Gezinnen met ouders die beide in ploegsysteem werken
+4
M@niek
pindaatje
Aimee
Slakje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gezinnen met ouders die beide in ploegsysteem werken
Hoe doen jullie het allemaal praktisch? En met de kindjes?
Ik ben aan het twijfelen om vroedkunde te gaan studeren, eindelijk een studie die me echt interesseert. Alleen is het nadien dus werken in een ploegensysteem in het ziekenhuis. Mijn vriend werkt ook in een ploegensysteem.
Ik ben aan het twijfelen om vroedkunde te gaan studeren, eindelijk een studie die me echt interesseert. Alleen is het nadien dus werken in een ploegensysteem in het ziekenhuis. Mijn vriend werkt ook in een ploegensysteem.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Gezinnen met ouders die beide in ploegsysteem werken
Ik werk als hij thuis is, en hij werkt als ik thuis ben. Ideaal, we hebben alleen af en toe oppas nodig voor een uurtje overlapping. We zien elkaar wel wat minder, maar toch nog best veel omdat ik minder uren werk.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn man werkt in ploegen (avond en nacht op doordeweekse dagen) en ik werk helemaal onregelmatig (dag/avond/nacht en weekenden).
Deze combinatie werkt hier prima, we zijn weinig opvang nodig, omdat er regelmatig 1 van ons thuis is, of soms zelfs allebeide op een doordeweekse ochtend of middag. Op de dagen dat we beide overdag werken gaan ze naar het kdv.
We zorgen wel dat we niet tegelijk avond of nachtdiensten draaien, zodat er altijd 1 van ons ze op bed kan brengen en er ook 's nachts 1 van ons thuis is.. En gelukkig hebben we die mogelijkheid om dat te kunnen regelen.
Deze combinatie werkt hier prima, we zijn weinig opvang nodig, omdat er regelmatig 1 van ons thuis is, of soms zelfs allebeide op een doordeweekse ochtend of middag. Op de dagen dat we beide overdag werken gaan ze naar het kdv.
We zorgen wel dat we niet tegelijk avond of nachtdiensten draaien, zodat er altijd 1 van ons ze op bed kan brengen en er ook 's nachts 1 van ons thuis is.. En gelukkig hebben we die mogelijkheid om dat te kunnen regelen.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Slakje schreef:Hoe doen jullie het allemaal praktisch? En met de kindjes?
Maar dat duurt nog 3 jaar, tijd zat om iets te bedenken maar leuk waar wil je de opleiding gaan doen? Ik doe deze in k.ortrijk!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik werk in ploegen en daardoor doen we 1 kdv dag. Ik heb wel vaste nachtdiensten. Avonddiensten draai ik op basis van beschikbaarheid. Vroege diensten soms in het weekend.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Veel passen en meten.
Beide hebben we wel een vaste vrije dag.
We werken allebei onregelmatig (maar niet in vast ploegen). Mijn vrouw in de zorg en ik op een tankstation.
Beide hebben we wel een vaste vrije dag.
We werken allebei onregelmatig (maar niet in vast ploegen). Mijn vrouw in de zorg en ik op een tankstation.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Wij werken beide onrgelmatig in de zorg. Ze gaan 1 dag in de week naar de gastouder. Verder regelen we het zelf de opvang. Soms moeten we een beroep doen op de oma's als we beide moeten werken maar dit is maar incidenteel.
Ik heb een vast rooster met vaste(onregelmatige) diensten. Mijn man maakt het rooster van zijn groep dus die kan aardig zijn eigen rooster maken naar mijn rooster.
Mijn man werkt meestal slaapdiensten. van 15u t/m 9.30. vrijdag t/m/ zondag werkt hij van 14ut/m 14.30.
Ik heb een vast rooster met vaste(onregelmatige) diensten. Mijn man maakt het rooster van zijn groep dus die kan aardig zijn eigen rooster maken naar mijn rooster.
Mijn man werkt meestal slaapdiensten. van 15u t/m 9.30. vrijdag t/m/ zondag werkt hij van 14ut/m 14.30.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ja, maar ik denk toch graag aan het praktische. Ik wil het graag in Antwerpen gaan studeren, dat is het dichtstbij.
Slakje- Ratel
M@niek schreef:Slakje schreef:Hoe doen jullie het allemaal praktisch? En met de kindjes?
Maar dat duurt nog 3 jaar, tijd zat om iets te bedenken maar leuk waar wil je de opleiding gaan doen? Ik doe deze in k.ortrijk!
Ja maar ze zal in die 3 jaar ook stage moeten lopen dus het is wel iets om over na te denken.
Ik ben blij dat mijn man een 8.30 tot 5 baan heeft eerlijk gezecht, dat maakt het plannen gewoon een stuk makkelijker. Het is wel te doen hoor, maar het is wel een kwestie van heel goed plannen.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ja, ik heb in het eerste jaar 4 weken stage, tweede jaar (denk ik) 12 weken en derde jaar 18 weken.Fiwen schreef:M@niek schreef:Slakje schreef:Hoe doen jullie het allemaal praktisch? En met de kindjes?
Ja maar ze zal in die 3 jaar ook stage moeten lopen dus het is wel iets om over na te denken.
Ik ben blij dat mijn man een 8.30 tot 5 baan heeft eerlijk gezecht, dat maakt het plannen gewoon een stuk makkelijker. Het is wel te doen hoor, maar het is wel een kwestie van heel goed plannen.
Slakje- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Kletstopic over grote gezinnen!
» Gezinnen met 3 kinderen
» jonge gezinnen beurs... leuk of??
» Huis kopen met twee leegstaande woningen aan beide kanten?
» hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden
» Gezinnen met 3 kinderen
» jonge gezinnen beurs... leuk of??
» Huis kopen met twee leegstaande woningen aan beide kanten?
» hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: