezen
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Susan zo 7 aug 2011 - 21:36

Spetterdespat schreef:Dan kan het soms nog erg lastig zijn om vrij te krijgen, ookal vraag je het een halfjaar van te voren aan.

Op mijn werk is het net zo, ik krijg vaak 2 dagen van te voren te horen of ik daadwerkelijk vrij kan krijgen, en dan heb ik 4 maanden van tevoren vrij gevraagd. Is dat raar? nee ik vind van niet.

In veel gevallen moet je wel wat verder van tevoren weten of je daadwerkelijk vrij kunt krijgen, niet alles is zo makkelijk eventjes te verzetten, dus ja, als dat vaak zo gaat vind ik dat wel raar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 21:38

Susan schreef:
Spetterdespat schreef:Dan kan het soms nog erg lastig zijn om vrij te krijgen, ookal vraag je het een halfjaar van te voren aan.

Op mijn werk is het net zo, ik krijg vaak 2 dagen van te voren te horen of ik daadwerkelijk vrij kan krijgen, en dan heb ik 4 maanden van tevoren vrij gevraagd. Is dat raar? nee ik vind van niet.

In veel gevallen moet je wel wat verder van tevoren weten of je daadwerkelijk vrij kunt krijgen, niet alles is zo makkelijk eventjes te verzetten, dus ja, als dat vaak zo gaat vind ik dat wel raar.
Ik ook. Geef je het ruim op tijd aan dan kan er toch voor vervanging worden gezorgd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 1:35

Ik vind je broer absoluut niet aso. Dat is nogal een heftige uitspraak, niet? Als hij nou uiteindelijk niet vrij kan krijgen, moet het maar zonder hem doorgaan. Hij zal het zelf vast ook niet leuk vinden, maar wat niet gaat, dat gaat niet. Of het nou een bijbaan of vaste baan is, dat doet er helemaal niet toe. Werk is werk en als je geen vrij kan krijgen, dan houdt het op.

Maak je er niet te druk om, jij bent er toch gewoon bij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  JD ma 8 aug 2011 - 4:15

Caribbeanlover schreef:
Francaise_ schreef:Ik snap dat het vervelend is maar je doet een hoop aannames en aso is wel erg sterk uitgedrukt.

Ik vind dat wel, want jullie kennen hem niet. Hij denkt teveel aan zichzelf en dat is dus aso.

nee, dat is egoistisch, niet aso.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 7:37

Francaise_ schreef:
Susan schreef:
Spetterdespat schreef:Dan kan het soms nog erg lastig zijn om vrij te krijgen, ookal vraag je het een halfjaar van te voren aan.

Op mijn werk is het net zo, ik krijg vaak 2 dagen van te voren te horen of ik daadwerkelijk vrij kan krijgen, en dan heb ik 4 maanden van tevoren vrij gevraagd. Is dat raar? nee ik vind van niet.

In veel gevallen moet je wel wat verder van tevoren weten of je daadwerkelijk vrij kunt krijgen, niet alles is zo makkelijk eventjes te verzetten, dus ja, als dat vaak zo gaat vind ik dat wel raar.
Ik ook. Geef je het ruim op tijd aan dan kan er toch voor vervanging worden gezorgd?

Precies dus ik denk dat hij het niet ver genoeg van te voren heeft gevraagd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 7:37

JaneDoe schreef:
Caribbeanlover schreef:
Francaise_ schreef:Ik snap dat het vervelend is maar je doet een hoop aannames en aso is wel erg sterk uitgedrukt.

Ik vind dat wel, want jullie kennen hem niet. Hij denkt teveel aan zichzelf en dat is dus aso.

nee, dat is egoistisch, niet aso.

Is voor mij hetzelfde!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 7:39

a·so·ci·aal, a·so·ci·aal bn, bw zonder sociaal besef

ego·ïst de; m,v -en iem die alleen aan zichzelf denkt




Dus een aso hoeft nog geen ego te zijn nerd en vise versa dus..

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Kqip ma 8 aug 2011 - 9:27

Caribbeanlover schreef:
Francaise_ schreef:
Susan schreef:
Spetterdespat schreef:Dan kan het soms nog erg lastig zijn om vrij te krijgen, ookal vraag je het een halfjaar van te voren aan.

Op mijn werk is het net zo, ik krijg vaak 2 dagen van te voren te horen of ik daadwerkelijk vrij kan krijgen, en dan heb ik 4 maanden van tevoren vrij gevraagd. Is dat raar? nee ik vind van niet.

In veel gevallen moet je wel wat verder van tevoren weten of je daadwerkelijk vrij kunt krijgen, niet alles is zo makkelijk eventjes te verzetten, dus ja, als dat vaak zo gaat vind ik dat wel raar.
Ik ook. Geef je het ruim op tijd aan dan kan er toch voor vervanging worden gezorgd?

Precies dus ik denk dat hij het niet ver genoeg van te voren heeft gevraagd.

En ik denk dat jij teveel aannames doet..als je niet weet hoe het echt zit, doe dan ook geen aannames en ga geen dingen neerzetten als IK denk.. misschien is het handiger om bij je broer na te gaan wat er is ipv op een forum over hem te gaan lopen bitchen. Ik zou dat dus niet pikken..
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 9:34

Nou en dat doet er toch niet toe!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Inge ma 8 aug 2011 - 9:39

Caribbeanlover schreef:
Francaise_ schreef:
Susan schreef:
Spetterdespat schreef:Dan kan het soms nog erg lastig zijn om vrij te krijgen, ookal vraag je het een halfjaar van te voren aan.

