Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grote gezinnen

+11
Printje
SuperGrover
Summerlovin
Lavendel
Lady Starstruck
love
Ambivalence
Penny Blossom
SarahKey
luenca
Spring
15 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 11:33

Smikkell schreef:
Zero schreef:
Wat een stomme namen hebben sommige! Evil or Very Mad
Dat heeft dan weer weinig met de grootte van het gezin te maken. Maar welke namen vind je minder leuk dan?

Nou ja als je zo veel kinderen heb en ze moeten allemaal met een J, dan houden de leuke namen ook wel weer een keer op natuurlijk.

(Vind ik dan)

Ik vind Jadidiah ofzo echt vreselijk! Doet me denken aan een amish!
En ik snap ook niet dat je het ene kind Joy-Anna noemt en de andere Johannah. Dat klinkt bijna hetzelfde (neem aan dat ze dat ene kind dan maar gewoon Joy noemen?)



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 11:34

Deel van....



Grote gezinnen - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcRz8WcDbVb4Xu2uQgc2eqfjQwrFKnoaZU3ab_Sb9N3oXwnePHT9uA

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 11:35

Grote gezinnen - Pagina 4 Joanna_john_watson_big_family_2



De namen van de kinderen weerspiegelen te tijdsgeest: van jaren negentig zangeressen Shanice en Mariah, naar filmster Brittany en nepparfum Febreze tot kledingmerk Armani.

De hele rij: Natasha (18, met haar zoontje Branford), Bradley (16), Shanice (15), Augusta *, Mariah (11), Georgia (10), Caitlin (9), Brittany (7), Febrianne (6), Charlie (4), Lily-Arna (3), Nerrily-Jade (2) en zoon Armani (1).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  SarahKey za 6 aug 2011 - 20:58

Dat laatste gezin ken ik niet. Oudste dochter is er ook al vlot bij zo te zien.

Jon en Kate, heerlijke kinderen hebben ze I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Floor za 6 aug 2011 - 23:29

@smikkel, je schrijft bij een foto dat je die serie ook helemaal hebt gekeken.
kan je series over deze grote gezinnen nog ergens terug kijken (bijv. youtube en wat voor zoekterm moet ik gebruiken, lijkt me namelijk leuk om te kijken)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:23

Minneke schreef:
Smikkell schreef:
SarahKey schreef:
Arden schreef:
Smikkell schreef:
Printje schreef:Ik vind die haarbandjes van die babytjes echt te lelijk.
Ja, erg he!
Dat hebben (bijna) alle baby's daar, het liefst vanaf dag 1... echt superlelijk.

Lelijk he!

Mijn nichtje kreeg ook elke dag zo'n paasei strikje op dr hoofd, zo zielig. Vind dat helemaal niets.
Ik vind die met die neppe staartjes nog het ergste!

Jaaa, van die palmboompjes met drie haartjes en een veel te groot elastiek! Super charmant :P

Oeps, maak ik me even ergens schuldig aan.... Laughing



Laatst aangepast door _MamaRosa_ op zo 7 aug 2011 - 5:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:32

Floor schreef:@smikkel, je schrijft bij een foto dat je die serie ook helemaal hebt gekeken.
kan je series over deze grote gezinnen nog ergens terug kijken (bijv. youtube en wat voor zoekterm moet ik gebruiken, lijkt me namelijk leuk om te kijken)

Jon & kate plus 8 heet dat andere programma, die kwam altijd op Travel & Living (Discovery) en volgens mij is het nu ook op TLC.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Floor zo 7 aug 2011 - 19:01

Bedankt ik ga eens zoeken. Discovery t&l heb ik niet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 20:11

Jedidiah, is dacht ik hier een meisjesnaam, ben die op hyves en FB al een paar keer tegen gekomen.

Die zoon en zijn vrouw dacht zeker ''bekijk het maar, ons kinds naam gaat niet beginnen met een J'' haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Paper Crown zo 7 aug 2011 - 22:34

Ik vind het echt ziekelijk. 19 kinderen? Dan ben je dus elk jaar zwanger..wat een aanslag op je lichaam als vrouw..En daarnaast is dit stel ongelovelijk fertiel. Waar halen ze toch de tijd vandaan om te vrijen,denk ik dan? Wat je wel vaak ziet, in grote gezinnen is dat de grootste kinderen voor de kleinere zorgen. Lijkt me ook normaal, aangezien pa en moe te druk zijn met de andere.. Iedereen aandacht geven? Volgens mij moet je een nummertje trekken of in de agenda van pa en ma zetten: 'Woensdag 10 aug.2011 om 8:00 wil kind 16 graag een gesprek!'

Paar huizen verder bij mijn ouders woont een stel, die hebben 13 kinderen.. de oudste is mijn leeftijd(27) en de jongste 2(ling) zijn 2.5jaar.. ze wonen in hetzelfde huis als mijn ouders, een gewone eengezinswoning met traditionele bouw(dwz:3slaapkamers boven) die kids sliepen allemaal opgepropt op kamers.. die stapelbedden waren aangepast zodat er 3 op elkaar konden slapen.................. en die kids hebben allemaal issues. Ze eten elke dag met zijn alle 5 broden weg, en elke dag gaan er 5kilo aardappelen doorheen. Alleen pa werkt,maar de gemeente onderhoudt ze. Ze krijgen 2 splinternieuwe auto's.. en noem maar op.Maar echt al die kinderen zijn wereldvreemd. Vies, ook. Ze douchen 1x in de week (met uitzondering van de oudste) Ik snap 't gewoon niet.. die moeder zat de laatste zwangerschap in een rolstoel omdat het lichaam enorme optaters krijgt als je zovaak bevallen bent.

Mijn oma heeft 4 zwangerschappen gehad, en heeft 8 kids, die kreeg alleen maar tweelingen, maar wist dat destijds nooit van te voren aangezien echo's niet bestonden toen. Dus werden iedere x twee kids geboren.. tja..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Susan zo 7 aug 2011 - 22:48

Mijn oma is op zich nog wel vrij oud geworden na 14 zwangerschappen (waaronder een tweelingzwangerschap). Ik kan me er vrij weinig bij voorstellen overigens, hoe dat moet zijn. Ook voor de kinderen, je moeder is vrijwel altijd zwanger of net bevallen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Paper Crown zo 7 aug 2011 - 22:57

Susan schreef:Mijn oma is op zich nog wel vrij oud geworden na 14 zwangerschappen (waaronder een tweelingzwangerschap). Ik kan me er vrij weinig bij voorstellen overigens, hoe dat moet zijn. Ook voor de kinderen, je moeder is vrijwel altijd zwanger of net bevallen.

Nee, Susan.. 4.. ze heeft 4 zwangerschappen gehad, dus 4x een tweeling gebaard.

Oh crap, ik dacht dat je het over mijn oma had hahaha!


Laatst aangepast door 2CKC2 op zo 7 aug 2011 - 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Susan zo 7 aug 2011 - 22:58

2CKC2 schreef:
Susan schreef:Mijn oma is op zich nog wel vrij oud geworden na 14 zwangerschappen (waaronder een tweelingzwangerschap). Ik kan me er vrij weinig bij voorstellen overigens, hoe dat moet zijn. Ook voor de kinderen, je moeder is vrijwel altijd zwanger of net bevallen.

Nee, Susan.. 4.. ze heeft 4 zwangerschappen gehad, dus 4x een tweeling gebaard.

Ik heb het nu over mijn eigen oma.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Paper Crown zo 7 aug 2011 - 22:58

Susan schreef:
2CKC2 schreef:
Susan schreef:Mijn oma is op zich nog wel vrij oud geworden na 14 zwangerschappen (waaronder een tweelingzwangerschap). Ik kan me er vrij weinig bij voorstellen overigens, hoe dat moet zijn. Ook voor de kinderen, je moeder is vrijwel altijd zwanger of net bevallen.

Nee, Susan.. 4.. ze heeft 4 zwangerschappen gehad, dus 4x een tweeling gebaard.

Ik heb het nu over mijn eigen oma.

Ja, sorry! Zie mijn edit.. lol!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Susan zo 7 aug 2011 - 22:59

Het lijkt mij trouwens dat als je vier keer een tweeling hebt gekregen, je bij de derde en zeker bij de vierde keer toch wel een donkerbruin vermoeden moet hebben gehad dat het er weer twee zouden zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Paper Crown zo 7 aug 2011 - 23:06

Susan schreef:Het lijkt mij trouwens dat als je vier keer een tweeling hebt gekregen, je bij de derde en zeker bij de vierde keer toch wel een donkerbruin vermoeden moet hebben gehad dat het er weer twee zouden zijn.

Ja, mij ook! Maar goed, mijn oma heeft 1 foto van een van de zwangerschappen en achterop de foto staat dat ze 7 maanden zwanger was. Nou, zo'n buik heb ik nu.. zonder 2 babies.......... laughcry Dus misschien dacht ze elke keer weer, dat het er maar 1 zou zijn.. NOT!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote gezinnen - Pagina 4 Empty Re: Grote gezinnen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum