Waar spaar jij voor?
+56
Champagne
Inge
litllejoy
Kabouter
Paper Crown
Biancos
Bosjesvrouw
Flower_L
Bruintje Beer
Shisha
Mamasapje
Bet Weter
PrimaBella
Sarah1985
Oasis
Elsje
Buddha88
Rush
love
Joontjuh
Jeanette
M@niek
Penny Blossom
girli
Merai
Lejow
loura
Shy
Middleme
nina
Highway
Lady4
Snoes
PluDan
ThinkPink
Sorella
Loes263
Winegum
Aagje!
SoGood
Tsjip
SuperGrover
BJA
Carra
bolus26
silly-one
Flippin' Bitch
Caramba
Ugly Betty
Mida4you
Sneeuwvlok
Tullow
Lavendel
Tiana
RYW
Suus
60 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Waar spaar jij voor?
Voor een auto. Ik ben zo bang dat mijn autootje de winter niet overleeft.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Voor 'later'.
Het spaargeld dat we nu hebben gaat voor een klein deel op aan de verbouwing na de bouwvak, een nieuw bed voor ons, een nieuwe linnenkast voor ons, een nieuw bed voor onze dochter en voor wat nieuwe spullen voor onze tweede.
Alles wat we nu en daarna sparen gaat gewoon weer op de grote spaarrekening voor onder andere onverwachte uitgave's.
En de buffetkast die ik heel graag wil.
Het spaargeld dat we nu hebben gaat voor een klein deel op aan de verbouwing na de bouwvak, een nieuw bed voor ons, een nieuwe linnenkast voor ons, een nieuw bed voor onze dochter en voor wat nieuwe spullen voor onze tweede.
Alles wat we nu en daarna sparen gaat gewoon weer op de grote spaarrekening voor onder andere onverwachte uitgave's.
En de buffetkast die ik heel graag wil.
Gast- Gast
Ik spaar om een buffer op te bouwen.
En ik ga er mijn schoolgeld mee betalen.
En ik ga er mijn schoolgeld mee betalen.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik ben nu alleen maar bezig met het opmaken van mijn spaargeld. Inmiddels is het dusdanig ernstig dat er bijna twee keer zoveel geld op mijn lopende rekening staat als op mijn spaarrekening. En als ik nou duizenden euro's op mijn lopende rekening had, dan was dat niet zo erg geweest, maar das niet het geval.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Wij sparen nu ook voor onze bruiloft.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Voor later.. En als daar tussendoor iets leuks komt, dan gebruik ik het daarvoor.. Ik ben aan het sparen voor een mooi bedrag..
Gast- Gast
Ik spaar omdat ik rustig word van een volle spaarrekening en omdat ik niet voor altijd in dit huis wil wonen, en omdat ik een studieschuld heb.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Op dit moment spaar ik om mijn tuin af te (laten) maken, tegels liggen er al in en ik heb al een loungesetje, nu nog gras, een tuinset waar je aan kunt eten (met hogere tafel dus), een houten terras, tuinhuisje en de aankleding.
En ik spaar voor een nieuwe auto, deze:
En ik spaar ook om een beetje een buffer op te bouwen, een beetje meer "vulling" van mijn spaarrekening dus. Ik ben stiekem aan het hopen dat ik over half jaartje ofzo kan gaan samenwonen (het was mijn vriend zijn idee, dus dat zal er wel van gaan komen), dan kan ik de vaste lasten delen en eindelijk weer gaan sparen. Nu spaar ik maar 200 euro per maand.
Edit, mn plaatje doet het niet. Het is een Suzuki Swift, de auto die ik wil.
En ik spaar voor een nieuwe auto, deze:
En ik spaar ook om een beetje een buffer op te bouwen, een beetje meer "vulling" van mijn spaarrekening dus. Ik ben stiekem aan het hopen dat ik over half jaartje ofzo kan gaan samenwonen (het was mijn vriend zijn idee, dus dat zal er wel van gaan komen), dan kan ik de vaste lasten delen en eindelijk weer gaan sparen. Nu spaar ik maar 200 euro per maand.
Edit, mn plaatje doet het niet. Het is een Suzuki Swift, de auto die ik wil.
Gast- Gast
Wij hebben twee spaar rekeningen, op de ene sparen we voor een dakkapel, en op de andere voor onvoorziene uitgaven of leuke dingen....
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
* boxspring
* nieuwe achtertuin
* kunstof kozijnen
* verbouwing toilet
* reserve
* nieuwe achtertuin
* kunstof kozijnen
* verbouwing toilet
* reserve
Gast- Gast
Ik spaar voor de mindere maanden, voor hoge uitgave en voor vakanties etc. Nog 2 jaar, dan ben ik student af dan kan ik weer geheel serieus verder met sparen. Hopelijk heb ik over 2 jaar nog iets op mijn spaarrekening staan, vanaf dan kan ik ook goed sparen voor een nieuwe woning.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Voor onze bruiloft + huwelijksreis
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb net een nieuwe auto gekocht dus ik spaar nu vooral om mijn spaarrekening weer aan te vullen haha !
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Sogood schreef:Ik spaar omdat ik rustig word van een volle spaarrekening en omdat ik niet voor altijd in dit huis wil wonen, en omdat ik een studieschuld heb.
Haha inderdaad.. Ik zit nu nog telkens onder mijn 'minimum bedrag' en ik zit mezelf op te vreten..
Gast- Gast
+1Sorella schreef:Ik heb net een nieuwe auto gekocht dus ik spaar nu vooral om mijn spaarrekening weer aan te vullen haha !
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik spaar op dit moment eigenlijk zodat ik volgende maand mijn rekeningen kan betalen
Als ik geld over zou houden, dan heb ik verschillende 'potjes'. Vakantie, festivals, en hopelijk kan ik snel gaan sparen voor later.
Gast- Gast
ThinkPink schreef:+1Sorella schreef:Ik heb net een nieuwe auto gekocht dus ik spaar nu vooral om mijn spaarrekening weer aan te vullen haha !
Ha, wij komen elkaar wel steeds tegen he haha!!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik spaar op dit moment voor 'later'.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Wij sparen momenteel voor een nieuwe (tweedehands) auto. Maar dat is ook pas voor volgend voorjaar.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nu voor onze bruiloft in september. Daarna voor een buffer.
En voor onze zoon sparen we standaard een bedrag in de maand.
En voor onze zoon sparen we standaard een bedrag in de maand.
Gast- Gast
Ik heb de afgelopen twee, drie jaar gespaard voor het aanschaffen van nieuwe spullen wanneer ik een huis zou gaan kopen.
Inmiddels heb ik het huis gekocht, afgelopen maandag de sleutel gekregen en ben ik nu inderdaad dit geld aan het uitgeven. Ik heb tot nu toe het volgende aangeschaft:
- Boxpsring
- Eettafel met 4 stoelen
- Afwasmachine
- Dressoir
- In betweens
- Verf, etc.
Het is heerlijk om niet op het geld te hoeven letten, maar gewoon te kunnen kopen wat ik nodig heb. Blij dat ik hiervoor gespaard heb de afgelopen tijd!
Inmiddels heb ik het huis gekocht, afgelopen maandag de sleutel gekregen en ben ik nu inderdaad dit geld aan het uitgeven. Ik heb tot nu toe het volgende aangeschaft:
- Boxpsring
- Eettafel met 4 stoelen
- Afwasmachine
- Dressoir
- In betweens
- Verf, etc.
Het is heerlijk om niet op het geld te hoeven letten, maar gewoon te kunnen kopen wat ik nodig heb. Blij dat ik hiervoor gespaard heb de afgelopen tijd!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
- Voor mijn dochter
- Voor een nieuw huis (om een klein stukje geen hypotheek op te hoeven nemen).
- Voor een nieuw huis (om een klein stukje geen hypotheek op te hoeven nemen).
Gast- Gast
Haha ja en we hebben dezelfde smaak qua auto'sSorella schreef:ThinkPink schreef:+1Sorella schreef:Ik heb net een nieuwe auto gekocht dus ik spaar nu vooral om mijn spaarrekening weer aan te vullen haha !
Ha, wij komen elkaar wel steeds tegen he haha!!
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Waar spaar jij voor?
» Waar ben je dankbaar voor?
» (spaar)rekening voor je kind
» Waar te koop...bloem op voet voor voor het raam