Op mijn werk is het net zo, ik krijg vaak 2 dagen van te voren te horen of ik daadwerkelijk vrij kan krijgen, en dan heb ik 4 maanden van tevoren vrij gevraagd. Is dat raar? nee ik vind van niet.

In veel gevallen moet je wel wat verder van tevoren weten of je daadwerkelijk vrij kunt krijgen, niet alles is zo makkelijk eventjes te verzetten, dus ja, als dat vaak zo gaat vind ik dat wel raar.
Ik ook. Geef je het ruim op tijd aan dan kan er toch voor vervanging worden gezorgd?

Precies dus ik denk dat hij het niet ver genoeg van te voren heeft gevraagd.

Ik kan iets 5jaar van te voren aanvragen, er kan gekeken worden of ze mij die dag vrij kunnen geven... maar als het niet kan dan heb ik gewoon pech.
Dus zij werkt dat niet altijd CBL
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  JD ma 8 aug 2011 - 10:03

Weet je wat ik het probleem vaak vind met jouw posts CBL? een forum is een plek waar iedereen zijn mening mag geven. Dus als jij iets post, zullen er mensen zijn die jouw mening delen, maar ook mensen die het niet eens zijn met jouw mening.
Alleen.....blijkbaar mogen wij in jouw posts alleen onze mening geven als deze overeenkomt met jouw mening. Ik kan nu wel zeggen dat ik je broer niet aso vind, maar daar zul je dan tegenin blijven gaan...
Ik snap dat je het van je af wilt tikken, maar denk dat je dan op een forum open moet staan voor zowel de positieve als negatieve meningen van andere mensen.

wat de topic zelf betreft; ik begrijp dat je het vervelend vind. t is nooit fijn om altijd met dezelfde mensen rekening te moeten houden, en alles maar zo aan te passen dat je broer kan. alleen noem ik dat niet aso, maar egoistisch.... maar kan me voorstellen dat je het een storende factor vindt.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 19:57

Oke, dan is het ego en en niet aso. Asosociaal = iemand die niet sociaal is en in dit geval vind ik hem dat nou eenmaal ongeacht wat jullie zeggen.
Tuurlijk mogen jullie je mening geven,daar is het oa hier ook voor.
Als mij ouders steeds zo naar hem deden, dan was ik vor hem opgekomen en er wat van gezegd tegen hun. Nu is dat niet het geval.
Mijn ouders zijn nou eenmaal niet zo en vooral mijn moeder probeerd het goed te praten.
Ik heb door dit gedoe stress ervan gekregen wat zich uit in rugpijn dus is het misschien slim om dit topic voorlopig even te mijden omdat ik er dan steeds aan herinnerd word.
Mijn broertje is echt niet altijd vervelend, want ook hij heeft zijn leuke kanten. Laatst at hij hier en is de hele avond nog gebleven, had een glaasje teveel op wat zich uitte in grappig (niet vervelend wat ook kan) gedrag.
Ik houd van mijn ouders, maar ook van hem dus doet het me pijn als hij steeds zo doet naar hun.
Ik bedoel het niet verkeerd en hoop dat hij op den duur inziet dat het voor zijn omgeving niet leuk is dat ze zo vaak eerst op hem moeten wachten voordat er wat ondernomen kan worden.
Men moet gewoon niet te lang op hem wachten en afspraken maken zeker als ze hem al meerdere keren hebben ingelicht over bijv. een dagje uit (met collega's noem maar even wat).
Als hij dan graag mee wilt en erachter komt dat ze al een datum hebben geprikt en hij kan niet dan gaat hij misschien een nadenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 20:01

Lejow schreef:a·so·ci·aal, a·so·ci·aal bn, bw zonder sociaal besef

ego·ïst de; m,v -en iem die alleen aan zichzelf denkt




Dus een aso hoeft nog geen ego te zijn nerd en vise versa dus..

Het staat toch leuk? Wat boeit dat dan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Lejow di 9 aug 2011 - 1:31

Francaise_ schreef:
Lejow schreef:a·so·ci·aal, a·so·ci·aal bn, bw zonder sociaal besef

ego·ïst de; m,v -en iem die alleen aan zichzelf denkt




Dus een aso hoeft nog geen ego te zijn nerd en vise versa dus..

Het staat toch leuk? Wat boeit dat dan

Crap, sorry.. weer vergeten angel

Verder ben ik het eens met JaneDoe. CBL je post heeeeeeeeele verhalen, maar elke tip/advies/reactie die anders is dan jouw mening sla je meteen in de wind!
Je blijft je broer toch wel aso vinden, jij blijft het toch normaal vinden om een schadevergoeding te vragen 100 jaar na de vertraagde vlucht, enz enz.
Neem eens iets aan van een ander, bekijk dingen eens van de andere kant.
En maak niet van elke mug een olifant, bekijk eens de positieve dingen van het leven!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Jerry di 9 aug 2011 - 2:20

Very Happy
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Lejow di 9 aug 2011 - 2:48

lol!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Aso broer! - Pagina 2 Empty Re: Aso broer!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum