Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe poging dan maar, Mv2, Dromertje, Arden,....

+3
Parisienne
LMCurious
Susan
7 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Nieuwe poging dan maar, Mv2, Dromertje, Arden,.... - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe poging dan maar, Mv2, Dromertje, Arden,....

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 21:50

Nee t gaat m echt niet worden sorry... hij is niet echt ziek maar ook niet topfit en om m nu 1,5 uur in de trein mee te slepen en dan ook weer terug moeten als het niet gaat zie ik niet zitten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe poging dan maar, Mv2, Dromertje, Arden,.... - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe poging dan maar, Mv2, Dromertje, Arden,....

Bericht  LMCurious vr 19 aug 2011 - 22:46

Arden, kom je dan ook niet zelf? Vind het toch wel gezellig als je wel komt hoor, ook zonder kind!
Waar kom jij eigenlijk vandaan dan, dat het zo'n eind is voor je?
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 22:59

LMC, Parisienne, wat doen we? Voor jullie is het veel verder dan voor mij natuurlijk, maar ik kan me er iets bij voorstellen als jullie nu geen zin meer hebben om zo'n eind af te reizen.

Willen jullie nog wel komen?

Gast
Gast

Bericht  LMCurious vr 19 aug 2011 - 23:08

ik weet niet waarvan het afhankelijk is of parisienne wel komt? had ze er iets van gezegd?

Het is inderdaad voor mij een uur rijden, en Joris had al een drukke week gehad (hij slaapt wel zowaar al vanaf 11.30, maar dat zegt dus genoeg). Dus ik denk dat het dan leuker is een andere keer te meeten.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:21

Ik begrijp het LMC! Ik heb Parisienne even een PM gestuurd dat het iets te veel is leeggelopen om er een gezellige meeting van te maken. Ik hoop alleen wel dat ze dit op tijd leest.. voor het geval ze toch van plan was om te komen.

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 19 aug 2011 - 23:24

Had ik geweten dat er zo weinig mensen kwamen dan had ik misschien wel durven komen Laughing .

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  LMCurious vr 19 aug 2011 - 23:24

ja vind het wel jammer, had er wel zin in eigenlijk!
Maar goed, volgende keer beter, en ik las dat jij gisteravond in elk geval al een leuke meeting had gehad Wink

Inderdaad hopen dat Parisienne het op tijd leest, had je geel tel nr. van haar gekregen?
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:35

Tania schreef:Had ik geweten dat er zo weinig mensen kwamen dan had ik misschien wel durven komen Laughing .

Haha, dat kun nu makkelijk zeggen nerd

Ik heb haar nummer idd niet LMC

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 19 aug 2011 - 23:37

Minneke schreef:
Tania schreef:Had ik geweten dat er zo weinig mensen kwamen dan had ik misschien wel durven komen Laughing .

Haha, dat kun nu makkelijk zeggen nerd

Ja toch :P Maar ik dacht echt dat jullie met een stuk of 10 waren ofzo.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parisienne vr 19 aug 2011 - 23:42

Heb de PM van Minneke gelezen hoor! Very Happy

Jammer dat het niet doorgaat, had dit groepje erg graag een keer willen meeten! Hopelijk komt er snel een andere keer!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 0:25

LMCurious schreef:Arden, kom je dan ook niet zelf? Vind het toch wel gezellig als je wel komt hoor, ook zonder kind!
Waar kom jij eigenlijk vandaan dan, dat het zo'n eind is voor je?

Sorry lees dit nu pas weer. Ik woon vlak onder Nijmegen, moet eerst met de trein daarheen en daar is het 26 minuten wachten op de overstap, dan moet ik nog een keer overstappen dus in totaal 1.46u. Maar volgens mij is dit wel een omleiding en kun je normaal rechtstreeks van Nijmegen naar Utrecht CS, maar dan nog doe ik er dus 1,5 uur over.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 8:20

Om eerlijk te zijn heb ik helemaal niet meer aan dit topic gedacht in de afgelopen week. Het ging niet zo goed met Mara, wat uiteindelijk vrijdag eindige in het ziekenhuis. Haar epilepsie is weer in volle mate terug. Nu lag ik net iets over een meeting en schoot me deze te binnen en bedacht ik mezelf dat hij al was geweest Embarassed Nu zie ik net dat hij uiteindelijk toch niet meer is doorgegaan, volgende keer beter.

Gast
Gast

Bericht  LMCurious ma 22 aug 2011 - 10:10

Snap dat je ff met je hoofd met andere dingen bezig was hoor Mv2. Ik was juist zo blij dat the story so far wat ik had gelezen een vooralsnog happy end had....nou dit weer. Krijg al een brok in m'n keel als ik het lees, laat staan mee zou moeten maken. hug
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: