Nieuwe poging dan maar, Mv2, Dromertje, Arden,....
+3
Parisienne
LMCurious
Susan
7 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nieuwe poging dan maar, Mv2, Dromertje, Arden,....
Nee t gaat m echt niet worden sorry... hij is niet echt ziek maar ook niet topfit en om m nu 1,5 uur in de trein mee te slepen en dan ook weer terug moeten als het niet gaat zie ik niet zitten.
Gast- Gast
Arden, kom je dan ook niet zelf? Vind het toch wel gezellig als je wel komt hoor, ook zonder kind!
Waar kom jij eigenlijk vandaan dan, dat het zo'n eind is voor je?
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
LMC, Parisienne, wat doen we? Voor jullie is het veel verder dan voor mij natuurlijk, maar ik kan me er iets bij voorstellen als jullie nu geen zin meer hebben om zo'n eind af te reizen.
Willen jullie nog wel komen?
Willen jullie nog wel komen?
Gast- Gast
ik weet niet waarvan het afhankelijk is of parisienne wel komt? had ze er iets van gezegd?
Het is inderdaad voor mij een uur rijden, en Joris had al een drukke week gehad (hij slaapt wel zowaar al vanaf 11.30, maar dat zegt dus genoeg). Dus ik denk dat het dan leuker is een andere keer te meeten.
Het is inderdaad voor mij een uur rijden, en Joris had al een drukke week gehad (hij slaapt wel zowaar al vanaf 11.30, maar dat zegt dus genoeg). Dus ik denk dat het dan leuker is een andere keer te meeten.
LMCurious- Prater
Ik begrijp het LMC! Ik heb Parisienne even een PM gestuurd dat het iets te veel is leeggelopen om er een gezellige meeting van te maken. Ik hoop alleen wel dat ze dit op tijd leest.. voor het geval ze toch van plan was om te komen.
Gast- Gast
Had ik geweten dat er zo weinig mensen kwamen dan had ik misschien wel durven komen .
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
ja vind het wel jammer, had er wel zin in eigenlijk!
Maar goed, volgende keer beter, en ik las dat jij gisteravond in elk geval al een leuke meeting had gehad
Inderdaad hopen dat Parisienne het op tijd leest, had je geel tel nr. van haar gekregen?
Maar goed, volgende keer beter, en ik las dat jij gisteravond in elk geval al een leuke meeting had gehad
Inderdaad hopen dat Parisienne het op tijd leest, had je geel tel nr. van haar gekregen?
LMCurious- Prater
Tania schreef:Had ik geweten dat er zo weinig mensen kwamen dan had ik misschien wel durven komen .
Haha, dat kun nu makkelijk zeggen
Ik heb haar nummer idd niet LMC
Gast- Gast
Minneke schreef:Tania schreef:Had ik geweten dat er zo weinig mensen kwamen dan had ik misschien wel durven komen .
Haha, dat kun nu makkelijk zeggen
Ja toch Maar ik dacht echt dat jullie met een stuk of 10 waren ofzo.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Heb de PM van Minneke gelezen hoor!
Jammer dat het niet doorgaat, had dit groepje erg graag een keer willen meeten! Hopelijk komt er snel een andere keer!
Jammer dat het niet doorgaat, had dit groepje erg graag een keer willen meeten! Hopelijk komt er snel een andere keer!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
LMCurious schreef:Arden, kom je dan ook niet zelf? Vind het toch wel gezellig als je wel komt hoor, ook zonder kind!
Sorry lees dit nu pas weer. Ik woon vlak onder Nijmegen, moet eerst met de trein daarheen en daar is het 26 minuten wachten op de overstap, dan moet ik nog een keer overstappen dus in totaal 1.46u. Maar volgens mij is dit wel een omleiding en kun je normaal rechtstreeks van Nijmegen naar Utrecht CS, maar dan nog doe ik er dus 1,5 uur over.
Gast- Gast
Om eerlijk te zijn heb ik helemaal niet meer aan dit topic gedacht in de afgelopen week. Het ging niet zo goed met Mara, wat uiteindelijk vrijdag eindige in het ziekenhuis. Haar epilepsie is weer in volle mate terug. Nu lag ik net iets over een meeting en schoot me deze te binnen en bedacht ik mezelf dat hij al was geweest Nu zie ik net dat hij uiteindelijk toch niet meer is doorgegaan, volgende keer beter.
Gast- Gast
Snap dat je ff met je hoofd met andere dingen bezig was hoor Mv2. Ik was juist zo blij dat the story so far wat ik had gelezen een vooralsnog happy end had....nou dit weer. Krijg al een brok in m'n keel als ik het lees, laat staan mee zou moeten maken.
LMCurious- Prater
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Poging 2: PICKNICK-en-wijndrinkmeeting @ Utrecht > 9/6 13:30
» Meeting omgeving Rotterdam poging 2!
» Elizabeth Arden 8 hour cream
» 2e poging: meeting dordrecht
» Ik doe nog eens een poging! Meet!
» Meeting omgeving Rotterdam poging 2!