Gezinnen met ouders die beide in ploegsysteem werken
+4
M@niek
pindaatje
Aimee
Slakje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gezinnen met ouders die beide in ploegsysteem werken
Hoe doen jullie het allemaal praktisch? En met de kindjes?
Ik ben aan het twijfelen om vroedkunde te gaan studeren, eindelijk een studie die me echt interesseert. Alleen is het nadien dus werken in een ploegensysteem in het ziekenhuis. Mijn vriend werkt ook in een ploegensysteem.
Ik ben aan het twijfelen om vroedkunde te gaan studeren, eindelijk een studie die me echt interesseert. Alleen is het nadien dus werken in een ploegensysteem in het ziekenhuis. Mijn vriend werkt ook in een ploegensysteem.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Gezinnen met ouders die beide in ploegsysteem werken
Ik werk als hij thuis is, en hij werkt als ik thuis ben. Ideaal, we hebben alleen af en toe oppas nodig voor een uurtje overlapping. We zien elkaar wel wat minder, maar toch nog best veel omdat ik minder uren werk.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn man werkt in ploegen (avond en nacht op doordeweekse dagen) en ik werk helemaal onregelmatig (dag/avond/nacht en weekenden).
Deze combinatie werkt hier prima, we zijn weinig opvang nodig, omdat er regelmatig 1 van ons thuis is, of soms zelfs allebeide op een doordeweekse ochtend of middag. Op de dagen dat we beide overdag werken gaan ze naar het kdv.
We zorgen wel dat we niet tegelijk avond of nachtdiensten draaien, zodat er altijd 1 van ons ze op bed kan brengen en er ook 's nachts 1 van ons thuis is.. En gelukkig hebben we die mogelijkheid om dat te kunnen regelen.
Deze combinatie werkt hier prima, we zijn weinig opvang nodig, omdat er regelmatig 1 van ons thuis is, of soms zelfs allebeide op een doordeweekse ochtend of middag. Op de dagen dat we beide overdag werken gaan ze naar het kdv.