Goede zaterdag morgen!
+8
Pompoen
Winegum
Tiana
Arwyn
slaatje
Snoes
Middleme
L!ND@
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede zaterdag morgen!
Zo ik ben er al vroeg bij op mijn vrije zaterdag.
Ik ga om half 9 te sporten, een goed begin van het weekend!
Daarna eventjes met m´n schoonmoeder naar de groothandel en we gaan ook kijken vor gordijnstof voor onze slaapkamer
En vanmiddag nog maar even zien wat ik/we gaan doen.
Fijne dag allemaal!
Ik ga om half 9 te sporten, een goed begin van het weekend!
Daarna eventjes met m´n schoonmoeder naar de groothandel en we gaan ook kijken vor gordijnstof voor onze slaapkamer
En vanmiddag nog maar even zien wat ik/we gaan doen.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goede zaterdag morgen!
Morgen! Ik zit nu in de bus en ga nou aan het werk. Daarna niks meer, heb een waardeloze nacht gehad
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik vertrek over een 3 kwartier richting mn werk, moet werken tot 5. Daarna ff snel naar huis om te douchen, etentje met mn schoonfamilie. En daarna miss met vriend en anderen spelletjes spelen.
Fijne dag!
Ik vertrek over een 3 kwartier richting mn werk, moet werken tot 5. Daarna ff snel naar huis om te douchen, etentje met mn schoonfamilie. En daarna miss met vriend en anderen spelletjes spelen.
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Morgen!
Ik ben alweer een uur wakker.
Zo dadelijk nog wat in het huishouden doen.
Om 11u30 heb ik met Zonnetje afgesproken en gaan we samen carpoolen naar Stuiterbal, waar we vanmiddag een meeting hebben.
Vanavond gaan mijn vriend en ik naar mijn schoonouders, schoonvader is jarig en we gaan gourmetten.
Fijne dag allemaal!
Om 11u30 heb ik met Zonnetje afgesproken en gaan we samen carpoolen naar Stuiterbal, waar we vanmiddag een meeting hebben.
Vanavond gaan mijn vriend en ik naar mijn schoonouders, schoonvader is jarig en we gaan gourmetten.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Morgen!
Fijne dag allemaal!
Jaaaa de meeting ! Heb er zin in! leuk dat jij en Zon toch komen!
Gefeliciteerd met je schoonvader.
Gast- Gast
Dankjewel TD!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen!
Ik ga zo sporten. Daarna boodschappen en het huishouden doen. Vanavond lekker met m'n vriend op de bank voor de televisie.
Een fijne dag allemaal!
Ik ga zo sporten. Daarna boodschappen en het huishouden doen. Vanavond lekker met m'n vriend op de bank voor de televisie.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Wij hebben net de koffie op, daarna douchen en dan naar vrienden om te helpen met klussen in hun nieuwe woning.
Vanavond lekker niks, heerlijk bankhangen, Ushi en IHVH kijken.
Fijne zaterdag iedereen.
Liefs Slaatje
Wij hebben net de koffie op, daarna douchen en dan naar vrienden om te helpen met klussen in hun nieuwe woning.
Vanavond lekker niks, heerlijk bankhangen, Ushi en IHVH kijken.
Fijne zaterdag iedereen.
Liefs Slaatje
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen,
Ik heb al gedoucht en zit nu aan m'n ontbijt.
Zo me even verder klaar maken en dan richting ouders. Met hen rijd ik vervolgens naar mijn oma, wiens verjaardag we vandaag vieren. Daarna gaan we nog uit eten voor m'n broers verjaardag en dan wil ik weer snel naar huis! Kijken hoe het dan met vriendje is..
Fijne dag allemaal!
Ik heb al gedoucht en zit nu aan m'n ontbijt.
Zo me even verder klaar maken en dan richting ouders. Met hen rijd ik vervolgens naar mijn oma, wiens verjaardag we vandaag vieren. Daarna gaan we nog uit eten voor m'n broers verjaardag en dan wil ik weer snel naar huis! Kijken hoe het dan met vriendje is..
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik ga vanmiddag sinterklaas inkopen doen denk ik. En verder weet ik het nog niet.
Ik ga vanmiddag sinterklaas inkopen doen denk ik. En verder weet ik het nog niet.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Goedemorgen! Wat is iedereen al vroeg in de veren op deze zaterdagmorgen.
Ik ben ook al vroeg wakker. Voel me nog steeds beroerd (buikgriep) maar ga zo wel even strijken en de was ophangen als die klaar is. Dan kan ik vanmiddag rustig aan doen.
Fijn weekend allemaal.
Ik ben ook al vroeg wakker. Voel me nog steeds beroerd (buikgriep) maar ga zo wel even strijken en de was ophangen als die klaar is. Dan kan ik vanmiddag rustig aan doen.
Fijn weekend allemaal.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Goedemorgen,
ik ga vandaag niet zo veel doen want de fysiotherapeut is gisteren behoorlijk gemeen geweest en nu doet mijn heup en alles er omheen zeer. Of nou ja misschien was dat ook al wel een beetje. Maar ze heeft echt van alles op zitten rekken en dat voelt nu natuurlijk een beetje beurs. Verder nog even mijn kerstkaart afmaken en online zetten.
Vanmiddag moet ik boodschappen doen en koken want een vriend van mijn man komt eten. Ik heb er wel erg zin in, is namelijk altijd heel erg gezellig.
Fijne dag allemaal!
ik ga vandaag niet zo veel doen want de fysiotherapeut is gisteren behoorlijk gemeen geweest en nu doet mijn heup en alles er omheen zeer. Of nou ja misschien was dat ook al wel een beetje. Maar ze heeft echt van alles op zitten rekken en dat voelt nu natuurlijk een beetje beurs. Verder nog even mijn kerstkaart afmaken en online zetten.
Vanmiddag moet ik boodschappen doen en koken want een vriend van mijn man komt eten. Ik heb er wel erg zin in, is namelijk altijd heel erg gezellig.
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Winegum schreef:Goedemorgen! Wat is iedereen al vroeg in de veren op deze zaterdagmorgen.
Fijn weekend allemaal.
Ik was al om 6 uur wakker, zit inmiddels al goed in mijn systeem . Ik heb me uiteraard wel gewoon weer omgedraaid want ik ging geloof ik pas om 1 uur naar bed. Net weer opgestaan haha. Beterschap, buikgriep is niks bah! Ik hoop dat je je snel beter voelt en nog een beetje van je weekend kunt genieten. Ik heb vanavond een Ladies Night op mijn zusje haar werk en mijn tantes (ook mijn tante uit Duitsland) gaan ook dus dat zal wel gezellig zijn. Verder kan de dag nog van alles brengen...
Fijne zaterdag iedereen!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Snoes schreef:Morgen!
Fijne dag allemaal!
Jaaaa de meeting ! Heb er zin in! leuk dat jij en Zon toch komen!
Gefeliciteerd met je schoonvader.
Dankjewel! Ik heb er ook veel zin in!
Zo meteen eerst even naar een citybox kijken om onze spullen in op te slaan en dan rijd ik met Snoes naar de meeting .
Vanavond een feest van een collega van mij, daar heb ik ook zin in.
Een leuk dagje dus.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Goedmorgen!
Vandaag ga ik aan het huishouden, ik blijf het maar uitstellen, maar het moet nu toch echt een keer gaan gebeuren. Vanmiddag even boodschappen doen en een taart of een cake bakken. Vanavond komt er een vriendin eten en daarna gaan we de stad in.
Fijne dag allemaal!
Vandaag ga ik aan het huishouden, ik blijf het maar uitstellen, maar het moet nu toch echt een keer gaan gebeuren. Vanmiddag even boodschappen doen en een taart of een cake bakken. Vanavond komt er een vriendin eten en daarna gaan we de stad in.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen!
Heb heerlijk uitgeslapen, was er echt aan toe na 5 dagen werken. Zo even met mn vader naar de bouwmarkt, tegels terug brengen en mn douchedrain ophalen. Daarna even schoonmaken en een was draaien en eind vd middag naar mn vriend. Tussendoor heb ik dus nog tijd om heerlijk op de bank te hangen met mn boek
Fijne dag allemaal!
Heb heerlijk uitgeslapen, was er echt aan toe na 5 dagen werken. Zo even met mn vader naar de bouwmarkt, tegels terug brengen en mn douchedrain ophalen. Daarna even schoonmaken en een was draaien en eind vd middag naar mn vriend. Tussendoor heb ik dus nog tijd om heerlijk op de bank te hangen met mn boek
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben vanmorgen al druk in de week geweest met opruimen en rommelen.
Vanmiddag ga ik naar de Ikea om te kijken voor een eventueel nieuw tweepersoonsbed en de eventuele kosten daarvan
Vanavond ga ik met wat vriendinnen naar de film en daarna nog ergens een drankje drinken.
Fijne dag allemaal!
liefs,
Ik ben vanmorgen al druk in de week geweest met opruimen en rommelen.
Vanmiddag ga ik naar de Ikea om te kijken voor een eventueel nieuw tweepersoonsbed en de eventuele kosten daarvan
Vanavond ga ik met wat vriendinnen naar de film en daarna nog ergens een drankje drinken.
Fijne dag allemaal!
liefs,
Goedemorgen
Was om 9 uur wakker nieuwe buren zijn hun huis aan het verbouwen dus steeds geboor. Net lekker gedoucht en huis afgestoft en mijn man zuigt nu alles. We gaan zo naar de stad voor een nieuw dienblad voor de tafel. We gebruiken dat als tafel. En gaan lekker genieten dat mijn man sinds maart eindelijk vrij is op zaterdag.
Fijne dag allemaal
Was om 9 uur wakker nieuwe buren zijn hun huis aan het verbouwen dus steeds geboor. Net lekker gedoucht en huis afgestoft en mijn man zuigt nu alles. We gaan zo naar de stad voor een nieuw dienblad voor de tafel. We gebruiken dat als tafel. En gaan lekker genieten dat mijn man sinds maart eindelijk vrij is op zaterdag.
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goede ZATERDAG morgen topic
» Goede morgen deze morgen!!
» (Goede) Morgen
» Goede morgen!
» Goede morgen..
» Goede morgen deze morgen!!