Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede morgen!!

+14
Suus
VeryCherry
Jordana
Sarah1985
Rouxxxe
Lotus
momo
ekiaam87
Cherique
GeKKiE
Lady4
maiadebij
SparklingEyes
Lejow
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Goede morgen!!

Bericht  Lejow do 2 dec 2010 - 17:53

deze belachelijk vroege morgen!!!

Nog 1 ochtendje werken en dan is het weekend!!! Vandaag vieren we sinterklaas op mijn werk. Ben blij als het voorbij is, want eigenlijk ben ik nog steeds ziek :S
Lag gelukkig al wel om kwart voor 10 te slapen, dus had niet echt heel veel moeite toen mijn wekker ging om 10 voor half 6!

Jullie nog plannen vandaag???
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  SparklingEyes do 2 dec 2010 - 18:22

Hoooooooi!

Zo, ik zit hier ook te wachten tot ik weg kan gaan. Mijn wekker ging om half zes, ook vanwege dat FIJNE sinterklaasfeest op m'n werk. Je moet er wat voor over hebben, als juf zijnde!

Ik was helaas al wakker, omdat zoonlief heeft bedacht om heerlijk te gaan kletsen om half 5... grrr.

Maar goed. Vandaaag tot 14.00 de kinderen bezig houden ( ja sorry hoor, op een dag als deze is dat echt zo.. voel me op zo'n dag echt een veredelde oppas. Kan moeilijk tel, kleur of vorm lesjes met ze doen Wink hahahah)
Dan zo snel mogelijk nar huis, de laatste spullen in pakken en op naar m'n schoonouders.. Dan daar eten en even kort 'sinterklaas' vieren met N.. Ze vonden dat ze het niet konden maken om ons neefje wel kado'tjes te geven en N. niet... Maar ik had zo iets van : ja euhm, hij snapt er toch nog niks van met zijn 9 maanden! Dus waar maak je je druk om?!?! Maar ok. Als zij dat graag willen, haha.... Daarna door naar mijn ouders (ritje van hopelijk niet meer dan 1.5 uur) om daar dit weekend óók sinterklaas te vieren..

heb er wel onwijs veel zin in ...

Sterkte vandaag Lejow.. ik denk aan je en weet wat je doormaakt!

Ik ga m'n spullen maar eens pakken en naar 't station... *zucht*..

Groetjes,

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  maiadebij do 2 dec 2010 - 18:31

Ik ben niet de enige die vroeg is dus! Ik zit m'n dochtertje nu te voeden dus hopelijk kan ik zo nog ff slapen! Maar meestal wordt m'n zoontje dan net wakker... Wij moeten vandaag naar het CB voor prikjes :-( en een vriendin komt op bezoek heb ik zin in want is altijd erg gezellig!

Nou ik had m'n zin nog niet af of ik hoorde m'n zoontje en m'n dochter haar poepbroek zat tot in haar nek dus mijn dag is weer ( veel te vroeg ) begonnen!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 18:32

Hier nog 1 die sinterklaas gaat vieren op school. Ik vind het wel erg vroeg. Maar wel goed geslapen.

Allemaal een fijne dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Lady4 do 2 dec 2010 - 18:36

Goedemorgen!

Wat een activiteit al, zo op de vroege morgen! smile Ik heb vandaag mijn laatste 'stage'dag op de hartbewaking. Ik ga zometeen een poging doen door de sneeuw te fietsen. Ik kan de auto ook wel pakken, maar vanmiddag staat het helemaal vast in de stad vermoed ik, en dan ben ik sneller op de fiets.

Voor vanavond staat alles nog open. Ik zou misschien even met mijn zusje de stad in, of met wat vriendinnen eten bij iemand of met vriendinnen even de kroeg in. We'll see!

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  GeKKiE do 2 dec 2010 - 18:46

Goeiemorgen!!!

Hier nog een juf!
Ga over 5 minuutjes weg en dan kan het feest beginnen!
Hopelijk komt Sinterklaas een beetje snel, want met 400 kinderen in de kou wachten is geen pretje....

Wij hebben helaas gewoon een hele dag school!
Dus dat wordt een lange dag!

Succes allemaal!

* Wat zijn er toch een hoop Sinterklasen op de been vandaag!!!!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 18:51

GeKKiE schreef:Goeiemorgen!!!

Hier nog een juf!
Ga over 5 minuutjes weg en dan kan het feest beginnen!
Hopelijk komt Sinterklaas een beetje snel, want met 400 kinderen in de kou wachten is geen pretje....

Wij hebben helaas gewoon een hele dag school!
Dus dat wordt een lange dag!

Succes allemaal!

* Wat zijn er toch een hoop Sinterklasen op de been vandaag!!!!
Nee hoor is dezelfde lol! Wij hebben ook een hele dag. Dus die wordt lang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Cherique do 2 dec 2010 - 18:57

Het is voor mij een rotmorgen. Ik ben de hele nacht in de weer geweest. Ik heb buikgriep Sad Laat ik nou ook nog eens vandaag naar het inloopuur van de arbo moeten en heb nu geen idee hoe ik daar moet komen. Tram lijkt me geen goed idee, aangezien ik om t halfuur wel naar de wc moet rennen incl emmer en de auto lijkt me ook niet echt handig, want ben duizelig, maar wel de beste optie. Jammer dat mn werk zn arbo in een andere stad uitkiest! Helaas kan ik ook niet gebracht worden, want hij heeft ook Sint op school! Ik baal zo!! Weet even niet zo goed wat ik moet doen!

Fijne dag allemaal!
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  ekiaam87 do 2 dec 2010 - 19:15

En nog een juf, wij hebben de kids maar tot kwart voor 12 en Sint slaapt bij ons op school Very Happy
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  momo do 2 dec 2010 - 19:37

Ggoedemorgen!

De Sint heeft het maar druk vandaag met alle scholen Wink

@ Cherique, jeeh dat is vervelend.. Ik heb helaas geen goede ideeën voor je. Als het echt niet gaat lukken, kun je ze dan niet bellen en het probleem uitleggen?

Ik was vanochtend mooi op tijd mijn bed uit, lees ik een berichtje dat mijn practicum pas om 9 uur begint ipv half 9. Nu heb ik nog een half uurtje extra.
momo
momo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 27
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 19:38

Ow wat leuk al die juffen die sinterklaas gaan vieren! Ik denk dat de Sint dit jaar aan mij voorbij gaat..

Ik ga namelijk straks eerst college volgen, dan vloer leggen, dan weer college volgen en uiteindelijk verhuizen!! Yeah enorm veel zin in, eindelijk weg van waar ik nu woon!

Iedereen een fijne dag en allemaal zwaaien & zingen naar Sint&Piet he!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 19:54

Pffffoei wat waren er al veel mensen vroeg op! Maaja, de spanning voor Sinterklaas he Laughing

Anyway, goeiemorgen! Ik heb vandaag een cursusdagje. Helaas moet ik met de auto, want met de fiets is niet te doen en bus duurt te lang vind ik. Dus hopelijk geen file...
Owja, en het fijne is; na die cursus heb ik een weekje vakantieeee Cool

Fijne vrijdag!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Lotus do 2 dec 2010 - 20:47

Goedemorgen,

Ik ben te laat om iedereen veel plezier te wensen met Sinterklaas vandaag...

Ik heb vannacht weer heel onrustig geslapen en ben nu nog erg moe. Om half elf ga ik body combat doen en verder zie ik wel wat ik ga doen. Niet zo veel waarschijnlijk.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Rouxxxe do 2 dec 2010 - 20:53

Goeienmorgen!

Ik heb vandaag m'n vrije dag, maar moest er vroeg uit want had al om 8.00 uur een afspraak bij de dokter. Nu ben ik nog moe en heb ik het koud dus ik duik zo nog even lekker terug, toch niks bters te doen Very Happy Vanmiddag ga ik met m'n moeder naar de opening van een tentoonstelling, van een kusntenaarsvereniging. Ben benieuwd. Daarna misschien nog ergens een hapje eten. Vanavond spreek ik misschien nog met een vriendin af maar dat ligt er een beetje aan hoelaat ik thuis ben en of ik nog zin heb om met de auto dan de weg op te gaan..

Fijne dag!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Sarah1985 do 2 dec 2010 - 20:59

Goedemorgen

Hier ligt een dik pak sneeuw, en kan de sneeuwschuiver nergens vinden in het hok.
Ik moet straks na de hema had sint gebak besteld ga er wel lopend heen geen zin om eerst de hele auto sneeuw vrij te maken. Oh en ik word verkouden erg fijn.
Verder moet k beneden even poetsen. En wacthen op de tnt chauffeur met mijn pakketje komt.

Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Jordana do 2 dec 2010 - 21:15

Goedemorgen,

Ik heb mijn auto al flink lopen te vervloeken. Ik moest tanken maar kreeg die tankdop niet open. Dus bij het tankstation staan prullen. Antivries erin gestoken,wachten,draaien nee hoor. Toen gewoon van elende een beker warm water gepakt en hop hij ging open. Mad

En nou ga ik me klaar maken voor zo zwarte piet te spelen.
Daarna eten,afdouchen en weer gaan werken.

Fijne dag!!
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  VeryCherry do 2 dec 2010 - 21:23

Goedemorgen allemaal, ik ben ook weer van de partij ^^

Ben net terug van school en k heb 3 kwartier staan blauwbekken op het plein. Mijn voeten zijn nu echt bevroren, maar mijn zoontje vond het geweldig dat ik er bij bleef toen Sinterklaas kwam smile Zo meteen vast cadeautjes inpakken en misschien nog even de stad in. En dan vanmiddag lekker naar buiten met de slee Very Happy

Fijne dag iedereen!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 21:24

Goedemorgen,

Ik zit nog in mijn pyjama te stinken heerlijk!
Ga zo douchen en Mas in bad doen, moeten vandaag nog boodschappen doen en voor Lise en Amé nog een Sint kadootje kopen.
Voor de rest niet zoveel plannen vandaag.

Fijne dag all.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Suus do 2 dec 2010 - 21:25

Goedemorgen,
Nu aan het werk, vanmiddag naar de kapper en vanavond Sinterklaas vieren Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 21:31

Goedemorgen,

Ik heb een vol dagje voor de boeg. Vanmorgen college volgen, daarna meteen de stad in om de laatste dingetjes voor Sinterklaas te halen, vanmiddag werken en als ik klaar ben snel eten en dan naar een meeting met wat meiden van het oude forum, gaan we Sinterklaas vieren.


Fijne dag iedereen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 21:37

Gooood morning!

Ik heb wel lekker geslapen! Vanmiddag mijn laatste werkdag bij mijn bijbaantje Sad Ik ga het toch wel missen. En ze hebben een afscheidsmomentje voor me geregeld en dat vind ik heel stom haha. Ik sta liever niet in het middelpunt van de belangstelling. Maar goed. Daarna nog even boodschappen doen met mijn vriend en misschien vanavond nog met mijn buurmeisjes/vrouwen film kijken.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 21:56

Môrgen!

Op dit moment zijn er twee monteurs bezig met mijn ketel. Hij viel na een onderhoudsbeurt continu in storing. Ik dacht dat het 'niets' was, want ook de vorige keer was het 'niets', maar het blijkt nu dat mijn CV zijn warmte niet kwijt kan... Rolling Eyes Ze zijn met man en macht aan het proberen het probleem op te lossen.

Vanmiddag ga ik naar de kapper. Ik hoop nu eindelijk een andere kleur in mijn haar te mogen. Duimt iedereen voor me mee? Ik wil namelijk 2011 in als 'Rooie', want dat past het best bij mijn rossige huid.

Goed, fijne dag ya'all! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Chocolate Cookie do 2 dec 2010 - 21:59

Goeiemorgen!

Ik ga zometeen eens een lekkere warme douche nemen. Moet nog sinterklaascadeautjes inpakken. En boodschappen doen met mams. Vanavond komt een vriendin eten en alvast mijn verjaardag 'vieren'. Very Happy

Have a nice day, girls!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Jeanette do 2 dec 2010 - 22:26

Goedemorgen!

Net uit bed gekropen, want ik ben lekker vrij vandaag! Straks met een vriendin de stad in! En vanavond naar 'The Voice' kijken uiteraard.

Fijne dag!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:28

Ik lekker vrij vandaag; en stront verkouden (fijn met een verkouden vriend, en drie zieke oppaskindjes, dan ontkom je er zelf niet aan) - dus ben maar even lekker blijven liggen! Straks allemaal dingen regelen, chocoladeletter voor mijn oma opgesturen, sollicitaties de deur uit sturen, sinterklaascadeautje kopen nog bij 1 winkel enz. Vanavond rustig samen met vriend!

Fijne dag allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen!! Empty Re: Goede morgen!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum