Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezinnen met ouders die beide in ploegsysteem werken

+4
M@niek
pindaatje
Aimee
Slakje
8 plaatsers

Ga naar beneden

Gezinnen met ouders die beide in ploegsysteem werken Empty Gezinnen met ouders die beide in ploegsysteem werken

Bericht  Slakje ma 14 mei 2012 - 7:08

Hoe doen jullie het allemaal praktisch? En met de kindjes?

Ik ben aan het twijfelen om vroedkunde te gaan studeren, eindelijk een studie die me echt interesseert. Alleen is het nadien dus werken in een ploegensysteem in het ziekenhuis. Mijn vriend werkt ook in een ploegensysteem.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezinnen met ouders die beide in ploegsysteem werken Empty Re: Gezinnen met ouders die beide in ploegsysteem werken

Bericht  Aimee ma 14 mei 2012 - 7:11

Ik werk als hij thuis is, en hij werkt als ik thuis ben. Ideaal, we hebben alleen af en toe oppas nodig voor een uurtje overlapping. We zien elkaar wel wat minder, maar toch nog best veel omdat ik minder uren werk.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezinnen met ouders die beide in ploegsysteem werken Empty Re: Gezinnen met ouders die beide in ploegsysteem werken

Bericht  pindaatje ma 14 mei 2012 - 7:12

Mijn man werkt in ploegen (avond en nacht op doordeweekse dagen) en ik werk helemaal onregelmatig (dag/avond/nacht en weekenden).
Deze combinatie werkt hier prima, we zijn weinig opvang nodig, omdat er regelmatig 1 van ons thuis is, of soms zelfs allebeide op een doordeweekse ochtend of middag. Op de dagen dat we beide overdag werken gaan ze naar het kdv.